2/9/13

Άτομα τα οποιά ο κόσμος θα ήταν καλύτερος διά της απουσίας τους

14. Άτομα που κάμνουν share στο facebook, είτε status είτε pic με θέμα:
α. χαμογελάτε κάνει τους άλλους να ανυσηχούν
β. αυτοί που με κατηγορούν να παν να γαμηθούν
γ. αυτοί που ασχολούνται μαζί μου τους έχω γραμμένους
δ. δεν με νοιάζει αν με κουτσομπολεύετε, εγώ κάνω ότι θέλω

Ηρεμησε λλίο μάνα μου δεν είσαι και η Britney Spears και ασχολείται ο κόσμος μαζί σου. Απλά νιώθεις άσχημα με τες μαλακίες που κάμνεις και έχεις ενοχές ή απλά εν ασχοληθήκαν οι γονιοί σου αρκετά, σο σκάσε επειδή σιγά μεν έχουμεν την έννοια σου

17 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχα, μεγάλα κλισέ!!! Είχα μια συμμαθήτρια που ότι έβαλλε επετάσσετουν μπροστά μου τζαι εταράσσαν τα νεύρα μου γιατί ΔΕΝ ΘΕΛΩ να διαβάζω τες μαλακίες σου πούλλα μου! Εξαφάνισα την.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ κάμνω συχνή εκκαθάριση, και έχω μόνο μερικούς στο newsfeed να σ πω την αλήθκεια, εν πολλά επιλεκτικό το facebook μου

      Διαγραφή
  2. Ενώ αυτοί που συνεχώς μοιράζονται μαζί μας την ευτυχία τους και ακόμα και την ώρα που κλάνουν, εν οκ ας πούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν είσαι και η Britney Spears! χαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να αγιάσει το στόμα σου. Και η μαλακία είναι ότι άμαν ξενινήσουν εν κάθε 2 ώρες που έχει ποστ.

    Επίσης Κολόνα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Μα γίνεται ναν ούλλοι ευτυχισμένοι ας πούμε, ένα, ένα πρόβλημα εν έχουν? Πόσο κομπλεξ πρέπει να έχεις για να θέλεις να δείχνεις ότι εν όλα τέλεια στην ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλληλούλιααααααααααααααααααααααα!
      ειρήνη πάσιιιιιιιιιιιιιιιιν
      πρόσχωμεεεεεεεεεεεεεεεεεν

      αγιασεν το στόμα μου :P

      Διαγραφή
  5. τζαι βάλλουν τζαι λάικ πρώτοι πρώτοι σε τζείνο που εβάλαν οι ίδιοι!! είδα περίπτωση που έκαμνε κόμμεντ στο ποστ του μόνος του τζαι έβαλλε τζαι λάικ στο κόμμεντ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α τόσον προχωρημένους έν έχω, κάμνω εκκαθάρισην

      Διαγραφή
  6. ποτε μου δεν καταλαβα τουτον ουλλο το παναυρι του φατσοβιβλιου.εν για επικοινωνια λαλουν μου...εν για να ξερουν οι μακρυνοι φιλοι μας αν ζουμεν...εν για να ανταλλασουμε γνωμες τζιαι εμπειριες...εν για να εκφραζουμαστε...εν για δικη μας αναγκη...εν για.....................οσους ξερω που οτι καμουν βαλλουν το φατσα_κλατσα σε κοινη θεα ειμαι σιγουρη(γιατι τους ξερω πολυ καλα)πως μονο για αυτα που ειπα πιο πανω δεν το κανουν.ο καθενας εχει το δικαιωμα να κανει οτι θελει...και ο καθενας εχει το ιδιο δικαιωμα να το εξηγα και να σκεφτετε οτι θελει...απλα ολα αυτα εμενα με κανουν να αναρωτιεμαι......για πολλα...(αν και μεταξυ μας...την αιτια νομιζω πως την ηδη την ξερω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε καλάν το πόρτισμα εν το χομπι του κυπραίου, εναπόκειται στον κάθε ένα πώς θα το χρησιμοποει!

      Διαγραφή
  7. Yparxoun logoi pou den xrisimopoio Facebook i Twitter. Kai oi misoi anaferontai sto post dame!!

    Na prostheso kai toutous pou postaroun foto me to fai pou enna fan. Etixe mou periptosi na do post me fai iperparagogi kai pou kato akrivos, arthro kapiou kserola dimosiografou gia ta paidakia tis Afrikis. As poume ston laimo na sou katsei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναί ρε μαν, πολλή πριξιό με τα quotes του στυλ "εγώ είμαι τζιε καμμιά άλλη τζιε ούλλοι θέλουν να μεν φαν".

    "Δεν είσαι και η Britney Spears!" LOL

    ΑπάντησηΔιαγραφή