17/7/13

Enter "Fitz"

Εκάθουμουν έτσι μια χαρά σε ένα κκαφέ και έπιννα τον καφέ μου. Εσκέφτουμουν πόσο καλά περνώ μόνη μου-και ξέρω ότι οι μισοί που σας εννά πουν ναι σιγά-αλλά αλήθκεια τούτη η ζωή μου εν γεμάτη. Εκαμα τα σχέδια μου. Επήρα τες αποφάσεις μου.

Είπα να το διασκεδάσω το καλοκαίρι, εν πιο ωραία να είσαι σιγκλ το καλοκαίρι, να πάεις όπου σου φωνάξουν, κάθε λλίο άλλο πάρτι. Και τον Αυγουστο να τον φκάλω Λεμεσό. Επεθύμησα να μεν πρέπει να με κόφτει που κανένα, και να ρυθμίζω το πρόγραμμα μου όπως θέλω, και να πνάσει τούτη η συνεχής μάχη μέσα στο μυαλό μου τι θέλω και γιατί εν δένουμαι, και ήντα πρόβλημα έχω. Τίποτε! Εν θα δεθώ ποττέ με κανένα άντρα επειδή εν τους εμπιστεύκουμε. End of story. Εννά εύρω ακόμα ένα ομορφόπαιδο να περνούμε καλά, να κάμνουμε καλό σεξ, να ακούω τες παπαριές που φκαίνουν από το στοματάκι του, αλλά σε κάποια φάση στο μέλλον, ίσως την άλλη φορά να παίξω την "νόρμαλ" λλίο καλύτερα. Όι τωρά όμως, τωρά εννα το διασκεδάσουμε. 

Εκάπνιζα και εσκέφτουμουν, ενθουσιάζουμουν, εθωρούσα έξω που τα παράθυρα τον κόσμο να περνά, άρκεφκα να βολεύκουμε, ο καφές μου ωραίος,

Μετά είδα το τράχτο, έδωκε πας το κκαφέ, μπροστά πίσω εκατάφερε και έσυρε τους τοίχους, έκαμε τα παράθυρα και την τζαμαρία λουβίθκια, εμπήκε στο εσωτερικά, επάτησε τραπέζια και καρέκλες και εσταμάτησεν μπροστά μου απότομα. Άνοιξεν η πόρτα, επηδησε κάτω ένας τύπος ολογαίματος, ήρτε προς εμένα, ετέντωσε το χέρι του σε χειραψία.
"Είμαι ο Fitz"
Έσβησα.
"Θέλεις να πάμε για καμιά μπύρα?" λαλεί μου.
"Έχω επιλογή?" είπα τραβώντας το σπαθί που την θήκη
"Έχεις"
Εσάστισα και έκαμα να χαμηλώσω το σπαθί.
"Πάμε" απαντώ
Εμπήκαμε μες το τράκτο και ξεκινήσαμε
"Είμαι η Beatrix" εφώναξα μες το αυτί του να ακουστώ πάνω που την φασαρία της μηχανής
"Ναι"είπε μου. 



22 σχόλια:

  1. "Εν θα δεθώ ποττέ με κανένα άντρα επειδή εν τους εμπιστεύκουμε. End of story." - Σε νιώθω.

    Χμμμ....μυστήριος ο μίστερ Φίτζ. Για πάμε πάρακατω να δούμε. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα. Ωραίο τραγούδι, έπαιζε πας στο τράχτο; :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φυσικά και έπαιζε πας το τράχτο τι εννοεις?! :P τάχα λαφαζανέφκω? εγώ μάι φρεντ? τς τς

      Διαγραφή
    2. όχι βέβαια!
      απλά αναρωτήθηκα αν ήταν όντως που το τράχτο ή αν είχε έμπιθρι ο Φιτζ κόρη!

      Διαγραφή
  3. Τα τράχτα εννεν μονοθέσεα? Που έκατσες beatrix??? (μιτσοκάμμιμαν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα θώρε ρε που τους τσαλίκκιες στον Fitz.
    Να προσέχεις τους Fitz διότι μια μέρα θα ξυπνήσεις και δεν θα ξέρεις πως και γιατί εβρέθηκες τζιαμέ που είσαι, αλλά το "σκάσε και κολύμπα" θα είναι η πιο σίγουρη επιλογή.

    Άτε ρε και καλά γ.

    Κώλ, Χέλμουτ Κώλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. explain your Fitz

      εν σε πιάννω σήμερα, και καλωσόρισες οφισhιαλ

      Διαγραφή
    2. Που την περιγραφή φαίνεται πολλά αντρουά.Εννά έσιη action.
      Περιμένω τα νέα επεισόδια

      Thanks


      Διαγραφή
  5. Χαχαχαχα αρέσκουν μου τα τράχτα!! (dont ask!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξεκινώ που λες να διαβάζω το ποστ σου και προς στιγμή νομίζω ότι βρίσκομαι σε άλλο μπλογκ, π.χ. στο δικό μου, και μετά διαβάζω για το σκηνικό με το τρακτέρ και καταλαβαίνω πως είμαι στο σωστό. :)

    Good things come to those who don't expect them! ;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τούτος χορέφκει οξά μόνον τράχτα οδηγά?
    δηλαδή ποιόν εν το ατού του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εν χορεύκει όι

      το ατού του εν το τράχτο! τι θέλεις να πεις? εν καταλάβεις το ατού του? :P

      Διαγραφή
  8. το: "τρακτο"-του: "τρακτου"-ωωωωω ..."τρακτο"!!!το "Fitz" εν μου αρεσκει...εννα τον λαλω "Ο Τρακτος"!!!χαιρομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το τηλέφωνο του αδεφλου του Fitz!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Fitz offers pleasure!
    http://www.youtube.com/watch?v=npvNPORFXpc

    ΑπάντησηΔιαγραφή