8/8/13

Το τσεκούρι του Fitz

Στρώνει τον γιακκά του και μιλά μου. Μιλά με μια φωνή ήρεμη, ρίχνει τους παλμούς μου, το αίμα μου κυλά αργά στις αρτηρίες και τις φλέβες μου, η οξυγόνωση μου μειωμένη, οι κινήσεις μου αργές, είμαι σαν σε μέθη. Οι κόρες των ματιών μου καταγράφουν τις κινήσεις του. Θωρεί με υπό γωνία, με το πιο γοητευτικό πονηρό χαμόγελο, έξυπνο πονηρό χαμόγελο. οι κινήσεις του καμπυλώνουν το φως και έρκουνται πάνω μου λάμψεις που ηλεκτρικές εκκενώσεις. Περπατά στιβαρά δίπλα μου, στέρεα ομαλά βήματα, στο έδαφος, βαριά πόδια, σταθερή πορεία. Μιλά μου για πράματα έξω που τούτον τον κόσμο, νιώθω να ακούω μιαν ιστορία που εν ξαναειπώθηκε. Είμαι η Beatrix, και αρέσκει του, είμαι η άγνωστη Χ και θωρεί την, κατάμματα, και βλέπει τες τούτες ούλλες ένας άγνωστος.

Εν μου τjιείζει και θωρώ των που κινεί τα χέρια του γυρώ μου, ταλαντώνεται ο χώρος και το αίμα μου κινείται αργά. Νιώθω να τον θέλω με ούλλα τα κύτταρα μου. Προετοιμάζει με και παίζει με και είμαι σαν το θύραμα που πάει να ππέσει στην παγίδα. Περπατούμε και μιλούμε και περπατούμε, και κολλά με σε ένα τοίχο. Και όταν με αγγίζει στο μάγουλο οι παλμοί μου εκτοξέυονται, και τραβά με κοντά, χαμογελά με αμηχανία και κολλά το στόμα του πας το δικό μου. Αφήνει με λλίο και καρτερά αντίδραση. Τραβώ τον πάνω μου και ανταλλάσουμε σάλια.

Σταματά, εμφανίζει ένα τσεκούρι, σηκώνει το, χτυπά τον θώρακα μου και αννοίει τον, ππέφτω χαμέ και τραβά τα κόκκαλα μου να ανοίξουν δεξιά αριστερά.

15 σχόλια:

  1. Εσυ με τα σπαθκια, τουτος με τα τσεκούρκα, εταιρκάσετε. Να αρκεψετε να κάμνετε τζιαι συλλογη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα απαγάγουμε κόσμο και θα χάνεται στα μπουντρούμια μας μπουάχαχαχαχα

      Διαγραφή
  2. Η ικανότητα σου να πηένεις που somewhat ποιητική αφήγηση σε συγγραφή άρλεκιν εν απαράμιλλη! (Βλ. τέλος 2ης παραγράφου) ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ολες οι ικανοτητες μου ειναι απαράμιλλες :P

      Διαγραφή
  3. Καρκαλιά με το συντζιέριν μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...και μου'κλεψε την καρδιά μου μέσα από το στήθος μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θηραμα btw.....eklepse s telika tin kardoulla s???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εεε...Κ μετα?!Κανονισε ν αναστηθεις, οχι να μη μαθουμε το παρακατω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. awwww ma o Fitz en o Mr Fitz o cardiothoraxoxeirourgos???? Grouso paidi!
    Je su re Beatrix...e8eles pou to triple bypass! en eginetoun na paeis se kati pio conservative...
    telospantwn.
    (sorry can't help it! kala na pernas. Telika areskoun sou oi KEO? E kalo giati itan na sou pepsw stellan?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. It looks like you found your match in blood shed :)
    Dagger :) (eperasa na pw hello meta pou me epierwsen o Kill me mian granita lemoni )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. οπ οπ αντεροφκάρτης ο Fitz

    http://www.youtube.com/watch?v=0RudpFzGLbo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή