10/10/14

ελά βρε χαραλάμπη

Β-Beatrix
ΑΝ-Ασχετος Νέος/α (<28 ετών)
Μ-μάδερ

ΑΝ-Να φάμε μαζί;
Β-εννά πάω στην μάμα του Φιτζ
ΑΝ-εχαρτώθηκες?
Β-εεε, οι
ΑΝ-Μάσιεσαι να χαρτωθείς;
Β-οι
ΑΝ-εν σε παίρνει;
Β-..........

ΑΝ-Είσαι παντρεμένη;
Β-όχι
ΑΝ-αρραβωνιασμένη;
Β-όχι
ΑΝ-απλά μηνισκετε μαζί;
Β-ναι
ΑΝ-α...εν πειράζει
Β-.........


ΑΝ-μανα μου σας ρε, άτε πότε να σας παντρέψουμε;
Β-εεεεε όι ακόμα
ΑΝ-κόρη τριανταρίζεις μεν παίζεις πελλό
Β-..........

Μ-που λαλείς έπιασε με η τάδε1 και είπε μου για την κόρη της, στην ίδια κατάσταση μαζί σου
Β-τι εννοείς;
Μ-μηνίσκουν μαζί αλλά με γάμο με τίποτε, η τάδε1 απελπίστηκε
Β-..........

Μ-έλαααααα, μάντεψε
Β-τι;
Μ-η κόρη της ταδε2 εν έγκυος
Β-μάνα μου ρε μπράβο
Μ-είπε μου η τάδε 2 να σε πάρω τζιαμέ να την δεις αγκαστρωμένη να ζηλέψεις και να κάμεις και συ
Β-.......μάδερ ούφφου

Μ-θέλει σε η τάδε 2 στο τηλέφωνο εν θα το πιστέψεις
Β-ναι?
Τάδε 2-εγέννησεν η κόρη μου, έλα να δεις το μωρό και θα θέλεις και συ, πότε εννά κάμεις μωρό πότε εννά παντρεφτείς φέφκουν τα χρόνι ακαι τα νιάτα και τι καρτεράτε επιτέλους, μα ένα μωρούδι εν θα το πιστέψεις ήντα καλό, εν θέλεις και συ ένα;
Β-.............

μα ολάν εγώ πρόβλημα εν έχω τι μάχουνται ούλλοι να μου κάμουν;

12 σχόλια:

  1. Έτσι είναι. Αφού όλοι οι άλλοι ξέρουν το καλό σου. Να ακολουθήσεις την παράδοση και το ρεύμα ! Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε βέβαια!
      ότι κι αν εν οι επιτυχημένοι γάμοι στην κύπρο

      Διαγραφή
  2. Τζείνον το "εν πειράζει" (ούλλον οίκτον τζιόλας) εν ούλλα τα λεφτά. Αν τζιαι συνήθως άκουα το που κοτζιακαρούες τζιαι οϊ που "άσχετους νέους"....
    Σκέφτου πολλά καλά πριν κάμεις κοπελλούθκια, μα πολλά καλά όμως! Τζια να'σαι μόνη σου όταν σκέφτεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα και γω θα πίστεφκα ότι άτομο πιο μικρά που μένα θα ήταν πιο κουλ σε κάποια πράματα-έκαμα λάθος προφανώς
      όσον αφορά τα κοπελλούθκια έχουμε ακόμα λλίο καιρό

      Διαγραφή
  3. ου ίντα ωραία. επιστρέψαμε στο αγαπημένο θέμα της κυπριακής μπλογκόσφαιρας: την έννοια του κόσμου για το πότε εννα "νοικοτζυρευτούν" οι μπλογκερς.

    βάλλε που το ένα, φκάλλε που το άλλο. Να ξέρεις ότι εν είσαι μόνη σου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σάννα και ο κόσμος βαρκέται στην ζωή του?
      εν έχει τπτ ενδιαφέροντα και ασχολείται με τους άλλους?

      Διαγραφή
  4. συγκατοίκησα σχεδόν αμέσως και όλο αυτό το άκουγα επί τέσσερα συναπτά έτη. χαβ φαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μόνο εγώ εσυγκατοικούσα τζι αν μου ελάλεν κανένας τίποτε γιατί εξέραν ότι εν είχεν έτσι πράματα. Κοντεύκοντας τα 30 φοούμαι να μεν με πείσει η κοινωνία για τα θέλω μου όμως. Να με κάμουν να νομίζω ότι θέλω τζείνα που πιστεύκουν ότι έννα έπρεπεν να θέλω.
    Τζείν'το "εν πειράζει"...να ήσουν τζαι καμιά που σε πείραζε δηλαδή να πέσεις μες στην καταθλιψάρα γμτ. Χωρκαθκιόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι κείνο το εν πειράζει ήταν να της κάτσω την ππουνιά-ποιά είσαι εσύ κόρη μου ασπούμε να με λυπηθείς!

      Διαγραφή
  6. Χα χα... Same here.
    Είχα μια συμμαθήτρια που ήταν και παρέμεινε πουριτανη, εκτός πραγματικότητας κλπ κλπ. Παντρεύτηκε και έκανε δύο παιδιά.
    Όποτε με δει από τότε, μα ΟΠΟΤΕ με δει κάνουμε τον εξής διάλογο:

    Τι κάμνεις Ρουθ μου; (ερευνητική ματιά μέχρι να απαντήσω, μήπως ανακαλύψει κάτι περισπούδαστο που κρύβω)
    Καλά Χ μου, εσύ;
    Εν επαντρεύτηκες ααα; (με μορφασμο λύπησης, που μισοκλειουν τα μμαθκια τζιαι ζαβώνει το στόμα για συμπαράσταση/παραπάνω έμφαση)
    Ο ι Χ μου. Πολλά καλύτερα έτσι , πίστεψε με.
    Μα εν θέλεις μιαν παρέα,, να μεν είσαι μόνη σου;
    Εν τζιαι είμαι μόνη μου Χ μου. Συγκατοικουμε έχει χχχ χρόνια...
    (Εκπληξη/απορία/ώσπου να σκεφτεί)
    Τζιαι τι δουλειά.... Πότε.... Τι......;;;;
    Σόρυ Χ μου, βιάζουμαι.... Γειάααααααα....

    Ακόμα περιμένει τις καυτές λεπτομέρειες.
    Ασσιοιλε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχαχαχα μικρή μου Bea!!! Enjoy!!! Εδώ η πρώτη διδάξασα των αμαρτωλών εν Κύπρω κορασίδων. Και με παιδί εκτός γάμου. Άκουσον άκουσον. Από που να αρχίσω να διηγούμαι. Που ένα σημείο και μετά οι ερωτήσεις πλέον απευθύνονται σε κοντινά μου άτομα και όχι σε μένα γιατί διαφορετικά ξέρουν ότι θα υπήρχε επανάληψη της σκηνής Αναστασιάδης - σύρνει - τασάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή