11/9/14

Time Out #23 Μιχάλη μου

Τι εννοείς εν ο Χατζηγιάννης στο beer fest με 5 ευρώ! Επήα!
Και πήγαμε νωρίς πιάσαμε τα φαγιά μας τα ποτά μας με το Φιτζούδι και σταθήκαμε μπροστά μπροστά να απολαύσουμε.
Όταν σταθήκαμε εν είχε άλλους πολλούς. Ασπούμε άμα πάεις σε ένα τόπο και εμαζευτήκαν άλλοι μπροστά που επήαν πιο νωρίς για μένα το λογικό είναι να σταθείς πίσω τους. Αλλιώς ήντα ππόιντ έχει να πάει ο άλλος πιο νωρίς;
Σταθήκαμε που λες, καρτερούσαμε να αρκέψει μουσική, ετρώαμεν εμιλούσαμεν, επίνναμε, εθωρούσαμε τες μιτσιές και τους μιτσιούς ήντα κατάσταση ένει και καρτερούσαμε τον Μιχάλη. Εν ξέρω πιο εν χειρότερο τούτες οι μιτσιές οι αναβράκωτες ή τούτοι οι μιτσιοί με τα τσιάρα και τα μαλλιά και τα σκουλαρίκια που κάνουν τους γκόμενους. Και εν και πειράζει με που εν αναβράκωτες θέλεις να φαίνονται τα κωλομέρκα σου δείχνε τα αλλά άμαν τα κωλομέρκα σου σφινώνουνται και γίνουνται 4, μισά μέσα στο παντελόνι και μισά πουκάτω κάμε κάτι! πιάσε άλλο σάιζ ή μεν φορείς ασπούμε! Και αν τα κωλομέρκα σου εν ανύπαρκτα τότε ποιό το ππόιντ να είσαι αναβράκωτη;
και ασπούμε αν τα κωλομέρκα σου εν ωραία θέλεις να τα θωρεί ο κόσμος ούλλος; εν τα κωλομέρκα σου ασπούμε! γιατί να δώκεις την χαρά του κάθε κεντικελένη να τα θωρεί!?! και φορ φρι?!!??! κάμε κάτι να τα δείχνεις αφού θέλεις να τα δείχνεις και να κερδίζεις και κάτι on the side! αλλά οκ ο καθένας όπως το σκέφτετε.
Τέσπα φκαίνει ο Μιχάλης-α-και αρκέφκει και τραγουδά το μέσα σου βρίσκομαι που το λα λα λατρεύω. Και αρκέφκει και μαζεύκεται κάθε καρυθκιάς καρύδι γυρώ μου. Να με κουντούν να μπαίνουν ομπρός μας! Κολλούσαν πάνω μας οι κάθε άσχετοι. Και έρκετε μια παλιοροκόλα χωρίς σουτιέ με τον γκομενο της και στέκουνται μισό πάνω μας μισο δίπλα μας. Σιουμαλιστήκαν αρκετά. Σταθήκαν με τον τιπικαλ κυπριακό τρόπο που κραθκιούνται οι μιτσιοί. κορούδα ομπρός γκόμενος πίσω χέρια του μέση της, ζαομέννη κκελέ του να θωρέι που το πλάι. Και στέκουνται έτσι ώρες. Η ράχη της στα μούτρα του. Ήνταλως επικοινωνούν οι μιτσιοί την σήμερον ημέραν εν ξέρω. 2 ώρες στον Χατζηγιάννη εθώρεν την ράχη της και εφίλαν τον λαιμό της. 
Και γυρίζει το σκατό και γνέφει πίσω σε 4 άλλες "ελάτε δαμέ ελάτε ελάτε"
-"Μα που να έρτουν; δαμέ; Περιπαίζεις με;" λαλώ της?
Αν σου απάντησε εσένα απάντησε μου και μένα!
Και ήρταν και οι άλλες και σταθήκαν πάνω μας. 
Γαμώτοτζιέρατομουμέσακωλορόκολοι
Και ούλλοι ούλλοι να ρέξουν να σταθούν ομπρός! Χωρίς καμιά ενοχή. Στα αρχίδια τους κι αν έχει άλλους τζιαμέ κι αν δεν έχει. Ρέσσουν που πάνω σου λαλούν σου "συγνώμηηηηη, να περάσω;"
ΟΪ να μεν περάσεις ανάγωγε! να κάτσεις δαμέ πίσω μου.

Γράφει μαλάκας πας την φάτσα μου?

Επήα είπα το του Χατζηγιάννη

Είπε μου να μεν ανησυχώ

Εννά κανονίσει μια νύχτα οι θκυό μας να μου τραγουδίσει αποκλειστικά.

ΥΓ: Μάθετε τους σκατομπαστάρτους σας τρόπους και ευγένεια. Και εν εννοώ να λαλούν συγνώμη για να περάσουν να σταθούν ομπρός σου! 



16 σχόλια:

  1. Εν πολλά κοντά στο σπίτι μου που εγίνετουν ούλλο τούτο το καρκασιαλλίκι (ξέρεις τζιαι που μεινίσκω τωρά). Άκουα και τον Μιχάλη σου/σας που ετραγούδαν και αν και αρέσκουν μου τα τραγούδια του, (τον ίδιο δεν τον συμπαθώ) ακούστηκε μου λλίο παράφωνος. Μπορεί και να εν η ιδέα μου βέβαια. Τεσπα αν ήμουν μάνα των αγοριών και κοριτσιών (σήμερα)εννα παίζουμουν που την απελπισία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμυ μου έννα shίησουμε τα δευτέρκα μας δαμέ... μεν σου πω και τα μαγιώ μας... Ο Μιχάλης παράφωνος; Από και κλείεται... Εν άκουες καλά μάλλον.

      Διαγραφή
    2. Χαιντουλα μουπαίζει να μεν άκουα και καλά είμαι πολλά κοντά αλλά εν τζιαι ήμουν τζιαι εκεί. Ο Μιχάλης εν μου αρέσκει λόγω χαρακτήρα. Βέβαια εν και επικοινωνώ και με τον άνθρωπο αλλά έχω ένα φίλο που διοργανώνει συναυλίες και είπε μου πολλά άσχημα για το ποιόν του. Βασικά είπε μου εν ο χειρότερος από όους τους καλιτέχνες που εσυνεργάστηκε. Τα τραγούδια του τα περισσότερα αρέσκουν μου αλλά ο ίδιος βγάζει μου κάτι αρνητικό. Ο καλύτερος btw είπε μου εν ένας άλλος Μιχάλης, ο Ρακιντζης που ΑΓΑΠΩ. Κόρη εγεννήθηκες και εσύ Σεπτέμβρη είπαμε, θέλω ημερομηνία γιατί με εξαίρεση τον Μιχάλη έχουμε τα υπόλοιπα :)))

      Διαγραφή
    3. εν και θα τον παντρεφτούμεν μανα μου!

      ότι και να πεις εν φοβερός, περνά του, και το τραγούδι και το γράψιμο και το show

      και αν κρίνω που τον "επαγγελματισμό" στην κ'υπρο μπορεί να έχει και τα δίκαιο του ο ανθρωπος να εκνευρίζεται

      Διαγραφή
  2. "Στηθήκαν με τον τύπικαλ κυπριακό τρόπο..."

    Φκάρτο κωλόσπαθο και πέραστους το μια φατσιά, με ένα σμπάρο θκιο παλαζούθκια. Και να τους τραγουδάς "το σώμα που ζητάς το πήρε ο σατανάς."
    Καλά να πάθεις. Εσταμάτησες να ακούεις Τσαλίκη και άρκεψες τον νερόβραστο, έτα ούλλα τζιαμέ τωρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα,

      εν μπορώ ρε πάνικ, εν έχει σωτηρία το θέμα

      ενναιν νεροβραστος ντροπη

      Διαγραφή
  3. Έθελα κι εγώ να πάω αλλά πιστεύκεις σε έτσι φάσεις εν τούτα που περιγράφεις που σκέφτουμαι... Έτσι τόπους με τους κυπραίους εν κάμνει να πάεις να δεις κάποιον που σου αρέσκει διότι στο τέλος μεινίσκουν σου τα νεύρα.
    Και "....μέσα σου βρίσκομαι, εκεί γεννήθηκα, εκεί θα υπάρχω αν με ψάξεις, δε γίνεται να με ξεχάσεις..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μέεεεεεεσα σου βρίσκομαι εκεί ειν` η θέση μου όσα αντίγραφα κι αν φτιάξεις δεν γίνετια να με πετάξειιιιιιις!

      αααααααααα

      Διαγραφή
  4. Χαχαχα όλες οι σκέψεις μου όταν βρίσκομαι στον σωστό τόπο την λάθος στιγμή!
    Θέλω κι εγώ να πάω αλλά το κούντημα άρχισε πλέον να γίνεται σοβαρός αποθαρρυντικός παράγοντας (we are not getting any younger)!

    Κατά τα άλλα εδώ που θα σου έβγαζα το καπέλο δεν την έβγαλες την σπάθα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σκέφτηκα να το κάμω μπλατ μπαθ
      αλλά μετά σκέφτηκα τους χιλιάδες άλλους σε κάθε σπίτι στην υπριακή δημοκρατία και κατάλαβα ότι εν σώννω να τους σφάξω όλους με σπαθί

      θέλουμε άλλο τρόπο εξόντωσης εν ξέρω τι, είμαι σε σκέψεις :P

      Διαγραφή
  5. Του Κυπραίου, και ειδικά των άχρηστων κοπελλουθκιών του, πρέπει να του απαγορευτεί να βκαίνει που το σπίτι του μετά τη δουλειά. Έννεν για να παρουσιάζεται οπουδήποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλήθκεια όμως

      ρε ούτε στην δουλειά κάμνει

      Διαγραφή
  6. σε έτσι περιπτώσεις ισχύει τζείνο που λαλεί η γιαγιά μου ό,τι σου κάμνουν κάμνε τζαι κατζίες μεν κρατάς. αν σε κουντούν κούντα, αν φωνάζουν φώναζε και ούτο καθεξής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα αππηούσα ούλλη νύχτα και φώναζα τα τραγούδια μες τα αυτιά τους

      εδούλεψε

      Διαγραφή
  7. Kαι το σκυλλολοι θελει τα ...σκυλιά του.Οταν ο αλλος γαβ γαβ τι περιμενετε? Να προσεγγίσει σοβαρούς ανθρώπους?
    Εμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή