6/8/13

Being BK "Θα γίνω βραζιλιάνα και θα λύνω προβλήματα κβαντομηχανικής"

 

-είμαι μεγάλη, αρκετά μεγάλη για να έχω καριέρα
-εν έχω καριέρα
-εν έχω καν ελπίδα για καριέρα
-ήρτα δαμέ για καριέρα
-να φκάλλω λεφτά
-έχει 5 χρόνια που προχωρώ με σχέδιο
-επήεννε καλά
-τωρά?
-ούτε που τα 3 το μιαλλύτερο εν με θωρώ να πιάννω
-επιμένω?
-ή κάμνω αλλαγή πλεύσης?
-είτε θα σάσει είτε θα φάω τα μούτρα μου
-ή θα γιάνει ή θα με φάει η γάγγραινα

τρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

-να αλλάξω τομέα απασχόλησης?
-να τα πετάξω ούλλα?
-να είμαι μια καμιά ?
-να ξεκινήσω που το μηδέν?
-το μηδέν θα κάνω κύκλο
-φαύλος κύκλος?
-φαύλη έλλειψη? εγώ θα λέω φαύλη έλλειψη για να είμαι πρωτοποριακιά και να πίνω το
κοκτέηλ μου στην ονασαγόρου, που πατά πλεόν και ο φίλος μου ο δήθεν που με περίπαιζε που του λαλούσα να πάμε τjιαμέ πριν 4 χρόνια. Ναι και μένα άρεσκε μου πριν γίνει έτσι παναϋριν, αρέσκει μου και τωρά και ας εφκάλαν το σhιοινί και το παλλούτjι 

τρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

-ένναιν αργά να αρκέψω που το μηδέν?
-έπρεπε να έφκαλλα ήδη σοβαρά λεφτά
-έτσι ήταν ο στόχος
-μα έχει κρίση
-ε ΣΟ ΓΟΥΑΤ!
-η κρίση εν για τους ordinary πιπολ
-ριλάξ ε λιτολ Μπι
-αφού είμαι καλύτερη που τον μέσο εργαζόμενο
-ναι αλλά δεν είσαι θεός
-σε έχω κάνει θεό? (τούτο για τον Fitz)
-25% η ανεργεία?
-εγώ θα είμαι στο 75%
-στόχος θα είμαι στο ποσοστό που θα φκάλλει και λεφτά
-πώς πώς πώς πώς πώς, πώς πώς πώς πώς πώςπώς πώς πώς πώς πώςπώς πώς πώς πώς πώςπώς πώς πώς πώς πώς, πώς πώς πώς πώς πώς, πώς πώς πώς πώς πώςπώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς?

πώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωως?

-ναι αλλά αν μείνω στην δουλειά μου?
-αν στηρίξω το όνομα μου
-με ένα αφεντικό που εν εκτιμά τίποτε
-με σκατά μισθό να μεν μπορώ να κάμω τίποτε?
-αλλά με connections
-να δυναμώσω την φήμη μου
-να κάμω κόκκαλο στην αγορά
-σε 4-5 χρόνια να μπόρω να αυτονομηθώ?
-σε 4-5 χρόνια να μπορώ να φκάλω σοβαρά λεφτά?
-με ένα αφεντικό που εν εκτιμά τίποτε, εν θέλω να δουλέφκω για λλόου του, εν θέλω να δουλέφκω για λλόου του, εν θέλω να δουλέφκω για λλόου του, εν θέλω να δουλέφκω για λλόου του, εν θέλω να δουλέφκω για λλόου του, εν θέλω να δουλέφκω για λλόου του, εν θέλω να δουλέφκω για λλόου του, εν θέλω να δουλέφκω για λλόου του

-τίποτε ενναιν σίουρο
-τίποτε εν πάει όπως θέλω
-και καλά ο θεός γελά άμα κάμνουμε σχέδια
-εγώ που εν με κόφτει που θεούς?
-ποιός γελά στην περίπτωση μου?
-χα?
-χα?
-πε τε μου ρε ποιός που σας γελά να έρτω να σας κάμω 10 τόνους που γελάτε πας την ρασhη μου

τρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

-ξέρω εννά τα καταφέρω
-μα ξέρω?
-ή εννά με φάει η αυτοπεποίθηση?
-πώς πώς πώς πώς πώς, πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς, πώς πώς πώς πώς πώς, πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς πώς?
-αρέσκει μου η δουλειά μου
-υπό άλλες συνθήκες θα ήταν η κατάλληλη δουλειά για μένα
-με άλλο αφεντικό
-με άλλα λεφτά
-γαμώτο
-να δοκιμάσω σε ανταγωνιστή?
-γαμώτο γαμωτο γαμώτο
 -χρειάζουμε μια γαμημένη πορεία αλλιώς ότι απέρριψα για να "φτάσω" δαμέ, το οποίο είναι και το Lower point, θα ήταν βλακεία
-ότι άφηκα πίσω για να πάρω τούτο τον σκατόδρόμο χτυπά μου την πορτα και λαλεί μου "έκαμες λάθος"
-ως και το ότι ήρτα πίσω
-καταπιεζω το στο πίσω μέρος του μυαλού μου
-κλείω ντουλαπούθκια, κλειδώνω τα και πετάσσω το κλειδί
-ώσπου έρκουντε όπως το τσουνάμι και πνίουν με
-χάνω τον έλεγχο
-αλλα πρέπει να τα καταφέρω
-αλλιώς έκαμα λάθος

τρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

-εν θωρώ ειδήσεις επειδή κάμνει την ζωή μου να φατσάρει μηδαμινή
 -υποχείριο?
-μια μονάδα στο πλήθος?
-ασήμαντη
-στο κόσμο μου είμαι η πιο σημαντική
-γι αυτό στον κόσμο μου βάλλω ότι θέλω
-δυσκολέφκουμε τωρά τελευταία
-τι να κάμω τι να κάμω τι να καμω τι να καμω τι να καμω τι να καμω
-τίποτε εν μπορώ να κάμω προς το παρόν
-μες το αδιέξοδο, με τοίχους απείρου ύψους
-χμμμ όπως το απειροβαθο φρέαρ δυναμικού
-ξέρω τες λύσεις στην θεωρεία
-μπόρω να τες κάμω και πράξη?

The model: Particle in a Box

The solution: Time Dependent Schrodinger Equation 

Ναι παίζω την έξυπνη, αν δεν τα ξέρεις τούτα πάλε πιάννεις τι θέλω να πω, απλά εν πιο fancy με το quantum mechanics "frosting"

10 σχόλια:

  1. Συγκρατήθου Ινβίκτε τζαι μεν ρωτήσεις αν το "τρρρρρρρρρρρρρρρρ" εν κλανιά.
    Μεν είσαι τόσο ποταπός.
    Οξά ποταμός;
    Ποταμός με νερόν οξά ο Κοτσίρκας;
    Ξα ο Γαρύλλης;
    Αφού ενύφτηκα σήμερα.
    Θέλω καφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το "πρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ" εν κλανιά
      το τρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ εννενει

      Διαγραφή
  2. Εν τζαι θέμα ακτιβέισιον ενερτζι...καθε μέρα νοιωθω οτι μεγαλωνει τζαι καταλύτη δεν θωρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειδικά το activation energy μου σήμερα, μόνο με πυρηνική βόμβα επιάνναμεν το :P

      Διαγραφή
  3. εδω γη...εδω γη...καλει beatrix...καλει beatrix...τελειωννε εμπα gmail!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. xa xa xa! inta mpon;;;eleipsa sou jai katsiarizeis;;;;;;sorry alla touto o Fitz mprosta mou en pianei mouzin! eshe xari pou en mporw na allaksopistisw! fuck! en tha afisw sxolio gia ta trrrrrrrrrr sou giati varkoumai! apla eipa na pw ena 'hellooooooo'! simera pou exw free time alonizo sta surfs! filia jai pou dagger! an emfanistei ksana na mou shesei I kina oulli! efan tin oi gyroi jai oi erwtes :) ate kopiase epitelous!!!!! filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε μα ποσο καιρό να εμφανιστείς ρε μπιλ!
      χαχα μα τι έχουν τα τρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ μου??
      να ερκεσε πιο συχνά!
      η ντάγκερ καλά κάμνει! αλλά να ερκετε να μας λέει κανένα χαλόου :p

      XXXXXX

      Διαγραφή
  5. To trrrrrrrrrrrrr en o thoruvos t traktou.telos emilisa.

    ΑπάντησηΔιαγραφή