16/1/13

The social experiment*

Έχω περιέλθει σε μια κατάσταση όπου προσπαθώ να καταλάβω πόσο αντέχω να βρίσκομαι σε χώρους με κοινούς κύπριους. Το πείραμα περιείχε τις εξής παραμέτρους:
1. σε χώρους όπου δεν έχω τίποτε άλλο να κάνω από το να μιλώ, να τρώω και να καπνίζω
2. σε χώρους μετά μουσικής
3. να συμπεριφέρομαι σαν κοινή κύπρια
4. να χαϊρεντίζομαι

1. Περί τις έξι φορές βγήκα για καφέ/ποτό/γλυκό/wtf situation όπου κάθεσαι σε ένα τραπέζι, μπαρ στουλ etc με άλλους. Αναγκάστηκα να χρησιμοποιήσω πολλές φορές την λέξη "Ατε ρεεεεεεε", "αλήθκειαααααα?". 72 % του χρόνου ακούγα πράγματα και ενώ σκέφτόμουν "like for real dude?" χαζογελούσα και έλεγα "άτε ρεεεεεεεεε, χα χα χαααα!" 13% του χρόνου καπνίζα/επίνα/ετρώα.  9% του χρόνου κάθόμουνα αμίλητη με το μάτι γυαλί και φαντασιώνόμουνα ότι κόβω κεφάλια, χέρια πόδια, αίματα αίματα αίματα. 5% του χρόνου αυτοσυγκεντρώνομουν κάνοντας οοοοοοοοοοοοοομ οοοοοοοοοοοοοοοομ οοοοοοοοοοοοοοομ.

2. Περί τις 7 φορές βρέθηκα σε χώρους μετά μουσικής και παρέα whatever. 50% του χρόνου χόρευα. 45% του χρόνου έχασκα προσπαθώντας να μπλοκάρω εικόνες χαζολογήματος των κοινών κυπρίων "ατε ρεεεεεεεεεεεεεεε". 3% του χρόνου έκαμνα ότι εν άκουα. 2% του χρόνου έκαμνα απανωτά τεκίλα σιότς. 3 φορές εμέθυσα. 1 φορά έκαμα ότι ήμουν άρρωστη και έφυα.

3. Προσπάθησα αγαπητοί μου. Προσπάθησα να χαχανίζω με τες μαλακίες που ξεστομίζουν. Προσπάθησα να καταλάβω τα περίεργα sex jokes.
"θα σε ακολουθώ με το αυτοκίνητο"
"θα με πάρεις που πίσω δλδ"
"ατε ρεεεεεεεεεεε χαχαχααααααα"
no luck
Προσπάθησα να καταλάβω, να παρακολουθώ τις κινήσεις τους, να συμπεριφέρομαι παρόμοια. Να μιλώ για γεγονότα και κουτσομπολιά. Να φιλώ κάποιον άμα τον βλέπω και όχι να του κάνω τόκκα. Να ταίζονται όλοι στο στόμα στο τραπέζι. Να ρωτούν συνέχεια εν καλα αρέσκει σου? Να μεν απαντώ "Οξεία νευρικη ανεπάρκεια" όταν με ρωτούν "μα τι έχειιιιιιιις?" Να μιλώ κοριτσίστικα, να φορώ cute ρούχα, να μεν λέω "βυζιά" "γκόμενα" "πουττόκλαμα", να φορώ φλατ παπούτσια, να μιλώ για το πώς γίνεται το σούσι, να κρατώ μωρά άσχετα και να λαλώ "μα τι χαριτωμένο", να μου λαλούν για πνεύματα, ενέργειες, αύρες και ψυχές και να εν το πρόσωπο μου σοβαρό. Να κάμνω την φωνή μου λεπτή. Να υποκρίνομαι ότι θυμούμε για ίντα μαλακία λαλούν, ή ότι ενδιαφέρομαι.

4. Προσπάθησα να μου λαλούν μαλακίες και να χαχανίζω αγγίζοντας το μπράτσο και σπρώχνοντας ελαφρά. Προσπάθησα να τραβήσω πίσω τον κυνισμό να δω ρε παιδί μου, αν γίνεται τίποτε, αν γίνουμε μέλος, αν αρχίσω να το αντέχω, αν αρχίσω να περνώ καλά. Να μου κάμνουν κομπλιμέντα και να κάμνω ότι εν καταλάβω το υπονοούμενο, να μου την ππέφτουν και να μεν αποκεφαλίζω, να περιορίσω το περίεργο χιούμορ που τους κάμνει ούλλους να με θωρούν με απορία.

Σκατά στα μούτρα μου

Αποτυχία το πείραμα!

Οπότε η καλή, αυτιστική και αγαπητή Beatrix Kiddo is back!


50 σχόλια:

  1. μπουυυυυυ! οι εικόνες που περιγράφεις είναι πιο scary και ανατριχιαστικές ακόμα και από τις φορές που τραβάς το σπαθί σου! don't do it again! be you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω τζο εγώ τα ηλήθια μόμεντς μου αλλά τελικά τα πολλά πολλά εν τα σηκώνω. Όι ότι είμαι ιδιαίτερα ιδιαίτερη αλλά άμα είμαι ο εαυτός μου εν με συμπαθολυν τζίνοι που εν πάντα έτσι 'άτε ρεεεεεε'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν άντεξες και δεν έφκαλες την σπάθα οι βραδιές κρίνονται ως επιτυχημένες :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σε διάβαζα τζαι έτρεμα... εν ο εφιάλτης μου έτσι φάσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Been there, tried that some years ago and then i decided i prefer my own little world than theirs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κυπριακή κοινωνία. Δεν της αξίζει να υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. να εισαι τζιαι να καμνεις τζινον που θελεις τζιαι οσοι ποκαθαρισουν!οι λιγοι ειναι παντοτε καλλυττεροι που τους πολλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ma ime, ipa na do an en epitides p to kamno i an den exo telika epilogi, kai en exo epilogi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. experiment*

    society is full of social normal, be yourself to be different, be yourself to be free.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. there is no "normal", just ppl behaving in such manner to show that they belong in a certain group

      Διαγραφή
    2. thnx gia to correction, tha elege kapoios oti ekama tosa experiments enna eprepe na ixa mathi tin leji epitelous :)

      Διαγραφή
    3. τα "social normal" είναι ορισμός, και είναι αυτό ακριβώς που λες, το να ΠΡΕΠΕΙ να ανήκεις σε ένα σύνολο, το ίδιο πράγμα λέμε.

      Διαγραφή
    4. oh! en kateho p etsi orismus, fenete! eise diavasmenos e?

      Διαγραφή
  11. αχαχαχα μιαν οξειαν νευρικην ανεπαρκεια εχεις την νομιζω... :)
    περιττο οτι η παραγραφος 3 ειμαι εγω..σοου να τα καμνεις τζε επριστην σου τι λαλει ο καθε ενας..

    Τουτην την μπεατριξ θελουμεν εμεις! γεεεεηηηη!

    :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βλεπω συμφωναμε ολοι τελικα ποιοι ταίζονται στο στομα στα τραπεζια; Ελπιζω να ειναι αντιθετου φυλου τουλαχιστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "....να μεν λέω "βυζιά" "γκόμενα" "πουττόκλαμα"..."

    αγαπώ σε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αρέσκει μου που κάμνεις πειράματα!

    Keep experimenting :-)

    Έτσι μαθαίνεις τον εαυτό σου... οι άλλοι εν απλά μέρος του πειράματος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Tούτοι που ούλλοι συμφωνούμε δαμέ, αλλά out there εν γνωρίζεις ποττέ ένα "μη ατε ρεεε" πλάσμα χρήζει επιστημονικής μελέτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. και έρχεται στιγμή που διαβάζεις ένα τέτοιο ποστ και νιώθεις απέραντα τυχερός για τα μωρά σου για ακόμα ένα λόγο. που δεν βγαίνεις συχνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. AX apo ton kairo pou se diabazw nomizw diabazw to proswpiko mou hmerologio. thanks gia to "autistikh" duskoleuoun na perigrapsw monolektika thn katastash mou. egw apo ola kratw to "Να υποκρίνομαι ότι θυμούμε για ίντα μαλακία λαλούν, ή ότι ενδιαφέρομαι" kai ta flat papoutsia!!!misw to taxa mou eimai polla cool to care leukwsiatiko attitude!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εμεναν αρεσκει μου βρα! Αρεσκει μου να μελετω κοινωνιολογικα τον χο(υ)μο συπριενς :D
    Ε τζαι μετα γελω με τα συμπερασματα μου. Πειραζει? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. peirazi p ise k megali firma piraaaaaazi? k emena maresi na paratiro, alla eho oria. too much exposure can make me crazy! houmos cypriens- theikoooooo

      Διαγραφή
  19. Επεριμενα επεριμενα, λαλω α ατε δαμε εν να το φκαλει ποξο..τίποτε... Α εν να το φκαλει δαμε!! ... Τζιφος.. Α Α Α ΕΝ ΝΑ ΤΟ ΦΚΑΛΕΙ ΔΑΜΕ ΕΙΜΑΙ ΣΙΟΥΡΟΣ!! ... Και πάλι τίποτε...
    ΕΧΑΛΑΣΕΣ!
    Γιατί εν τους εσφαξες ουλους? :Ρ εγω εν εχω σπαθί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή