15/6/13

Time Out #17 Όταν βλέπω αεροπλάνο μου 'ρχεται να σου την...κόψω-την καρωτίδα

Γενικά είμαι πολύ καλή συνταξιδιώτισσα. Αν καθίσεις δίπλα μου στο αεροπλάνο δεν θα κάνω φασαρία εάν θέλεις να κοιμηθείς. Δεν θα διεκδικήσω το κοινό μας μπράτσο της καρέκλας. Δεν θα σε ενοχλήσω να πάω τουαλέττα επειδή το αποφεύγω, δεν θα σου πολυμιλήσω, πολύ πιθανό να μην ξέρεις τίποτε για μένα όταν θα κατεβούμε στο αεροδρόμιο. Αν μου μιλήσεις θα σε ζυγίσω. Αν είσαι κανένας γκόμενος του χαϊρκού θα πέσει λλίο φλερτ να περάσει η ώρα. Αν είσαι κανένα έξυπνο ή ενδιαφέρον άτομο θα συζητήσουμε αρκετά και παίζει να με ενθουσιάσεις, αλλά αυτά τα δύο είναι λίγο δύσκολο να τα συναντήσεις οπότε μάλλον θα σε αγνοήσω, και αν συνεχίσεις να με τσιγκλάς θα σου το κόψω. Εχτός κι αν είσαι βλάκας ή ηλίθια και συνεχίσεις να με πρήζεις με αποτέλεσμα να κινδυνεύει η ζωή σου.

Είπα να τιμήσω τις Κυπριακές μια τελευταία φορά. Έκλεισα το εισητήριο μου, έκαμα online check-in επειδή θέλω να θκιαλέω την θέση που θα κάτσω, επήα στο αεροδρόμιο μία ώρα πριν, έδωκα τη βαλίτσα μου, επέρασα μέσα, εν εχτύπησε το πιου πιου για μέταλλα και χάρηκα που δεν θα με χούφτιαζε η αστυνομικίνα. Εγόρασα ακριβά καλλυντικά επειδή έτσι, επειδή γαμώ την κρίση σας θέλω να νιώσω λλίο καλά και η παλέτα του ντιόρ με τες 5 σκιές και η μια έχει και στρασάκια, είναι το αντίδοτο (1980). (Fuck my poverty) Ήταν όλα ωραία, επήα στο gate, εμπήκα στο αεροπλανίδιο και όλα ήταν ωραία. Και βρίσκω την θέση μου. Παραθυρούι. Δίπλα εκάθετουν ένας τύπος αδιάφορος, με σπινθηροβόλο βλέμμα της αγελάδας. Πήγα, τον ενόχλησα να μπω στη θέση μου, έβαλα τη ζώνη μου, έτοιμη για να πετάσουμεν! (Γούυυυυυυιιιιιιιιι!)
"Ασhημα τα πράματα" λαλεί μου. (ντουσhhhhhhhhhh)
Γυρίζω πάνω του "Συγνώμη?"
"Με την οικονομία, άσhημη κατάσταση"
Ήταν καλή η μέρα, εν εκνευρίστηκα, είχα υπομονή, οπότε εχαμογέλασα του-ναι συμβαίνει μου αραιά και που-εχαμογέλασα του και εσυμφώνησα.
Άρκεψε τjιαμέ εμάσhιετούν για την κατάσταση, ιστορίες κακά, ανάθεμα κι αν άκουα. Εκινήτουν λλίο σπαστικά, έκαμνε κάτι απότομες κινήσεις σαν το τικ. Εφλυαρούσε ακατάσχετα, είπε μου ούλλες του τες απόψεις, εκατάληξε στο Κυπριακό, είπε για τα φυσικά αέρια, για τα πετρέλαια. Εγώ εν απαντούσα.
Ύστερα αφοσιώθηκα στο να θωρώ έξω από το πάραθυρο προσπαθώντας να σβήσω την φωνή του από το μυαλό μου. Με πολλή αυτοσυγκέντρωση προσπαθούσα να διατάξω τα αυτιά μου να αγνοήσουν τους ήχους του. Και τότε νιώθω το δρωμένο του χέρι πας το μπράτσο μου. Νευριάζω ρε κουμπάρε άμα είσαι σκατά συνομιλητής και ο μόνος τρόπος που έχεις να μου τραβήσεις την προσοχή είναι να μου τjίζεις. Εγύρισα απότομα πάνω του και είδα το χέρι του με ένταση. Εν εκατάλαβε ότι ετσιτώθηκα ή έκαμε ότι εν εκατάλαβε. Εσυνέχισε το λογύρδιο, για την ανεργία και εμείς οι νέοι ανθρώποι τι εννά κάμουμε, και η ανεργία εννά ανεβεί σε πολλά ψηλά επίπεδα, τjιαι εννά περάσουμε πολλά ασhημα.
"Έχεις να προτείνεις κάτι?" ρωτώ τον.
"Μα τι να προτείνω? Αφού εβάλαμεν τους τjιαμέ να τα λύσουν και εκάμαν τα μαύρα και γέριμα"
Τέλεια-σκέφτουμε, ακόμα ένας κριτής χωρίς ουσιαστική άποψη, χωρίς κάτι να προτείνει, ακόμα ένα φερέφωνο των καναλιών, που απλά κάμνει αναμετάδοση όλων αυτών που ξέρω και δεν με κόφτoυν πλέον.
Πούρρου πούρρου ελύσαν τα νεύρα μου, εσκέφτουμουν να κάμω ένα απλικάτιον για το τσεκ ιν όπου να μπορείς να ελέξεις το βιογραφικό κείνου που κάθετε δίπλα σου και αν έκλεισες πρώτος την θέση να μπόρεις να τον σύρεις έξω. Με full body φωτογραφίες. Χωρίς τοπ για τους άντρες. Βασικά εν με κόφτει για cv, απλά φωτογραφίες να θκιαλέω. Για μιαν πτήση εν καλά απλά να έχει 6pack. (Ναι για σχέση δεν λέει να σας ενώνουν τα 6packs και το σεξ, μόνο) Αλλά αν θα θκιαλέω φωτογραφίες εννά πρέπει να έρκουνται χωρίς τοπ στην πτήση φυσικά. Και αν κρυώνουν? Μετά πάμε στις υγιεινές συνθήκες της πτήσης, αν έχεις γυμνόστηθους να περιδιαβαίνουν...εν ξέρω τι ελάλουν πριν που το να φανταστώ μιαν πτήση φουλ με άντρες με 6pack.

Οκ πίσω στον λαφαζάνη. Εμάσhιετουν και εγώ εν εδιούσα σημασία. Και ήντα δουλειά καμνω, που μεινίσκω, πόσων χρονών είμαι, αν είμαι παντρεμενη, που εσπούδασα, και αν επέρασα καλά. Ρε φίλε εν απαντώ πιάστο το ευλοημένο το ππόιντ να πνάσουμεν. Τίποτε ρε, πιο πρήχτης εγίνετουν. Και κάμνει το μοιραίο λάθος να μου τjιείσει πας το πόδι-στο γυμνό μου πόδι. Πάνω που το γόνατο Πάς την γαμπα. Την γάμπα μου. Την γάμπα ΜΟΥ. Ποιός? Ο άγνωστος λαφαζάνης. Επυροδοτήθηκε μια εκρηκτική αλυσιδωτή χημική αντίδραση. Εφκήκαν σπίθες που τjιαμέ που εκούμπησε το βρωμόσhερον του το ξιμαρισμένο το δρωμένο με ούλλους τους μικροοργανισμούς που συνάεις που ένας αεροδρόμιο. Επήραν οι ακετυλοχολίνες μου φωθκιά. Εγύρισα το κεφάλι μου σαν την μιτσhιά που τον εξορκιστή προς το μέρος του. Είδα τα μικρά του βλαμμένα μάτια, τα μαλλιά του που εν κοντοκουρεμμένα λεπτά πυκνά κινέζικα στάιλ, ερουθούνιζε το γουρούνι και εγέλαν. Εσιχάθηκα την αναπνοή που έφκαινε που τους πνεύμονες του, τα κύτταρα του που εμεταφερθήκαν πας το πόδι μου, ότι κοινό μόριο εμοιραστήκαμε, εσιχάθηκα τον ως τους πυρήνες του κυττάρου του γαμώ τα νετρόνια μου. Έπαιξα του την εντυπωσιασμένη, επαράσυρα τον στο κάτω μέρος του αεροπλάνου, τjιαμέ στες βαλίτσες. Έβαλα τον να γονατίσει είπα του ότι εν εκ φύσεως μαλακας και έσφαξα τον, επάτησα το γιαίμα του, και εκλώτησα το πας τα τοιχώματα της καμπίνας.

Άτε πάω θάλασσα.

Ναι ξέρω ότι μάλλον εν έχει τρόπο να πάεις στην καμπίνα με τες βαλίτσες αλλά έτσι θέλω να γράψω έσhιει τίποτε?!
Ναι ξέρω ότι κάτι συμβολίζει το κείμενο μου και έχει καποιο βαθύ νόημα :D

25 σχόλια:

  1. Το μονο προβλημα που εχω εγω με την ιστορια(εσυ φανταζουμε εχεις τζαι αλλα πχ AIDS, γονοροια που τν επαφη) εν οτι τουτη η σταση του τυπου γινεται στερεοτυπο τζαι περνει μας ουλλους η μπαλα στο τελος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εν σας παίρνει όλους η μπάλα χαλόουυυυυ!

      Διαγραφή
  2. σιχαμένη φάρα έτσι τύποι :/
    εγώ παίζει να εσηκώνουμουν να έβρω άλλη θέση!

    αν θα κάμεις το application θα σε σπονσάρω! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. για τετοιες πιθανες γνωριμιες που ζητας να προτιμας την aegean. ωραια κομματια παντα στο αθηνα-λαρνακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόνο από την εισαγωγική του κουβέντα, ξενέρωσα. Tην επόμενη φορά πάρε μαζί σου headphones, works every time!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συνήθως είμαι απότομη και they get the point, αυτή τη φορά τπτ!

      Διαγραφή
  5. Καλές διακοπές! Χαίρομαι που έπαιξα ρόλο γκεστ στο ποστ σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ένα βιβλίο, μια εφημερίδα, ένα περιοδικό.. κάτι! Ή απλά παίζεις το πιο πρίχτισσα πέρκι βαρεθεις ο άλλος. Ξέρω και γω; Τί να σου πω παιδάκι μου! Πάντως πετώ μεθαύριο, fingers crossed να μην μου τύχει κάτι ανάλογο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φτου φτου φτου, μεν σου τύχει!
      καλό ταξίδι!!

      Διαγραφή
  7. ageladisia matia!! ahahaha efires me

    http://www.youtube.com/watch?v=kTFZyl7hfBw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έτυχε μου να ταξιδεύω με 2 γαλλίδες δίπλα μου. Είχα βιβλίο, είχα ακουστικά, καμία συγκίνηση. Τζειαμέ να μου μιλούν, τζι άμα (κάμνω ότι) εν ακούω να μου τζίζουν για να γυρίσω.
    Επίσης με ζευγάρι ηλικιωμένων να χτυπά η κυριούλα πας στο ποτήρι του καφέ και να τα λούνεται και να τς βάλλει τες φωνές ο γέρος σάννα τζι εν μωρό.
    Επίσης με φαρμακευτική εταιρεία (ούλλο το αεροπλάνο τζαι 2 θέσεις εγώ τζαι μια φίλη μου) τζαι να μου κάμνει ο δίπλα ξενάγηση από τους αιθέρες στα νησιά πουκάτω μας. Τζαι να διαβάζουν λόγο για τους ποδοσφαιριστές και τους καλαθοσφαιριστές των εθνιών ομάδων της Ελλάδας, να λεν τα ονόματα ένα ένα και όλο το αεροπλάνο να φωνάζει "ΟΛΕ!" και να δίνουν στην αεροσυνοδο Ελληνική σημαία να βάλει αντί κουρτινούδας που χωρίζει το μπίζινες με το ικόνομι.
    Έχω πολλά να σου πω.
    Καταλαβαίνω τον πόνο σου και μάλλον αν είχε τρόπο να πάμε στις αποσκευές εννοείται κάπως έτσι θα καταλήγαν πολλά ταξίδια μου. :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άσε στο αεροπλάνο εζησα και γω μεγάλες στιγμές!

      Διαγραφή
  9. six fucking years, six times a year εταξίδευκα κύπρος-ελλάς - κύπρος τζιε επαρακάλουν έστω μια φορά να με βάλουν με μια χότ τύπισσα αλλά φεύ. Κάτι γέρους που ανακαλιούνταν, κάτι υπέρβαρους που εν τους εφόρεν η θέση τζιε το τοπ κυπραίοι φοιτητές/φοιτήτριες που εν τάχα μου παρέες τζιε μόλις σβήσουν τα σήματα για τες ζώνες σηκώνουνται πάνω τζιε μιλούν ή παίζουν πιλόττα,με τους πίσω-μπροστά αριστερά δεξιά τάχα είμαι άνετη τζιε ξέρουν με φάκκινγκ ούλλοι.
    Ένα γκουντ φάκ μετά που ένα ταξίδι πάντως εν ντρήμ κάμ τρού.

    Πάντως στο ίδιο πόστ έβαλες έναν αεροπλάνο γεμάτο σίξ πάκς, τζιε έναν τύπο να σου πιάνει την ζάμπα σου.

    Κώλ, Χέλμουτ Κώλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εν ανησυχητική η κατάσταση μου η αλήθκεια :P

      εν έκατσες δίπλα μου καμιά φορά μα είδες!

      το γκουτ φακ εν ανάγκη να εν με συνταξιδιώτισσα?

      Διαγραφή
  10. Σιξ πακς με ή χωρις τριχες?... Εδω σε θελω καβουρα!
    Δεν μπορω την ατριχια! Δεν την μπορω λεμε :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σου κάτσει το 6pack το ατριχο και εσύ πες όοοοοοοι!

      Διαγραφή
  11. άρκεψα τζιαι βαρκοκουράζουμαι με τούντα happy endings σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βαθύ νόημα; It is what it is!
    Καλά του έκαμες, στη θέση σου θα εβαζα την πιττωμένη κεφαλή του ανάμεσα στο κάθισμα και το τρόλλει με τα φαγητά και θα την σφήνωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μια πονεμενη ιστορια οι συνταξιδιωτες. ετυχαν μου μωρα, ετυχαν μου εγγλεζοι που επινναν αλλα το σιειροττερο μου ηταν η 50αρα κυπραια που μου τα επρησε για τον γιο της που διδασκει σε ενα πανεπιστημιο της αγγλιας (κοφκω την εντομεταξυ οτι εν μεταπτυχιακος τζιε καμνει tutorials), που εβαλλα ταινια με headphones τζιε εφακκαν μου στον ωμο καθε 6 λεπτα να με ρωτησει ποθεν ειμαι, δουλεια των γονιων μου και αλλες κυπριακες μαλακιες. ουτε οταν εγυρα να τζιοιμηθω με αφηκε σε ησυχια! ετο, αθθυμησες μου την τωρα τζιε εταραξαν τα νευρα μου τζιε γραφω σου σεντονι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή