24/9/14

Καφτές Φαντασιώσεις με τον ενοικιαστή! Προσοχή περιέχει υλικό ακατάλληλο



-«ναι; γεια. Εεεε, νομίζω ότι το νερό έμεινε απλέρωτο που τους προηγούμενους»
-«γιατί;»
-«ήρτεν 100 ευρώ, οι φίλοι μου είπαν μου ότι το νερό πας τα 20 που έρκεται»
-«ε την προηγούμενη φορά πόσα σου ήρτε;»
-«μα εν και ξαναήρτεν μου»
-«καλά ρε, έχει 6 μήνες που μηνίσκεις μέσα εν εγύρεψες να πλερώσεις νερό; ήνταλως ενόμιζες ότι ελούνεσουν; Με το νερό της βροσιής; Εννά με ρωτήσεις αν εν και των προηγούμενων, πήεννε πκιέρωστο νερό να μεν το κόψουν ρε καθυστερημένε, κκιλίντζιρε το τζιέρατο σου»



-«ναι γεια. Έλα να σου πω, εστούππωσεν η τουαλέτα, να ρτεις να μας την ξεβουλώσεις;»
-«να πα να γαμηθείς ρε σιέση. Να κόφτεις τον κότσιρο σου μιτσή μιτσή που θέλεις να ρτω να σου ξεμπλοκάρω τα σκατά του, σκατένε»



-«τι κάνομεν καλά;»
-«τα καλά σου τα καλάθκια ρε σκουλλοπάφιτε που μου κουβαλάς κάθε καρυθκιάς καρύδι μες το διαμέρισμα και παρκάρουν παντού και θέλω 15 ομπροστινές πισινές να φκω το πρωί που το πάρκινγκ, μεν μου μιλάς ππούλλι»



-«ναι γεια, εκόλλησεν το κλειδί πας την κλειδαριά και πρέπει να φύουμεν να πάμε δουλειά αλλά εννά αφήκουμε ξεκλείδωτα; Έλα σάστην»
-«τον σιήστο που σε φκαλε γαμώ τον καπηλέ σου να αρκήσω ΕΓΩ στην δουλειά μου επειδή εκόλλησε το κλειδί πας την πόρτα σου και εν μπορείς να αφήκεις ξεκλείδωτα. Που σε ήβρα ρε γαμώτο»



12 σχόλια:

  1. "Έλειψε μου το ξυραφάκι. Γόρασμου."

    Τα υπόλοιπα αφήνω τα στην φαντασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είμαι περίεργη, τι εν ο καπηλές;; πέφτει πολλή γαμήσι του :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομιζω ειναι η οικογενεια.οπως λεμε την ρατσα σου καπως ετσι

      Διαγραφή
  3. Χαχαχα εγώ έχω σου "άφηκα τα παράθυρα και εμπήκαν νερά κι εχαλάσαν τα παπούτσια μου να μου αγοράσεις άλλα;"

    Btw "καυτές". Τι εννοείς δεν βλέπεις καυτές πιπεριές με τον Χρίστο Χριστοδούλου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα θελα να σου πω οτι επίτηδες εκαμα λαθος

      αλλα δεν μπορώ

      έγραψα το καυτές καφτές ο κιοφτές

      Διαγραφή
    2. χαχα με τέτοια απάντηση πως να μην συγχωρεθείς για το σφάλμα;;;
      :-)

      Διαγραφή
  4. Θέλω λούμα, λούσμε!! Κατα προτίμηση με dove για ευαίσθητες επιδερμίδες:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή