24/7/13

Μπύρες στο διάστημα

Επάρκαρε το τράκτο. Επετάκτηκε κάτω και έδωκε μου το χέρι του να κατεβώ. Είδα τον με το μισό μου.
"Μπορώ και μόνη μου" είπα και ετράβησε το πίσω.
Εν είπε τίποτε, επήαμε μέσα, εκάτσαμε, επαραγγείλαμε μπύρες. Εγώ εκράτουν το σπαθί μου.
Άρχισε να μιλά για τον εαυτό του, εζήτησε χαρτομάντηλα και άρχισε να καθαρίζεται που τα αίματα. Εμιλούσεν και έφκαινε που το στόμα του μουσική, εμπαίναν οι νότες του μες τα αυτιά μου, ταξιδεύαν μες τους νευρώνες μου και εμπαίναν στην σωστή τους θέση, σαν τα χαμένα κομμάτια που πάζλ. Εκαθάριζε την φάτσα του που τα αίματα και είδα τα χαρακτηριστικά του.Έστρωσε τον γιακά του πουκαμίσου του. Επέρασε το χέρι του απαλά μες τα μαλλιά του και στηριξε το βάρος του κεφαλιού του στην παλάμη του κοιτώντας με από γωνία καθώς φόρεσα ακόμα μία μάσκα και μίλησα για μένα. Η δυσπιστία του ήταν διάχυτη στο πρόσωπο του. Δεν δέκτηκε εύκολα τίποτε από ότι είπα. Κανένα από τα συνηθισμένα παιχνίδια δεν πέτυχε.
Μιλούσε σταθερά, με χαρακτήρα, κατάφερε να με κάνει να νιώσω αδούλευτη και ανεπαρκής σε κάποια θέματα και βρέθηκα να στηρίζω το πηγούνι μου στην λαβή του σπαθιού καθώς τον έβλεπα να εκφράζεται με το στόμα, την φωνή, τα χέρια, το σώμα, το ύφος, το πρόσωπο."Φώναζε" το κάθε συναίσθημα, την κάθε έκφραση. Άλλαζα μάσκες συνέχεια και τις τσαλάκωνε μία προς μία. Οι μπύρες ελήφκαν η μια μετά την άλλη.
Αστειεύτηκα, εγέλασε και άστραψε η φάτσα του. Έππεσε το σαγόνι μου χαμέ. Περίμενα να τον ξαναδώ να γελά, σιγανά αλλά λαμπερά, με όλο του το πρόσωπο.
Εχάθηκε το πάτωμα, χαθήκαν ούλλοι οι άλλοι. Επίναμε μπύρες στο διάστημα, αποδείξαμε την θεωρεία της σχετικότητας αφού ούτε ξέρω ήνταλως επερνούσε η ώρα.
Ήμουν μια Beatrix σε σύγχιση.

Εξύπνησα στο κρεβάτι μου το πρωί, ούτε ξέρω πώς εβρέθηκα τjιαμέ.

27 σχόλια:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=TvpxOANnArc

    Λίο άσχετοι οι στίχοι, απλά νομίζω κολλά ο 1ος στίχος του ρεφραίν. :D

    Άτε άστο σπαθί και πιάσε τίποτε άλλο. Το τραχτόπαιδο ακούεται επενδύσσιμο. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα τι να πιάσω?! ντροπή lucrezia ντροπη! τςτς τς

      Διαγραφή
  2. Ακουεται καλη περιπτωση ο παρεας με τα τραχτα. Αμαν εκαταφερε τζιαι ετσαλακωσε τις μασκες, εσιει μελλον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τόσους κόπους τόσα χρόνια ρε, νακαμω τες μασκούες μου..καποιοι ανθρώποι εν εκτιμούν τίποτε! :P

      Διαγραφή
  3. ούφου ρε Βικυ, αρέσκει μου άμα γράφεις πουτούτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λαλείς τα τόσο περιγραφικά που προς στιγμής επετάρισε η καρκιά μου σαν να τζιαι εζούσα τα εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Love is in the air.
    Πάντως χίλιες φορές τράχτο παρά τα lyrics του "Τρελλή ιδέα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλεξε την ετικέττα "games of fitz"

      εντύπωσεις που δημιουργώ ρε γμτ :P

      Διαγραφή
    2. ΝΝΝΝΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟοοοοοοοοοοοοοοΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

      Τωρά το είδα. Ε οί

      Διαγραφή
  6. άμαν καταφέρει να σε κάμει να θαυμάσεις κάτι παραπάνω που τους κοιλιακούς του... τότε κάμνει qualify για keeper!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελικά υπάρχουν και πράματα πιο γοητευτικά που τους κοιλιακούς! χμμμ, who knew?!?!

      Διαγραφή
  7. Giati en gematos gaimata to plasma? Ti thelei na pei i poiitria?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πρέπει να θώρουν όρομα πως σ άφηκα κόμμεντ γιατί εν το βρίσκω...
    αν ο fitz διά τζαι pleasure...τί να πω!
    http://www.youtube.com/watch?v=npvNPORFXpc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγω πιστευω οτι ο τυπος με το τρακτο ειναι ο joyglow.γνωριστηκατε και τωρα το προχωρησατε.αυτος ειναι ταχα μου διακοπες και συ σταματησες να πολυγραφεις.ενας μεγαλος ερωτας γεννιεται στην blogosfaira!! http://m.youtube.com/watch?v=0zridJTc1Ms

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα κοίτα κάτι σενάρια ο ανώνυμος κύριε μου! Λαλείς κάτι να ξέρει ο τύπος;! Νομίζω φίλε να κόψεις το απογευματινό μαχαλλεπί τζαι να αρκέψεις τα κουλουρούθκια με το έψιμα! Τί; όι;! Αφού εν γιάμι! Αλλά άμπα τζαι γυρίσεις το σε πισίες γιατί εσύ εν να τους παντρέψεις τους αθρώπους!

      Διαγραφή
  10. Ε αιστο πλάσμα του Θεού να φαντασιώνεται ολάν. Μάνι μάνι να με κατακρίνεις και καταδικάσεις. Ίντα που εν το πρόβλημα σου?Μακάρι τα παιδκιά να βρεθούν και να ενώσουν τις καρκιές τους και κυριώς τα κορμιά τους. Να έχουμε και μεις κανένα gossip. Καμιά ροζ φυλλάδα. Και στο κάτω κάτω μπoρείς να με πείσεις για το αντίθετο? 'οχι. Συνεπώς άφηστην κρίση μου και σκέψη μου ελέυθερη...BTW εν σε δκιάβασα εσένα. Πάω να σε τσεκκάρω μπορεί να έχεις και συ κανένα μυστικό μέχρι τωρά δηλαδή που ήβρες εσύ εμένα και εγώ εσένα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρε ανώνυμε άφηστην κρίση σου ελέυθερη αλλά το κορμί μου ενώνεται αλλού am afraid!
      sorry να σου το χαλάσω :P

      Διαγραφή
  11. Αφήννω την Βεατρίκη μου αφήννωε την, εξάλλου i am a free spirit. BTW εν μου το χαλάς φτάνει που ενώνεται το κορμί σου και ειμαι happy. Άτε γράψε μας τίποτις άλλο να σε φκαριστηθούμε. Have fun Bea. The best of γ.... σου εύχομαι :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή