19/10/12

Time out #7 Κώστα....δεν ήμουνα εγώ γι`αεροπλάνα


Έτυχε και εβρέθηκα πάλε στο αεροδρόμιο. Εγώ by the way βρίσκω την ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ να ταξιδεύω μόνη μου, μπορώ να διανευτώ όσην ώρα θέλω, να γοράσω κανένα περιοδικό και να κάτσω για καφέ να το διαβάσω, ή να έχω το βιβλίο μου, να θωρώ τον κόσμο να πηγαίνει και να έρχεται, να πάω ΠΡΩΤΗ στο gate, να μπω ΠΡΩΤΗ μες το αεροπλανίδιον-ρε I think I am a loner deep inside.  Ή απλά έτσι έμαθα τόσα χρόνια πήαινε έλα? Who knooooooooooows!

Ένηγουεη, εβρέθηκα στο αεροπλανίδιον, εκάθουμουν στο παράθυρο. Επερνούσαν οι συνταξιδιώτες, κανένας δεν καθόταν στις δύο άδειες θέσεις δίπλα μου, επερνούσαν, επερνούσαν, επερνούσαν, ελείψαν. Εχάρηκα προς στιγμής-σαν αθώα αφελής κορασίδα-ότι εν θα εκάθετουν κανένας. Αλλά κι αν ειν` η μοίρα μου σακατεμένη, δεν φταίει ο κόσμος ούτε και `συ. Μπαίνουν μέσα ένα ζευγάρι με δύο μωρά. Ένα 1.5 χρονών και ένα περί των 6 μηνών?!? Εν και λοαρκάζω τα καλά τούτα.  Τσέντες, τεντούθκια, ζακετάκια, κουβερτούες, παιχνίθκια, πιπερά, ένα καζαντί, 2 χρυσόψαρα, 5 μπάλες ποδοσφαίρου έρχονταν προς το μέρος μου. Είδα πανικόβλητη γυρώ μου, υπήρχε μια θέση στην δίπλα σειρά, τρεις άδειες στην σειρά το καθιστούν σχεδόν σίουρο ότι θα κάθουνταν δίπλα μου-αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία. Eίδα τον παπά, να βατσά τον μιτσή και να κουβαλά κείνα ούλλα, να σταματά κοντά μου, να ανοίγει το ερμαρούι πάνω που τες απέναντι θέσεις και να βάλλει την Άρτα με τα Γιάννενα μέσα. Ήρτε και η μάμμα ποφυσώντας κρατώντας το βρέφος. 
«Όι όι Κώστα θα κάτσω εγώ δίπλα που την κοπέλλα, ξέρεις γιατί» είπε του παπά με νόημα, έμεινα λλίο να σκεφτώ γιατί? Εν λεσβία και κολλά μου? Εν ο άντρας της γαμιόλης και εννά με παρασύρει στην τουαλέττα? Βρωμεί? Βρωμώ εγώ? Αζουλέφκει του? 

Ένηγουεη, έκατσεν η μάμμα δίπλα μου, εφόρεν ένα στράπλεΞ κάτω που την ζακέτα της, και σάννα μου και είχε απελευθερωμένους τους μαστούς της πολλά-σαν την Έλενα που τα άσπρα παλόνια ένα πράμα χωρίς το άσπρο φανελάκι!  Και άρκεψε το μου το πούρου πούρου, εγώ να τσακίζω την σελίδα στο βιβλίο μου με νόημα-που προφανώς εν τω έπιαννε. Ο παπάς απέναντι επροσπαθούσε να κοντρολάρει τον άλλον τον μιτσή που ήθελε να κάτσει με την μάμμα του και η μάμμα του εν εμπορούσε επειδή εβάσταν το βρέφος, ο παπάς να λαλεί τραγουδάκια, πελλάρες, να φκάλλει πιππίλες, πιπερά,  ιστορίες, παιχνίθκια, ο μιτσής αναισθησία, ο σκατομπάσταρτος ήθελε την μάνα του παρά τον κλόουν τον τjιύρη του. Ήμουν στο τσακ να της πω σκάσε, όταν εξύπνησε το βρέφος-«Δε την κοπέλα, μα τι καλή κοπέλα, που ννα μεγαλώσεις να γίνεις και συ έτσι καλή κοπέλλα» dude κόμα 6 μηνών εν τo σκατό.  
Και ύστερα αννοίει το στόμα του το βρέφος και αγκανίζει, άτε λαλώ εννά κάμω υπομονή, εν μωρό, η καημένη η μάμμα, ο καημένος ο παπάς, να μεν συμπεριφέρομαι σαν σπαστικό και να τους αγριοθωρώ, μπορεί να φοάτε το βρέφος. Τούτες οι σκέψεις εδιαρκέσαν περίπου είκοσι δευτερόλεπτα, μετά ελύσαν τα nervous μου.  Και η μάμμα με ένα ύφος περίλυπο-ενθουσιασμένο την ίδια ώρα λαλεί μου, μπορεί να πεινά, ε άτε τάιστην ήταν να της πω αλλά εχαμογέλασα ευγενικά. Φκάλει μιαν κουβέρτα και σκεπάζει το μωρό και τον εαυτό της . Όσπου να σκεφτώ ‘οοοοο μα τι γλυκό’ ΜΠΑΜ κατεβαίνει το στράπλεξ πελλέ μου-εφυεν η φάτσα μου. Πιάννει την τεραστίων διαστάσεων ρώβα και μπακξιώννει την μες το στόμα του βρέφους που ελαγκοδέρνετουν. Τα μάθκια μου εππιρηλλώσαν, το μωρό εν εδέχετουν το βυζί, το βυζί έτρεχε λλίο γάλα, έδωκε μου και η μυρωθκιά του γάλατος μιλούμεν ενεκατώθηκεν το στομάχι μου. Το μωρό να λαγοδέρνετε να πορτοκλωτσά. 

«Μπας και να την γυρίσω που το άλλο» έσκεφτετουν δυνατά
Και να γυρίζει το μωρό προς το άλλο βυζί, είναι πλέον σαν αμφιθέατρο μπροστά μου, και εγώ να κάμνω ότι εν θωρώ, ότι εν επρόσεξα ότι τα βυζιά της φκάλλουν γάλα μες το στόμα του μωρού μπροστά στα μάθκια μου και μυρίζει ΓΑΛΑ! Ο μιτσής ο άλλος να το παίρνει προσωπικά που η μάμμα του μπουκκώνει το βυζί της αδερφής του και όι κείνου, να μας κολλιέται μες τα πόθκια μας «Κάτσε με την καλή κοπέλλα, μα είδες τι καλή κοπέλλα? Έτσι κοπέλλα να παντρευτείς που θα μεγαλώσεις» dude εν ανάμιση χρονού! 

Και μετά, που τα αυτιά μου αρκέψαν να βουίζουν και τα μάθκια μου να τρεμοπαίζουν, ο μιτσής ετράβαν το στράπλεξ και την κουβερτούα να ανεβεί και κείνος πας την μάμμα του, τράβα τράβα εβρέθηκε η μάμμα γυμνόστηθη μες το αεροπλάνον, πας την βία της να χωστεί παρολλίο να πουκουππίσει το βρέφος, το βυζί εξέφυγε που το στόμα του βρέφους και πιτσιλιές που το γάλα επεταχτήκαν σαν σε αργή κίνηση στον αέρα. Ακολουθώντας την τροχιά της μια σταξιά γάλα επροσγειώθηκε πας τον ώμο μου. Εσηκώστηκε η τρίχα μου, ετράβησα την σπάθα μου και είδα τους με τρελλαμένο μάτι.  Εθωρούσαν με φοιτσιασμένοι, πήρα βαθιές ανάσες και έμπηξα το σπαθί μου πας την καρέκλα. 

Τι τραβάμε και μεις οι χορεύτριες. 

38 σχόλια:

  1. Καλύτερα το γάλα της μάνας, παρά.... του πατέρα!! :Ρ

    Ούτε ’γω , έχω υπομονή με τα μωρά. Ειδικά μέσα σε αεροπλάνο με τα κλάματα τους τζαι τες ιδιοτροπίες τους πιάνουν με τα ίχλιχλι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. hehe, εγώ έχω υπομονή άμα εν δικά μας-συγγενικά- και παρουσιάζουν μιαν α-ευφυϊα αλλιώς i cant be bothered

      Διαγραφή
  2. προσφατα ειχαν μια συναντηση καμπόσες μαμαδες να βυζαξουν τα μωρά τους. παγκοσμια μερα θηλασμου. φέραν και κανάλια και εδειχναν μας βυζιά στο δελτίο των οκτώ. ειμαι κακός που εγώ κόλλησα στα βυζιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, και όλες ήταν κάπως "χάου κιούτ"! νο ιτς νοτ κιουτ! its like an orgy

      Διαγραφή
    2. ευχαριστώ που το ξεκαθαρίζεις προς αποφυγείν παρεξηγήσεων αν μη τι άλλο! ;)

      Διαγραφή
  3. Τρικη μου ποια ηταν η εναλλακτικη ας πουμεν?
    Να το αηκει νηστικο να παουριζει για να μεν σε σιοκκαρει? Παραπανω ηταν να σε ενοχλει μετα...

    Καταλαβαινω οτι εν σοκκιν, επαθα το τζι εγω την πρωτη φορα που ειδα μανα να θηλαζει δημοσιως, αλλα εν γινεται διαφορετικα. Το μωρο πρεπει να φαει τζι εφ' οσον θηλαζει θα φαει που το βυζι. Επομενως το βυζι, το οποιον αμαν εν ωρα του θηλασμου εν σπαρκωμενο τζαι ναι! πιτα γαλα, πρεπει να φκει που μες το βυζομαντρι, ειτε μας σιοκκαρει ειτε οϊ! Γοτ του ντου!

    Επηαμεν Αγγλια σχειμωνα με τον μαμμο 3 μηνων, αναγκαστικα, για λογους υγειας του μωρου. Επρεπε να τον θηλασω. Σκεφτου να φορεις φανελλα τζαι τρικο τζαι να πρεπει να τα σηκωσεις, να εβρεις το βυζιν σου, να το φκαλεις εξω! Δραμα! Το τελευταιο που μου περασεν που τον νου ηταν αν με ειδεν καποιος τζαι σιοκκαριστηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. hahaha, μα εν και είπα να μεν το κάμει, αλλά τα ευλοημένα it was weird! εν τζιεινο που λαλούν μεν τα δεις τούτα τα πράματα-γέννες γάλατα κλπ πριν τα κάμεις επδ εν τα αντέχεις-same shit!

      Διαγραφή
    2. Μάναααααα μουουουου Βίκυ μου, να σε δω να γίνεσαι μάνα και ότι σου φαινεται τωρα παράξενο, θα το τηρεις ευλαβικά και θα σε εκνευριζουν οι υπόλοιποι που δεν καταλαμβαινουν.

      Ομολογω ότι διάβαζα με κομμένη την ανάσα, τζιαι λαλω αν μπηξει τη έπαθα πα στη μάνα με το μωρό θα πεσω που τον Παρθενώνα να την πλακωσω!!! ;))

      Διαγραφή
    3. "αν μπηξει τη σπαθα" . Σ Π Α Θ Α!!! Το αιπατ μου διορθώνει ότι θέλει σαν γράφω.

      Διαγραφή
    4. μα έδωκες του πολλύ σhιοινί του άπατ νομίζω, στείλε το για training :p
      καιρός πολλύς κολόνα όσπου να γίνω εγώ μάνα, εχτός κι αν μου αναδόξει και φκω μες τουςδρόμους να γονιμοποιηθώ καμιά μέρα-έτσι λαλώ στους γονείς μου άμα μου αρκέφκουν την κουβέντα και κόφκεται η συζήτηση :D

      Διαγραφή
  4. "Όσπου να σκεφτώ ‘οοοοο μα τι γλυκό’ ΜΠΑΜ κατεβαίνει το στράπλεξ πελλέ μου-εφυεν η φάτσα μου. Πιάννει την τεραστίων διαστάσεων ρώβα και μπακξιώννει την μες το στόμα του βρέφους που ελαγκοδέρνετουν."

    εν μπορώ....θωρούν με στο γραφείο και νομίζουν πως είμαι καθυστερημένος...δεν παίζεται!!!

    "Δε την κοπέλα, μα τι καλή κοπέλα, που ννα μεγαλώσεις να γίνεις και συ έτσι καλή κοπέλλα» dude κόμα 6 μηνών εν τo σκατό."

    DUDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE WHERE'S MY TIT & NIPPLE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. hahahahahahahaha, titS to be accurate, growing just one would be weird, and she wouldn't be like me
      :D

      Διαγραφή
  5. ο τίτλος έπρεπε να ναι "Μάνα, δεν ήμουνα εγώ για αεροπλάνα"! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πραγματικά δεν κατάλαβα τι σε ενόχλησε τόσο.
    Ένα μωρό που τσιρίζει μες στο αεροπλάνο ναι, είναι κάπως ενοχλητικό.
    Ένα μωρό που τσιρίζει μες στο αεροπλάνο και η μητέρα του δεν το ταΐζει είναι όμως ακόμη χειρότερο.
    Εάν λοιπόν η συγκεκριμένη μητέρα επιλέγει να θηλάσει και όχι να ταΐσει το μωρό της με έτοιμη φόρμουλα εγώ της λέω μπράβο και τη χειροκροτώ.
    Είναι αποδεκτό να είσαι ενάντια στο θηλασμό ή να ενοχλείσαι στη θέα ενός μαστού που εκτίθεται, αλλά ομολογώ πως το βρίσκω ταυτόχρονα και κάπως παρατραβηγμένο.
    Ωστόσο, εάν η ανάρτηση έχει διανθιστεί λόγω και του blog (για χάρη τηλεθέασης δηλαδή !) τότε πάω πάσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ απλά ξέρω πως η beatrix τα λεει όλα αυτά με το περίεργο απίστευτο χιούμορ της :) δεν είναι εννοείται ενάντια στον θηλασμό. απλά εννοείται ότι αν δεν διανθίσεις κάτι τόσο κωμικό με την υπερβολή (όπως έκαναν άλλωστε οι αρχαίοι) τότε χάνει αρκετά και από την πλάκα του! beatrix γέλασα πολλά με την έλενα τζιαι τα μπαλόνια!!u rock girl!!!

      Διαγραφή
    2. ρε girls, είπα το ξανά, εν θα πούμε του καθενου τι θα κάμει, και εννοείται ότι εν κόφκω κεφάλια, τωρά για το θέμα του θηλασμού και γενικά με τα μωρά, δεν θέλω να ξέρω, εν το βρίσκω χαριτωμένο, λαλώ μπράβο της και οκ αλλά εν τρελλαίνομαι κιόλας να πητούν τα γάλατα, δικαίωμα της να το κάμνει δικαίωμα μου να σιχαίνομαι!
      τούτο με το πήτιμα ειδικά ήταν γιαξ, έχω κ γενικά θέμα με το γάλα, άσε!

      ρε dagger ήξερα το ότι ήταν να κάμεις κκόμεντ για την έλενα :D

      Διαγραφή
  7. Αχαχαχα ρε Μπέατριξ!
    Εμένα έμεινε μου η απορία γιατί έπρεπε να κάτσει η μάμα δίπλα σου τζαι όι ο παπάς. Άι νιτ αν άνσερ ντουτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε επδ είμαι κοπέλλα, ήταν οκ να θηλάσει μπροστά μου, αντί σε κάτι άντρες που εκάθουνταν που την αλλη! που να ξερε η φτωχή! :P

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. :) άκρα του τάφου σιωπή στο κκόμμεντ βασιλεύει!

      Διαγραφή
  9. α ρε βεατρίξ *big sigh*
    τζι ίντα ξέρω εννα τα λουθείς τζι εσύ μιαν ομορκιάν :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχα! γέλασα πολύ έτσι όπως περιέγραψες τα περί θηλασμού!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παρατήρηση 1)Η άγνοια κατι ανθρώπων στην Αγγλική(που strapless σε στραπλεΞ κ.α.) οι οποίοι παρόλα αυτά εξακολουθούν να προσπαθουν ανεπυτιχώς, διά μου την κατευθείαν στα nervous τζαι θέλω να σκοτώσω τους πάντες σε ακτίνα 10 μέτρων. Please don't do it again ;p

    Παρατήρηση 2) Γιατί στο καλο βλέπεις άσπρα μπαλόνια???

    Παρατήρηση 3) Στο loner βρίσκεις με σύμφωνο, οποτε συγχωρώ σε για τα πιό πάνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1. slow the eggs ρε Jack ;)
      2. σκέψου το γίνεται! η αλήθκεια εν πολλά διασκεδαστικό το "άσπρα μπαλόνια" αλλά εν βλέπω to tell you the truth-εν έχω tv
      3. oooooooo μα τι γλυκό! ;)

      Διαγραφή
    2. α)Οι τζαι σλοου δι εγκς!!!
      β)Όποτε το βλέπω καταλάθος θέλω να βάλω φωθκιά στα αυτια μου, να φκάλω τα ματια μου με το κουτάλι τζαι να πηδήσω που τον 3ο όροφο έτσι για σιουρκά!
      γ) D'awww... ;p

      Διαγραφή
    3. a. slow the bloods then?
      b. χαχαχαχαχαχα, οοοοοο είσαι και συ μακάβριος-me gusta!
      c. φτ φτ φτ!

      Διαγραφή
  12. εγω αν τζε ειμαι μιτσης ποττε εν τα εσυμπαθησα τα τρις-σκαταρατα τα τριολουθκια!Φακκουν μου πας τα τζερρατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. btw ημουν μες το τραινο που εδιαβασα τουτο το ποστ σου, τζε σιουρα ακουσαν με 3 ΒΑΓΟΝΙΑ ΠΑΡΑΤΖΙΗ που το γελιο! εφυρες με κορη μου! εθωρουσαν με οι σκατοεγγλεζοι να γελω μονο μου τζε σιουρα εφκαλαν με πελλο!!!!

      Διαγραφή
    2. πο ποοοοοοο κάνω και διεθνή καριέρα :D
      άμπα και δουν κανένα πλάσμα να γελά οι εγγλέζοι σhιου να τον φκάλουν πελλό, τσκ τσκ τσκ σικκηρτώ :P

      Διαγραφή
  13. Μετά απο πολαπλά ρηκουέστ απο πολαπλά άτομα - κούχου, κούχου, πόσα? 2? - να μπώ να θκιαβάσω το μπλόγκ σου…. έμπεικα…
    Πρώτο πράμα που είδα ήταν τα γιέματα… Λαλώ, α καλά, ντάξει, πρέπει ναν καμιά πελλή.
    Βασικά, ψέματα, πρώτο πράμα που είδα ήταν ο τίτλος. Quarter life crisis… Αχα λαλώ, πρέπει ναν καμιά 25άρα τζε αχώνετε για το μέλον της.. Μετά είδα τα γιέματα τζε εγίνικες μια πελή 25άρα που αχώνετε για το μέλον της… Μετά επαρατήρησα το Κηλ Μπήλ στην εικονούα σου τζε εγείνηκες Μια πελή 25άρα που αχώνετε γαι το μέλον της τζε θωρέι κούλ τενίες.
    Μετα εδιάβασα τούντο ποστ (Πρόσεξε.. το ότι εδιάβασα το ΔΕΥΤΕΡΟ ποστ στην σειρά τζε όι το πρώτο έσση μεγάλο νόημα! Εξέραν που με εστείλαν τζίνα τα άτομα, εν με εστείλαν απλά σε ένα ράντομ πόστ) τζε εσυνηδιτοποίησα ότι μισάς τα μωρά.. τζε εγίνηκες απλα .. Τέλεια.
    SUBSCRIBE.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχααχχααχχααχαχ εδιάβαζα εδιάβαζα να δω πόσες φορές εννα με πεις πελλή! έσωσες το λαιμουδάκι σου στο τέλος :D
      μα ποια ενμπουντουτα τα άτομα ολαντ? να τους προσλάβω για μαρκεττινγκ

      Διαγραφή
    2. Tο Περτίτζην τζε ο Ντρήμερ, τζε νομίζω είπεν μου τζε η πρασινάδα μια φορά.. Εν καλά!

      Διαγραφή