24/2/14

Dating Process #? Can I have your number?


Εδιάβαζα ένα άρτικολ. Επιάσαν 100 γυναίκες και 100 άντρες και εβάλαν τους σε ένα τόπο. Εκολλήσαν τους και αριθμούς πας την κκελέ τους που το 1-10. Αλλά εν ξέραν ήντα αριθμούς είχαν. Το 1 εν το λιγότερο τραβηχτικό και το 10 το τοπ τραβηχτικό. Και έπρεπε να κανουν ζευγάρια άντρες γυναίκες. Ε κείνη που είχε το 10αρι, άρκεψε και καταλάβαινε ότι είχε ένα καλό νούμερο που ούλλη την προσοχή, και εσυμπεριφέρετουν αναλόγως, τα 5άρουθκια και κάτω χαμηλώναν τες απαιτήσεις τους και προσπαθούσαν να δουν που κολλούν.
Τωρά τι μας λέει τούτο το πείραμα. Καλά ή κακά έχουμε ούλλοι αριθμούς. Αλλά τούτους τους αριθμούς αποκτούμεν τους με το interaction που έχουμε με τους άλλους. Αν εγώ μπορώ να είμαι το 10 το καλό, αλλά μιαν ζωή ήμουν σκεπασμένη και εν μου διούσε κανένας σημασία τότε στην καλύτερη των περιπτώσεων να συμπεριφέρομαι σαν 5άρι. Αν είμαστε και οι δύο 5άρια, αλλά εγώ βουρώ τον  που πίσω, ανέχουμε τες μαλακίες του, τότε αυτός γίνεται 7άρι και γω 3άρι.
Κλασσικό παράδειγμα μια γνωστή μου. Μια χαρά κορούδα, κοντή αλλά οκ εν γυναίκα, εν οκ να εν κοντή. Έχει έναν γκόμενο, τσας πιο ψηλό της. Εν μαζί 5-6 χρόνια. Κάμνει της τον βίο αβίωτο, έχει πρόβλημα δέσμευσης, ταλαιπωρεί την, εν ξέρει αν θα βρεθούν, κανονίζουν να φκουν οι 2 τους, φέρνει και τους παρέες του, μαλακίες. Και ανέχεται τα τούτη τόσα χρόνια-επειδή εν ηλίθια. Ο τύπος εν κοντός, με καρέ μαλλιά και πιθηκομούρης. Ένα θκυολούι κατά την άποψη μου. H ανοχή της τόσα χρόνια στες μαλακίες του τον έχει φουσκώσει σαν κοκόρι και πιστεύει ότι είναι και ο πασh γκόμενος. Του στιλ είδα τον στο κλαπ και έκαμνε μου Αή Κκοντακ και εγώ ήμουν κάπως σιριουσλι? Αυτό είναι δημιούργημα της συμπεριφοράς της γκόμενας του. Πιστεύει ότι είναι τουλάχιστον 7άρι. Αντί να χαίρεται που εγύρισε γυναίκα να τον δει, κάμνει της και τον δύσκολο ο 1,50μέτρο με τα χέρια ανάταση. Και είναι αποκλειστικά δικό της λάθος.
Κλασσικό παράδειγμα νούμερο 2. Μια φίλη μου. Η κοπέλα εν 6άρι άνετο (είμαι αυστηρή). Είχε μια πολύχρονη σχέση, που χάλασε. Ε ώσπου να χωρίσει, να το ξεπεράσει να φέρει τα μίλια της, βρέθηκε 30 χρονών. Μετά απελπίστηκε που μεγάλωσε και εν κάθετε άντρας. Σόου πλέον είναι σε μόουτ «ότι κάτσει». Τον καιρό που την ξέρω, είχε διάφορους αριθμούς γκόμενους, οι περισσότεροι κάτω που 6. Αλλά επειδή αυτή ήταν σε «ότι-κατσει» κατάσταση δεν έκατσε τίποτε. Ακόμα και ο ένας που ήταν ισάξιος της και ταίριαξαν μετά από 2 μήνες ήταν απου-φύει-φύει. Επειδή έβγαζε όλο αυτό το neediness. Τον έκανε να νιώσει 1. Ότι ήταν ότι-κάτσει οπότε δεν ένοιωσε και πολύ σπέσιαλ, 2. Αφού ήταν τόσο απελπισμένη και τον βουρούσε που πίσω, ένιωσε ανώτερος της, ότι της έκανε χάρη και ότι ήταν λίγη γι αυτόν.
Το θέμα είναι να κάμνεις boost your number χωρίς να υπερβάλλεις. Είσαι 8άρι? Να συμπεριφέρεσαι αναλόγως και να μεν δέχεσαι κάτω που 8άρι. Το να δίνεις υπερβολική σημασία στον άλλο, χαλά το balance, τον κάνει να νιώθει πολλύς σου. Act your number, να ανέχεσαι ως ένα σημείο, και σε κάποια άλλα να τραβάς κόκκινη γραμμή. Και αν είσαι καλή και ανεχτική να ξέρει ο άλλος ότι είσαι καλή και ανεκτική επειδή δείχνεις καλή θέληση να πάτε πάρα κάτω αλλά αν το τραβήσει πολλά το σχοινί εννά τον πάρει και να τον σηκώσει.
Συμπέρασμα είναι ότι δεν είναι μόνο η εμφάνιση, είναι και το πώς συμπεριφέρεσαι! 

PS: fooled you with the title :P

17 σχόλια:

  1. Ενδιαφέρουσα ανάρτηση και ενδιαφέρουσες εισηγήσεις. Βασική προϋπόθεση όμως να είσαι σε θέση να αντιληφθείς το νουμεράκι σου όσο πιο αντικειμενικά μπορείς. Και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με το πως σου συμπεριφέρονται, είναι φαύλος κύκλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνούμε σε ούλλα, πολλά ωραίο πείραμα, απλό τζαι to the point. Έλα όμως που εν ξέρει κανένας τι νούμερο είναι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ πολλά με την Μπρέντα, πολλοί εν μπορούν να αντιληφθούν το νούμερο τους και είτε υποτιμούν είτε υπερτιμούν τους εαυτούς τους. Όμως τυγχαίνει πολλές φορές να δεις κουκλάρες με άσχημους και το αντίθετο και μπορεί να μεν οφείλεται τόσο σε υποτίμηση ή υπερτίμηση του ενός και του άλλου αλλά σε μιαν απροσδιόριστη χημεία που συμβαίνει μεταξύ δυο ανθρώπων no matter how they look like!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 6 χρόνια με έτσι συμπεριφορά?! Χαράς την κράση της και την έλλειψη αυτοεκτίμησης της. Ωραίο πείραμα... Γενικώς έχω προσέξει ότι συνήθως βρίσκεις που νομίζεις ότι σου αξίζει και δυστυχώς πολλές φορές γυρώ μου βλέπω ότι αυτό που νομίζουν είναι και λίγο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εν πολλά ωραίο το ποστ σου. τζαι θα διαφωνήσω με Μπρέντα τζαι Joy τουλάχιστον σε κάποιο βαθμό. όλα τα λεφτά δεν είναι να αντιληφθείς το νούμερό σου.όλα τα λεφτά είναι να το αντιληφτείς αλλά να πείσεις τους άλλους ότι είναι μεγαλύτερο. και αν όχι στις σχέσεις με τους ανθρώπους, τουλάχιστον στη δουλειά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μμμμμ πολλά ενδιαφέρον ανάρτηση όντως. Είχα μια κουβέντα με μια φίλη μου πρόσφατα και αναφερα τις μάλιστα και τις διαβαθμίσεις που μπορεί να υπάρχουν στο scale της ομορφιάς/ασχήμιας. Το θέμα νομίζω γενικά είναι να έχεις confodence για τον εαυτό σου. Γιατί εν πα να είσαι το 10 αρι το καλό αν συμπεριφέρεσαι ως άσσος , ως άσσο θα σου συμπεριφερτούν. Τωρά το ανάποδο αν μια/ένας πιστεύει ότι εν 10 ενώ εν είναι, καλά κάμνει αν με ρωτάς γιατί μόνο κερδισιμιος/α μπορεί να είναι κάποιος που τούτο. Επίσης το confidence μπορεί να είναι aποτέλεσμα εφυιας ή και άλλων παραγόντων όπως ριάλια οι οποίοι ψωνίζουν τον άνθρωπο:)) Εμένα παραπάνω απασχολεί όπως σου είπα το ανάποδο. Να είσαι πολλα΄εμφανίσιμος αλλά να ρίχνεις τον ευατό σου και να συμπεριφ'ερεσαι με τρόπο που δεν επιναι ανάλογος σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοίτα, το θέμα έχει πάρα πάρα πολλές προεκτάσεις, και σίουρα ο αριθμός σου περιλαμβάνει και άλλα στοιχεία εχτός από την εξωτερική εμφάνιση όπως κοινονικίοτητα, χιούμορ, επαγγελματική επιτυχία, λεφτά, κοινωνική θέση, επιδόσεις στο κρεβάτι, τούτα ούλλα και άλλα ρυθμίζουν τον αριθμό σου.
      για κάθε άνθρωπο που είναι με κάποιον "υπό" του δηλαδή υποτιμά τον εαυτό του υπάρχει και ο άλλος που είναι μαζί του ο οποίος υπερεκτιμά τον εαυτό του. αυτές είναι τοξικές σχεσεις, δεν βασίζονται στην αλήθεια. ο ένας κάνει χρήση του άλλου.

      Διαγραφή
  7. Χμμμμ... ωραίο το πείραμα! Εγώ ταπελλώνω τον εαυτό μου αναλόγως με το περιβάλλον στο οποίο βρίσκομαι. Αν είμαι με ανθρώπους που θεωρούν πως είμαι 9, τότε πιστεύω και νιώθω πως είμαι 9. Αν με κάμνουν να νιώθω 5, τότε πιστεύω πως είμαι 5. Φυσικά τούτο δείχνει χαμηλή αυτοεκτίμηση. Κάποιος που ξέρει κι εκτιμά τον εαυτό του, νομίζω δεν έχει ανάγκη που κανένα να του πει αν είναι πεντάρι ή δεκάρι. Τζαι πραγματικά, θαυμάζω τους ανθρώπους που ξέρουν τι είναι και συμπεριφέρονται ανάλογα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολλά ενδιαφέρον ποστ! Θα συμφωνήσω ότι σημασία έχει να έχεις το γνώθι σαυτόν. Να καταλάβεις τι νούμερο είσαι και να συμπεριφέρεσαι ανάλογα. Πράγμα που αλλάζει με τα χρόνια. Παίρνοντας παράδειγμα τον εαυτό μου, μικρότερη είχα πολύ χαμηλότερη αυτοεκτίμηση και παρόλο που είχα μια Α εμφάνιση συμπεριφερόμουν πολύ κατώτερα άρα έπαιρνα πίσω κάτι ανάλογο, ενώ φίλες με γενικότερα πολύ "χαμηλότερο αριθμό" από εμένα συμπεριφέρονταν σαν 10ρια και έπαιρναν 10ρια. Μεγαλώνοντας και με τις εμπειρίες που απέκτησα άρχισε η αυτοεκτίμηση να ανεβαίνει άρα και τα στάνταρτς με αποτέλεσμα να συμπεριφέρομαι αναλόγως. Έχει να κάνει καθαρά με το πως βλέπει ο καθένας τον εαυτό του, πως συμπεριφέρεται και κατ' επέκταση πως του συμπεριφέρονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρομοίως και γω. Σήμερα όμως νοιώθω 20ρι. Και δεν αναφέρομαι στην εμφάνιση ούτε καν στις ερωτικές σχέσεις. Αναφέρομαι στο πόσο καλά νοιώθω με τον εαυτό μου γενικά. Μπορεί να είναι σημεία "ωριμότητας", δεν ξέρω. Σταμάτησα επίσης να δίνω σημασία σε ανούσιες λεπτομέρειες ή "κακούς", για τη ψυχολογία μου ανθρώπους.

      Διαγραφή
    2. Απόλυτα σύμφωνη Κολονάρα μου. Το αυτοεκτίμηση που αναφέρω έχει να κάνει γενικότερα με τον εαυτό μας και όχι μόνο με την εμφάνιση. Απλά σε μικρότερες ηλικίες η εμφάνιση είναι ευτυχώς ή δυστυχώς η αρχή των πάντων.

      Διαγραφή
  9. Πολλά ωραίο ποστ και very well said. Food for thought για μένα.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στην Κύπρο όλα τα νούμερα κερδίζουν! Επίσης, εκτός από νούμερα, όλοι έχουμε και ένα ρολόι πάνω στο μέτωπο που μετρά αντίστροφα. :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. We only accept the love we think we deserve. X.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ ρε μαν λέω ότι με τα νούμερα μπαίνεις σε μια διαδικασία να συγκρίνεσε με τους άλλους. Πχ εγώ είμαι 6άρι όπως τζιε μια άλλη αλλά επειδή έσιει πιο μεγάλο βυζί εν 8άρι Bullshit.
    Πάντα θα υπάρχει κάποιος πιο όμορφος πιο εμφανίσημος πιο δυνατός πιο έξυπνος που σένα αλλά ποττέ δεν θα υπάρξει άλλος άνθρωπος ο ίδιος. Γιαυτό πρέπει να φροντίζεις να είσαι διαφορετικός όι να είσαι κκόπυ κάποιου άλλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραίο ποστ, πολύ ενδιαφέρον! Προσωπικά αφού είδα και αποείδα πιστεύω οτι το νούμερο μας έσιει να κάμει με την αυτοπεποίθηση μας καθώς τζαι με άλλους πολλούς παράγοντες. Η εμφάνιση εν σίουρα υποκειμενικός παράγοντας που παίζει μεν ρόλο αλλά για μένα παίζει παραπάνω ρόλο η προσωπικότητα στο πόσο attraction τραβά ο άλλος. Έχω γνωρίσει κοπέλλες μέτριες εμφανισιακά με τρομερό σουξέ λόγω χαρακτήρα και το αντίθετο, κουκλάρες εξωτερικά αλλά παλαβές στο νου οι οποίες δεν εσταύρωσαν γκομενάκι για γκομενάκι. Κρατώ το μήνυμα του ποστ, που είναι νομίζω να μεν ανεχόμαστε την ταπείνωση και την κακομεταχείριση από κανένα, 'ανώτερο' ή 'κατώτερο'.

    p.s Τι εννοείς έσιει καρέ μαλλί???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εγώ εκόλλησα λλίο στα διαδικαστικά του πειράματος: ποιος αποφάσισε τι νούμερο εν ο καθένας και τι οδηγίες εδόθηκαν στους παίχτες;

    τέσπα

    με τα συμπεράσματα σου που τες φιλες σου συμφωνώ... εν είshεν γαιματούι όμως το τέλος..
    του πιθηκομούρη επήαιννεν του σάννα

    υ.γ. άσιλα, τι εννοείς καρέ μαλλί;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή