26/6/13

Απαντήσεις σε άκυρες ερωτήσεις

Το διασκεδάζω που οι ανθρώποι με λυπούνται. Που είμαι μόνη μου, κότjια κοπέλλα, κάποιος εννά βρεθεί....Είμαι μόνη μου, καταπιεζουμε, πολλά δύσκολη η ζωή μου. Εν πολλά δύσκολο να είμαι ανεξάρτητη να κάμνω ότι θέλω, όποτε θέλω, με όποιον θέλω. Να φκαίνω, να μπαίνω, να γυρίζω, να ππέφτω στο κρεβάτι όποτε θέλω και να θωρώ ότι θέλω, να φορώ ότι θέλω. Να παίρνω τις αποφάσεις μόνη μου, με κέντρο εμένα και να μεν πρέπει να κάμνω εκπτώσεις για τα θέλω του νου και του άλλου. Τραγικό.

Οπότε πρέπει να απαντώ σε τέτοιες ατάκες με στυλ και άποψη.

Β: Beatrix
ΑΚΧ: Αδιάκριτος/Καθυστερημένος Χ

AKX: Και συ μια κοπέλλα μόνη σου
Β: Ναι...καλύτερα να είχα λευχαιμία ένα πράμα

ΑΚΧ: Εννά βρεθεί κάποιος μεν αγχώνεσε
Β: Ναι, κάποιος εννα στραωθεί να με αποκαταστήσει και μένα να διαιωνιστώ

ΑΚΧ: Τούτα τα τριήμερα, που να πάεις και συ μόνη σου
Β: Χτύπα κι άλλο θα τ'αντέξω δεν πεθαίνω ετσ'απλά θα παλέψω (τραγουδιστά και με το χέρι να σηκώνεται στον αέρα ρυθμικά και πονεμένα μπουζούκι στην Αθήνα στυλ)

ΑΚΧ: Τούτα τα τριήμερα, που να πάεις και συ μόνη σου
Β: Βασικά εννά πάω με ένα γκόμενο που γαμιούμαστε σαν τα κουνέλια στο Παρίσι

ΑΚΧ: Και συ μια κοπέλλα μόνη σου
Β: Ήμουν κλειδωμένη σε ένα υπόγειο για 10 χρόνια και εβίαζε με ένας μαύρος και έκαμε μου 3 κοπελλούθκια 

ΑΚΧ: Πάεις σε τούντους γάμους μόνη σου
Β: Ναι, κάθουμε σε μια γωνιά του κέντρου και κλαίω όποτε πάω

ΑΚΧ: Πάεις σε τούντους γάμους μόνη σου
Β: Ναι που την απελπισία γαμιούμε στις τουαλέτες με τον κουμπάρο κάθε φορά

ΑΚΧ: Πάεις σε τούντους γάμους μόνη σου
Β:..και γράφουν μου το όνομα μου πας το παπούτσι που κάτω και περιμένω να δω πότε εννά σβηστεί και εν σβήννεται, ούτε την γαμημένη την ανθοδέσμη πιάννω, εν ξέρω, όλα δείχνουν ότι έκλεισα σαν γυναίκα

ΑΚΧ: Εννά βρεθεί κάποιος μεν αγχώνεσε
Β: Ε άτε,μ εχάλασες μου ούλλα το άξιον, βάλε ένα σπόιλερ αλέρτ τα ευλοημένα

ΑΚΧ: Α, εμεινές μόνο εσύ ελεύθερη δηλαδή....
Β: Ναι στην ηλικία μου εν ποινικό αδίκημα

ΑΚΧ: Α, εμεινες μόνο εσύ ελεύθερη δηλαδή..
Β: Ναι, επειδή στην τελική ότι κι αν έκαμες στη ζωή σου το μόνο που έχει σημασία είναι να έχεις κάποιον να σε πηδά επί μονίμου βάσεως 

ΑΚΧ: Α, έμεινες μόνο εσύ ελεύθερη δηλαδή...
Β: Είμαι ερμαφρόδιτη και εν ξεπερνά κανένας ότι έχω πέος και βυζιά

26 σχόλια:

  1. πολλά νεύρα.. πάρα πολλά νεύρα. νομίζω πρέπει να μεν ακούεις καν κανένα. ούτε τις ηλίθιες φωνούες μέσα σου. εν έσιει πιο ωραίο πράμα που να είσαι αρχόντισσα του εαυτού σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα εν έχει ηλίθιες φωνούλες μέσα μου! :)

      Διαγραφή
  2. Πέραν της πλάκας, θεωρώ ότι είμαστε μια γενιά που θα μείνουν μόνοι τους πολλοί (κυρίως γυναίκες) και θα'πρεπε να αρχίσουμε να αντιλαμβανόμαστε ότι αυτό δεν είναι το τέλος του κόσμου. Μόνο στην Κύπρο επικρατεί η νοσηρή αυτή ιδέα ότι πρέπει παντού να συνοδεύεσαι! Να σου πω εγώ πήγα 5 γάμους μέχρι στιγμής φέτος και σε κανένα δεν ήρθε ο ΑΧ και μια χαρά περνούσα στις πίστες! Το ίδιο και εκείνος στους αντίστοιχους. Φυσικά είναι πάντα η πρώτη ερώτηση "μα που είναι..." Στη 2η φορά σερί μάλιστα ήταν "μήπως χωρίσατε.." αλλά δεν βαριέ!

    Απόλαυσε φιλενάδα τον χρόνο με τον εαυτό σου, με τους φίλους σου και μόνο υγιέστερη μπορείς να είσαι
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ με την Μπρέντα. Take ur time. Take it easy. Enjoy ur time with urself. Εν πολλά precious ο εαυτός μας. Τζιαι μερικές φορές το ξεχνούμε τζιαι μπαίνουμε σε καταστάσεις μόνο τζιαι μόνο για να μεν είμαστε μόνοι.

    Απλά, απόλαυσε το! It's nice. And screw them (all of them) of what they say, or don't say. Who cares?!? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι που είσαι μόνη σου και τα γράφεις όλα αυτά... :P
    Που ξανά ακούστηκε κοπέλλα 25+ να είναι μόνη της και να περνά καλά?! Τσ...τσ...τσ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι επειδη μια beatrix kiddo ηταν ποτε δυνατον να ηταν δεμενη πανω στα σωβρακα (οκ οκ boxer briefs) του καθε αντρα!
    Εν τουτο που εν καταλαβει ο κοσμος. Οτι εν χρειαζομαστε ενα αντρα για να ζησουμε.
    Ο κοσμος παθαινει σιοκ οποτε με θωρει να ειμαι σε διαφορες εξοδους μονη μου. Γιατι σιορ?? Eδεισα τον τιποτε πανω μου τζιαι πρεπει να τον κουβαλω οπου παω???
    Dude, αν εισαι οπως εκαταλαβα, εισαι πολλα δυναμικη για να εξαρτασαι που εναν αντρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μεν νομίζεις τζαι κοπελούθκια να έσσεις πάλε θα σου την πουν τζαι θα σε λυπούνται. Καημένη μου τζαι έσσεις τζαι μωρά τζαι δουλεύκεις, χαλόου ούλλες έτσι κάμνουν, εν έσσεις χρόνο για σένα, εν κάθονται φρόνιμα τα μωρά σου.

    ο κόσμος θέλει πάντα κάτι να ασχολείται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμπάσχω τζαι συν-σικκιρτώ! Καμνουν λες τζαι το να μεν εισαι σε σχέση σε κάμνει μια αποτυχημένη.... Η λύση για μένα ειναι οι "εξυπνες" απαντησεις που αποστωμόνουν....ως τωρα φαίνεται να δουλευκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σου προσθέσω, μιαν ακόμα κατηγορία αδιάκριτου καθυστερημένου Χ;

    -τζιαι εσυ μια μπλόγγερ μόνη σου, πότε εννά μας γράψεις πρηχτό-post με τις προετοιμασίες του γάμου σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντως ομολογώ ότι στον τελευταίο γάμο που πήγες ήσουν μια ΘΕΑ! Προφανώς κάποιοι ζηλεύουν! :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. που τους ξένους εν με έκοφτε
    το χειρότερο ήταν οι γονιοί τζι οι συγγενείς, μέχρι να παντρευτώ τους είχε πιάσει κατάθλιψη, εκλαίαν στα τηλέφωνα ο ένας με τον άλλο
    χωρίς υπερβολή!

    α, το καλλύττερο, να μου λαλεί η διαζευμένη θεία μου να παντρευτώ! τζαι να επιμένει ότι εν καλλύττερο να κάμεις γάμο τζαι κοπελλούθκια τζαι να χωρίσεις παρά να μεν παντρευτείς!!

    δηλαδή έλεος! δεν ξέρω τί στο καλό γίνεται με την γενιά των γονιών μας, αν δεν παντρευτείς είσαι αποτυχημένος

    (Σεντόνι όβερ θενκ γιου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. AKΧ: Μα έτσι γενέκα μόνη της???
    Β: Εν είμαι ποττέ μόνη μου (creepy χαμόγελο). Έχω τις φωνές μέσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άτε ρε Μπέα, μα όι να τους βάλλεις φτι! Παίζε την κουφή. Τί πάεις και συ σε γάμους; Και εν πιστεύκω πως πάεις μόνη σου. Αφου παίρνεις τη ππάλα μαζί σου! Επερίμενα σε πιο αιμοσταγή, τι εν τούτα τα soft-ικα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εκεί που εσύ νιώθεις καλά με τον εαυτό σου, να έρχεται ο καθένας τζαι να σε κάμνει να νιώθεις άχρηστος!! Τι νοοτροπία εν τούτη, ρε παιδί μου, στην Κύπρο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Like! Πολλά ωραίο έντρυ! Έδειξα την σε μια καλή μου ξαδέρφη μου ανύπαντρη τριαντάρα που της μπαίνουν συνέχεια οι συγγενείς μας, και άρεσεν της πολλά. Νομίζω στο μέλλον εν να ακούσω καμιά τέτοια ατάκα στα family reunions.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. den esxi lathos to monos sou.ego diaskedazo to. erkounte diaforoi je len mou na mou evroun na mou kanonisoun namou tin feroun tilimenin olan, me ta spithkia tis ti douleia tis tes lires tis je xaxanizo. "ma tora pou eisai monos sou ti kamneis oulli mera? ela llio na se doume" lol. vrisko to eksofrenika asteio touto oullo pou ginetai giro mou gia mena pou areskei mou para polla je pezo to travate me je as klaio. xerome beatrix pou to vlepeis je esi toso geloio je asteio mazi! keep your head high woman!
    Kohl. Helmut Kohl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. νομίζω το χειρότερο εν το άκουσες μες σε ταξί να μυρίζει τίνγκα σκόρδο που πακιστανό με προφορά προς το αεροδρόμιο:

    -Μόνη?
    Θωρείς να έσει άλλον? Ναι
    -Αχ οι εννοω μποιφρεντ?
    -Οι
    -Οοο μα τι επάθαν οι άντρες καλέ μου? μπλα μπλα, μονόλογς πακιστανού...γορι νοτ μανταμ θέλεις να σου συστήσω ένα φίλο μου? Εγώ είμαι μαριντ λαλεί μου.
    ....

    ή να ανοίουν το προσκλητήριο τζαι να λαλούν εεε είδες η τάδε εκατάφερε τα? Εσύ? Πότε?

    ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. aaaaasheton an i alli epire enan kathisterimeno kini en anergi, egios, miniskoun me tous gonious pou tous sintiroun episis k en iparhi sxedio gia to mellon!
      to mono simantiko ine oti epantreftin

      Διαγραφή
  17. ειναι αυτό που σου τα λεν και νευριαζεις επειδη τα ξανάκουσες όλα αυτά και δε σε ενδιαφέρει, αλλα ακριβώς επειδή νευριάζεις, νομίζουν ότι σε ενοχλεί αυτό ακριβώς που νομίζουν εκείνοι. φαυλος κύκλος.

    αλλά ναι πως πας γάμους μόνη σου; τστστστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ πρέπει να είμαι τελειωμένη περίπτωση γιατί αποφεύγουν κάθε τέτοιου είδους αναφορά με άγαρμπο τρόπο (παν να πουν κάτι που αφορά τον άντρα τους ή τα κοπελλούθκια τους τζιαι κόφκουν το), έχοντας την εντύπωση ότι ζηλεύω. Τις προάλλες μάλιστα στη δουλειά, εδιούσεν μια συνάδερφος προσκλητήρια για τα βαφτίσια του γιου της και ταλαντώθηκε που πάνω μου για να δώκει προσκλητήριο σε μιαν άλλη, χωρίς να λέει δυνατά περι τίνος επρόκειτο, μην τυχόν και καταλάβω. Χαμογέλασαν με νόημα και με είδαν με το πιο κενό βλέμμα του κόσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή