1/8/14

Ξεκινά σαν ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ (ΓΙΑ ΑΓΡΙΟΥΣ) τελειώνει ΑΣΙΧΤΙΡ ΠΚΙΟΝ



Αλήθκεια ρε κουμπάρε, αν μπορούσα να σας γράψω για όλα τα πράγματα που αντιμετωπίζω κάθε μέρα στην δουλεία μου θα περνούσατε ωραία. Πλέον έχω αποχτηνωθεί. Δεν μπορώ να σφάξω κανέναν πλέον, επειδή δεν λήφκουν, δεν λήφκουν!!!!

Ασπούμε η κ.Μαννή. Παίρνει σημείωμα για μιαν κοπέλλα που κάθετε στο άαααααααλλο άκρο της εταιρείας, ασπούμε περπάτημα 3 λεπτά. Γράφει το σημείωμα πας το χαρτούι το κιτρινούι ττάκκα ττούκκου ττάκκα ττούκκου διασχίζει το παρκέ να πάει να της το πάρει, ττάκκα ττούκκου ττάκκα ττούκκου να πάει πίσω στην θέση της. Στο ενδιάμεσο φακκούν τα τηλέφωνα στο βρόντο. Εν της επέρασε ποττέ από το μυαλό, όταν η άλλη κοπελα κλείσει το τηλέφωνο να την πιάσει να της πει, έπιασεν σε ο τάδε πιάστον πίσω. Μεν μιλήσουμε για πιο advanced πράματα όπως email!

Την άλλη φορά επνίουμουν και τσακκώνουμουν στο τηλέφωνο. Ττουκκ έρκετε η κ. Μαννή και στέκετε που πάνω μου. Λαλώ της με νοήματα « εν μπόρω μιλώ». Τίποτε η κ. Μαννή εστέκετουν που πάνω μου. εγύρισα της την πλάτη μου να μεν με αγχώνει και συνέχισα το τηλεφώνημα μου, περάσαν αρκετά λεπτά και η κ. Μαννή που πάνω μου ατάραχη. Κλείω το τηλέφωνο ρωτώ την τι συμβαίνει.
«Ρεεε, να σου πω ξέρεις το επίθετο του πιο άσχετου υπαλλήλου στην εταιρεία;»
Εζάωσα.

Βουρητή πάνω κάτω, «ρεεεε έχεις μια κόλλα που εν θέεελεις» ρέχχες γαμωτοκέρατομουενμπορειςναεβρειςμιακολλαπουμονησουπρεπειναμερωτησειςκαιγιατουτοθκιαολεμαύρε

Να παλάρει ο Φιτζ για να μπορέσει να μπει μες στο δρόμο που αιρστερά (επειδή έληφκεν ο δικός μας ο δρόμος) να αλλάξει λωρίδα. Ο πισινός να παλάρει και να προσβάλλετε επειδή εμπήκαμε μπροστά του και να αρκέφκει τα γνωστά του-αναβόσβησμα φώτων, να μπαίνει μες τον κώο μας, να πηέννει δεξιά αριστερά πίσω μας, μαλακίες. Σταματά δίπλα μας και να λαλεί «έχουμε μωρά μες το αυτοκίνητο»
Εχεις μωρά ρε γάρε? Γιαυτό κάμνεις έτσι και παλάρεις και πελλοοδηγάς?? Δίχνεις το καλό παράδειγμα?

Ε μπαίνεις στον πειρασμό να σκεφτείς ρε κουμπάρε αν εμπορούσαν να γεμώσουν την ευλοημένη την φόρμα ίσως μπορεί και να μην χρειάζονταν αυτό το επίδομα, ε?

Να είμαι στο υπουργείο και να θωρώ τες κοπέλλες που δέχονται αιτήσεις για μια θέση στην κυβέρνηση (νομιζα πως παγοποιηθήκαν νο?)  και να πιάννουν τηλέφωνο
-«ναιιιιι, ο κύριος τάδεεε? Κ. τάδε επιάσαμεν την αίτηση σου, αλλά εξίασες να μας φέρεις το πιστοποιητικό Α το πιστοποιητικό Β και το Γ, να έρτεις να μας τα φέρεις?»

ΟΙ ΝΑ ΜΕΝ ΕΡΤΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΦΕΡΕΙ! ΑΜΑΝ ΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΜΕΙ ΜΙΑΝ ΑΙΤΗΣΗ ΕΝΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ?!?!

ΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΗΘΚΕΙΑ

8 σχόλια:

  1. Ώρες-ώρες πάω να πιστέψω ότι ούτε ίδιοι είμαστεν (άρα) ούτε "ίσοι".....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ σε ούλλα. Ειδικά τούτο με το τηλέφωνο ταράσσει μου τα νεύρα μου. Μιλώ ρε κουμπάρε, φύε τζαι έλα υστερόττερα. Μεν είσαι τέλλεια αμπάλατος να στέκεσαι πουπανοθκιόν μου!!! ΓΚΡΡΡΡΡΡ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σκέφτου να λαλούσαμε και τπτ απόρρητο

      καμια συναίσθηση του προσωπικού χώρου και της ιδιωτικότητας ρε

      Διαγραφή
  3. Χαχαχαχα πόσο σε καταλαβαίνω. Εμείς τούτο με το τικκι τοκκο για να πάρει την κολλούδα την κίτρινην εν το έχουμεν γιατί πολύ απλά βαρκούνται να ταράξουν για να κάμουν έτσι πράμαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. -έχεις ποτούτες τες κολλούες τες τζίτρινες;
    -όι, εν έχω, να σου παραγγείλω.
    -τούτες τι ένει;
    -εν πορτοκαλιές!

    (.....)
    ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχ! Τούτο το τελευταίο Ω ΝΑΙΙΙ!!! ΓΙΕΣ ΠΛΗΣΣ!!! Τον τζιαιρό που εδίδασκα, έχαννες τον πόντο αν οι οδηγίες ελέαν "κύκλωσε τη σωστή απάντηση" τζι εσύ υπογράμμιζες την. Πφφτ, να μάθεις να θκιαβάζεις τζιαι να ακολουθάς θκυο οδηγίες. Ειδάλλως κούλλουρο σησαμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή