7/6/13

Συγκεντρώθου

Εγώ αποζητώ, την ευτυχία, και μόλις την γευτώ για λλία δευτερόλεπτα χορτάνω. Και θέλω κάτι άλλο. Κάτι, δεν είναι ποτέ αρκετό. Είναι λες και ζω για τα λίγα δευτερόλεπτα που διαρκεί αυτό το σύναίσθημα και μετά γίνομαι άπληστη, και τα θέλω όλα, τα θέλω όλα. Θέλω τα πάντα. Δεν μπορώ να ηρεμήσω και να δεκτώ το ένα. Δεν συμβιβάζομαι και συμβιβάζομαι και αυτό γίνεται αβάσταχτο. Τα θέλω όλα και δεν θα τα βρω. Τα θέλω όλα και δεν ξέρω τι θέλω και το μυαλό μου κάνει επικίνδυνες σκέψεις, και χτυπώ το κεφάλι μου στον τοίχο. Πώς δέχονται κάποιοι ανθρώποι την ευτυχία? Επιδιώκω την ευτυχία και όταν την πετυχαίνω πάντα καταλήγει να είναι λειψή το κεφάλι μου θα σπάσει από το πόσα σκέφτομαι. Κάθομαι στο τραπέζι με παρέα και είμαι αλλού. Και ξέρω ότι πολλοί ανθρώποι ξέρουν τι θέλουν, εγώ? Εγώ τι θέλω τι θέλω τι θέλω. Αυτό που θέλω είναι τόσο μεταβλητό, ανάλογα με την ώρα την μέρα και τη διάθεση μου. τι θέλω τι θέλω τι θέλω τι θέλω.
Τα πάντα και τίποτα. Τα πάντα επειδή θέλω τα πάντα και τίποτα επειδή τι στα ανάθεμα έχει σημασια πλεόν τίποτε τίποτε εν έχει σημασία. 
Στο μυαλό μου 1 000 000 σκέψεις και ανακατανομές, πράματα να πω, να σκεφτώ , τι θέλω, ποιούς θέλω, ποιοί λείπουν που θέλω να είναι εδώ, τι θέλω, τούτο το πράμα εν έπρεπε να εν τόσο δύσκολο. Είμαι ευχάριστη όσο μπορώ και γελώ και μιλώ και μες τον νου μου εν ξέρεις τι γίνεται και παίζω ούλλα τα παιχνίθκια.
 
Συγκεντρώθου Μπεατρίξ, τι λένε τι λένε, χτυπά το κινητό μου συγκεντρώθου Μπεατρίξ μήνυμα και και απαντώ, συγκεντρώθου Μπεατρίξ στον κόσμο συγκεντρώθου Μπεατρίξ, συγκεντρώθου στο εδώ, στο σήμερα στο τώρα.

15 σχόλια:

  1. Theleis diladi na to paiksw mega filosofos jai na sou pw wow reee etsi niwthw jai egw!!!mataiotis mataiotitwn...ax ta kena mas...ax en tha maste potte xappi...axxxxxx skatozwi...SYGKENTROTHOU!!!!!!eta oulla mprosta sou!!!voura piasta jai afista apaisiodoksa gia kammia megalin eftoman na eisai j sto pneuma!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε μα είσαι Δίδυμος και δε μπορείς να σιορκαστείς που έλεγε και η γιαγιά μου?

    Κάπου διάβασα ότι ο άνθρωπος είναι προγραμματισμένος για να επιβιώνει και όχι για να είναι ευτυχισμένος. Οι στιγμές ευτυχίας υπάρχουν μόνο για να βοηθούν τον αγώνα επιβίωσης του.

    Δε ξέρω αν σε βοηθά τούτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. haha, etsi aneta pano kato pano kato!
      tuto itan epses, simera en alli mera

      oreo tuto p les gia tin eftixia, en kati p epejergazoume sihna :)

      Διαγραφή
  3. Με τα χέρια ανοιχτά
    κυνηγάω διαρκώς τη χαρά
    κι όταν έρθει η στιγμή
    την αφήνω να φύγει ξανά
    για να μην βαρεθεί.

    Θα'ταν πολύ βαρετό να'σαι συνέχεια ευτυχισμένη, κι όσοι λένε ό,τι είναι ή ψεύδονται ή είναι απίστευτα αφελείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χμμ

    εισηγούμαι να διαβάσεις λίγη βιολογία, ανθρωπολογία, something που να έχει να κάνει με τον τρόπο που λειτουργεί το σώμα μας.

    Ας πούμε!

    Εφαντάστηκες να πεινάς, να πεινάς, να πεινάς
    να βρίσκεις μπροστά σου πεντανόστιμα φαγιά, να διάς μέσα να τρώεις να τρώεις....

    και να νιώθεις να πεινάς ακόμα;;;;; ήταν να πελλάνεις!

    Εν πολλά λογικό μόλις φάεις να χορτάσεις, να νιώσεις ικανοποίηση κι άμα το παρακάμεις να νιώσεις ότι ωχ επρίστηκα :-P

    Έτσι συμβαίνει με όλα. Νιώσε ότι είσαι χορτάτη όταν είσαι! Και εν λογικό η ένταση του συναισθήματος του να είσαι χορτάτη έννεν τόσον όσον της πείνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βίκυ, σύνελθε και άσε τη συγκέντρωση για τα μωρά που διούν εξετάσεις! ;ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Είναι πολύ εύκολο να είσαι ευτυχής. Αρκεί να έχεις γνωρίσει μεγάλη δυστυχία"

    Τολστόϊ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Happiness is moments, fleeting moments.
    What you want NOW, you may not want in 2 minutes.
    It's a matter of us trying to be satisfied.
    Of course that's not possible, cause humans are insatiable, αλλά μπορούμε να αρκεστούμε σε μικρέ καθημερινές δόσεις χαράς...

    Αλλά να ξέρεις. Άλλο το θέλω, άλλο το χρειάζομαι. Μερικές φορές μπορεί να είναι ένα και το αυτό, αλλά συνήθως, άλλο το ένα, άλλο το άλλο.

    Μην απελπίζεσαι. Μπορεί τζιαι να συνομοτήσει το σύμπαν να σου δώκει τζίντο θέλω σου. Keep calm... ;-) xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. α εσταμάτησα να γυρεύκω την ευτυχία, τζαι να σκέφτουμαι ότι είμαι ποφκαρίστητη. Εσυμβιβάστικα με τον εγκέφαλο μου what to do!

    είμαι happy χωρίς χάππι με τες μικρές καθημερινές μαλακιούλλες που με κάμνουν να γελώ :-D
    try it, it works!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ma guys en leo oti thelo na ime eftixismeni sinexeia, mono oi vlammenoi en eftixismenoi sinexeia.
    ego apla ime san fillo aton aera. mian etsi mian giouvetsi k etsi en paeis puthena. en jero ti tha me kami happy, en jero ti thelo! afta!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I think lobotomy is the only solution! :p

      Διαγραφή
    2. so what ur telling us is that ur bipolar? :p

      Διαγραφή