21/1/14

Περί σφαγής χοίρου και μη μου άπτου


Είδαμε φαντάζομαι πολλοί την εκδήλωση που θα κάμναν οι αβκορήτες για να σφάξουν ένα χοίρο που ετρέφαν τόσο καιρό.
Καταρχήν!
Προτείνω στον φιλελεύθερο και στα άλλα σάιτς αντί φωτογραφίες από μικρά και χαριτωμένα γουρουνάκια τύπου Μπέηπ, να βάλλουν και την εξής φωτογραφία:

Λλίο τρέχουν τα σάλια μου πάντως άμα θωρώ κείντο ψαρονεφρούδιν αριστερά και τες μπριζολούδες και τα μεντάλιονς παναία μου, μισοψημένα να τα βάλλεις μες το στόμα και να γεμώνει ζουμί.

Άκουσα διάφορα, του στυλ μα να κάμουν έτσι πράμα?
Μα να το δουν μωρά τούτο το πράμα?
Μα τέτοιες μακαβριότητες
Εν αντιλέγω ρε παιδί μου, εν σκληρό να δεις ένα ζώο να σφάζεται, αλλά εν νομίζω να το θεωρείς σκληρό όταν ξεκοκαλίζεις κρέας, παιδάκια στα κάρβουνα, συκωτάκι, σούβλα, μπιφτέκια λαχταριστά σόζουμα, χάμπουργκερ που το limoncello, στιφάδο και μπριζολάκια, μπούτια κοτοπούλου με την πετσούδα τους.
Ξέρω ότι είστε όλοι φιλόζωοι και φιλεύσπλαχνοι και παντελεήμωνες, προφανώς δότες μυελού των οστών και περιβαλλοντιστές που δίνουντε πας τα δέντρα και έχετε στο email signature σας ένα «think before you print» να βρέθετε.
Αλλά…!
Το να σφάξεις ένα ζώο, εν κάτι που συμβαίνει κάθε μέρα, πολλές φορές, συνεχώς, ονομάζονται σφαγεία και εκεί τα ζώα σφάζονται, καθαρίζονται, κόβονται και συσκευάζονται για να φτάσουν σε εσένα σε μια user friendly μορφή, μην νιώθεις και ενοχές ότι εσκότωσες ένα ζώο για να τραφείς.
Το ότι δεν το βλέπεις δεν σημαίνει ότι δεν γίνεται! Ναι αυτό το χαριτωμένο γουρουνάκι που βλέπεις στο σάιτ του φιλευθερου αναγιώνεται για να σφαχτεί. Ταίζεται, μένει στο χοιροστάσιο και κάποια μέρα θα γίνει τρυφερά μπριζολάκια που θα βρεθούν στο πιάτο σου. Ξέρω ότι μπορεί να νιώθεις πιο καλά να γοράζεις απλά ένα κομμάτι κρέας αλλά:

=


Τωρά….!
Το αν θα πάρεις τα παιδιά σου να το δουν ή όχι εν άλλου παπά ευαγγέλιο. Εγώ ξέρω πολλούς που είδαν σφαγές και εν επάθαν τίποτε, ξέρω και άλλους που είδαν και εν εξαναφάν κρέας στη ζωή τους. Το πώς το αντιμετωπίζει ο κάθε ένας εν διαφορετικό. Εγώ είδα, είμαι οκ. Εν οκ, έτσι είναι ο κύκλος της ζωής. Πρέπει να πεθάνει για να το φάω. Το ότι πλέον εν χρειάζεται να το σφάξω να το καθαρίσω και να κινδυνεύω επειδή εν θα το κάμω σωστά ή σε υγιεινό περιβάλλον εν πλεονέκτημα. Το ότι πρέπει να ξέρουμε όμως πόθεν φκαίνει το κρέας και πώς εν απαραίτητο. Μεν καταλήξουμε να μεν ξέρουν τα παιδιά ότι το μπεργκερ εν που αγελάδα και στην τελική να μεν έχουμε κανένα σεβασμό ως προς το πόθεν και πως έρκετε το φαί στο πιάτο μας.
Και μεν μου αρκέψετε για χορτοφάγους και ιστορίες, αν σέβεσαι τον εαυτό σου τρώεις κρεας, επειδή το κρέας έχει κείνα τα συστατικά που εν τα βρίσκεις αλλού! Και αν είσαι τόσο χαρτκορ που θες να σέβεσαι τα ζώα τότε εν πίνεις γάλα, εν τρώεις τυρια. Η διαδικασία που φκάλλουν το γάλα να δεις πόσο άσχημη είναι. Και αφού είσαι χαρτκορ εν τρώεις ούτε συμπληρώματα διατροφής για να είσαι κάπως υγιής επειδή είτε κάποθεν τα εφκάλαν-δηλαδή κάποιον οργανισμό-είτε εκάμαν τα, άρα έμμεσα σκοτώνεις κάποιο ζώο για να γίνει συμπλήρωμα να το φάεις, είτε τρώεις μεταλλαγμένα συμπληρώματα διατροφής.  Ναι ξέρω έχει πολλά κενά, και η εξηγηση είναι απλοική αλλά κάπως έτσι πάει.
Το άλλο σκέλος.....!
Ναι εν παράδοση. Το να μεγαλώνεις γουρούνι στην αυλή εν παράδοση! Εκάμναν το όλοι, όχι μονο οι παππούδες αλλά και πολλοί γονιοί. Ρε εγώ ξέρω χωριά που ακόμα κάμνουν το. Σίουρα εν μεγαλώσετε όλοι μες τα σαλόνια μη μου άπτου και τα συναφή. Καποιοι λίγοι μπορεί, κάποιοι πολλοί όχι. Και ναι εν παράδοση. Όπως όλοι οι άλλοι λαοί σφάζουν και σκοτώνουν ζώα ως μέρος της παράδοσης τους, έτσι και εμείς έχουμε τούτο, σφάζουμεν ένα σhιοίρο 2 φορές τον χρόνο, σιγά το πράμα. Σε όλες τις χώρες υπαρχουν τέτοιες παραδόσεις, και οι περισσότεροι λαοί τις τιμούν με περηφάνια, είτε σκοτώνουν φώκιες είτε λούνουνται γιαίματα, είτε ταύρους να μάχονται.  Κάποια εν μακάβρια, κάποια εν τραγικά, κάποια ναι πρέπει να απαγορευτούν. Αλλά το να σφάξεις έναν ευλοημένο σhιοιρο εν νομίζω να εν τόσο τραγικό.

Σοου πνάστε λλίο και αφήστε τα πλάσματα να χαρούν νάκκον με την παράδοση τους.

12 σχόλια:

  1. μεν με πεις αναίστητη αλλά....επείνασα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουλλα τζι'ουλλα το κρεας εν το κοφτκω! Αλλά ανηκω σε αυτους που προτιμουν να μεν δουν σφαγες αμπα τζιαι αναδοξει μου τζιαι λυπηθω τζιαι εν μπορω να φαω μετα!

    Ειδικα κουνελισια σφαγη εν θελω να δω γιατι εν τοσο λαχταριστο αλλά τοσο χαριτωμενο at the same time. Το κουνελι εν το πιο risky να δεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σου το αναλύσω:)) Θέλω να το φάω, αρέσκει μου πολλά ο χοίρος και έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στα σουβλάκια τα χοιρινά, ξέρωτο πεθανίσκει για να το φάω ΑΛΛΑ εν είναι ανάγκη τζιαι να το δω για να το φάω. Εν θέλω να το δω, εν θέλω να το ακούσω, ξέρω ότι κάποτε ήταν ζωντανό αλλά δεν μπορώ να το αναγνωρίσω ως ολότητα (ολόκληρο χοιρούιν για αν εξηγούμαι) αλλά μόνο τα κομματούθκια του μπόρω να σκεφτώ, όπως το καππάτζιν, ψαρονέφρι κλπ κλπ. Τωρά όσον αφορά στην παράδοσην προτιμώ το χορό της τατσιάς, του ζαλόγγου, άτε στο πιο αιμοβόρικο το σφάξιμο του πετεινού που να αποδεικνύει την παρθενιά :))))(#not), αλλά το χοιρούδιν προτιμώ να το τρώω και όχι να βλέπω να το σφάζουν για να το φάω. Τελικά εν είμαι οπτικός τύπος!!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είδα τον τίτλο και λαλώ " Ωχ κάτι έκαμε ο Φίτζ και εννά την πλερώσουμε, ούλλα τα αρσενικά." Εμπήκα να θκιαβάσω με κράνος, έτσι πληροφοριακά.

    Όσο αφορά την στάση μου στο θέμα, ένα έχω να πω : Bacon

    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμεναν ουτε αν τα σφαζουν νοιαζει με ουτε αν τα θωρουν.Εγω εν θα δω ποττε σφαγη ζωου γιατι απλα εν μου αρεσκει...οπως εν βλεπω ουτε ταινιες τρομου ουτε ζομπι ουτε σκοτωμους.Δεν μου αρεσκουν...Και φυσικα ειμαι ζωοφιλη...για ολα τα ζωα που μας εδωσε ο θεος...και δεν θα σκοτωσω...και δεν θα βασανισω...και αδεσποτα φροντισα...και σκυλακι ειχα...και κλαιω οταν τα πετασουν...και θυμωνω οταν τα βασανιζουν...τζιαι οτι "ζωντανο" εβρω κτυπημενο βουρω το στους κτηνιατρους...ΑΛΛΑ...τρωω ποουλλα!!!Τζιαι κρεας...τζιαι πτηνα...τζιαι ψαρια...τζιαι πετουμενα!Τζιαι φυσικα ξερω πως τα σκοτωνουν...τζιαι εγω τρωω τα...τζιαι δεν με νοιαζει γιατι βρησκω τα ετοιμα...καθαρα τζιαι κομμενα!Τζιαι θα συνεχισω να τα τρωω...Τζιαι θα συνεχισω να γνωριζω οτι εσφαξαν τα τζιαι εγω τρωω τα!Οποταν αγαπημενη μου Βεατρικη...η υποκρισια...το "εγω εν τζιαι εσφαξα"...εμεναν εν μου ταιριαζει!Οσο για το παρολιγον δημοσιο σφαξιμο ητε το εκαμναν ητε οχι με αφηνει παγερα αδιαφορη...και ο λογος ειναι απλουστατος...ητε τον εθωρουσαν 1000 ητε κανενας το αποτελεσμα παραμενει ΜΟΝΟ ΕΝΑ....ο χοιρος εσφακτηκε τζιαι καποιοι εφααν τον...end of story!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αι μωρή, γράψε για κανένα γκόμενο να τονώσεις λιο το εγώ σου τζαι να δικαιολογήσεις το ψώνισμα σου που σου περνά τζαι άιστα ποστ για τα ζώα! Αν εν έτσι κυρά μου εκατομμύρια άνθρωποι επίσης σφάζονται καθημερινά στον κόσμο, γιατί εν κάμνουμε καμιά δημόσια τελετή να τους σφάξουν μπροστά σου? Εν άλλοι τα ΖΩΑ απ'οτι φαίνεται. Τζαι ποιός σου είπε οτι τούτοι ούλλοι που εδιαμαρτυρυθήκαν αρέσκει τους να τρων σίοιρο τζαι εν υποκριτές? Εγώ είμαι χορτοφάγος τζαι θεωρώ ανώμαλο να σφάζονται ζώα μπροστά σε αδκιασερούς χώρκατους έτσι απλά για να γίνει παναήρι! Ελεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συγχαρητήρια για την ύπαρξη σου.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ! Μακάρι να μπορούσα να έλεα το ίδιο τζαι για τη δική σου, αλλά η ζωή ενός γουρουνιού αξίζει πολλά παραπάνω που τη δική σου αναίσθητε σκατά.

      Διαγραφή
  7. Κάτι χιλιόμετρα πιο κάτω μεν φανταστείς ως τη Βραζιλία, για τη Συρία μιλούμε γίνεται ένας πόλεμος. τον άλλο μήνα κλείνουν τρία χρόνια σφαγών, βιασμών, πείνας, βασανιστηρίων. Κάποτε το θέμα έπαιζε ψηλά στις τηλεοράσεις, τώρα μόνο στις εφημερίδες θα διαβάσεις καμιά είδηση για τον πολέμο.

    Ελάχιστοι κάμνουν τον κόπο να μάθουν τζαι κανένας μπορώ να πω δεν συγκινείται με τον κόσμο που πεθανίσκει.Αλλά κινητοποιούνται για το σφάξιμο του γουρουνιού.

    θέμα που θα μπορούσε να κλείσει απλά με μια καταγγελία και επέμβαση της αστυνομίας, αφού είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ να σφάζονται ζώα σε μη κατάλληλους χώρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ok diafwnw me to sfaksimo zwwn en dimosia thea...sorry..to ezisa sta deka mou stin farma tou pappou and I am still haunted. kserw pws mporei na einai ypokritiko afou eimai mia xara kreatofagos alla den thelw na to vlepw..tha simfwnisw oti sfazontai anthrwpoi kathimerina..tha to kaname kai afto dimosia thea; epeidi isws en paradosi; den kserw to vriskw ypervolika viaio..ypervolika wmo. kapou xasame to metro.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. άσε τζιαι επείνασα τωρά.. ευτυχώς που με εθύμισες να πάω κανέναν κασάπην,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπάρχει λόγος που υπάρχουν κανονισμοί για το σφάξιμο των ζώων που λαλούν ότι πρέπει να γίνεται σε συγκεκριμένους τόπους και με συγκεκριμένους τρόπους, ώστε να διασφαλίζεται ότι ο θάνατος θα επέλθει ακαριαία και ανώδυνα. (Το ίδιο ισχύει και τους τρόπους διαβίωσης τους. Δεν μπορεί ο καθένας να κάμνει ότι θέλει. Υπάρχουν κυρώσεις.) Το ότι τα σκοτώνουμε, για να φάμε, δε σημαίνει ότι δικαιολογείται να υποφέρουν.
    Ποιος λαλεί ότι ο τρόπος που φκάλλουν το γάλα εν άσχημος? Ουσιαστικά δεν έχει διαφορά με τα brest pumps που χρησιμοποιούν οι γυναίκες άμαν θηλάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή