24/7/14

Άκρως Κυπριακόν #1

Άκρως Κυπριακόν είναι:

να κάμνεις ένα επαγγελματικό λάθος σε μια δουλειά που παραδίδεις 3 μέρες μετά το ντέλαϊν. Να σου το λαλώ και να είμαι ήρεμη έστω κι αν με έκατσες πάνω, να συμφωνούμε την λύση. Να σε πρήζω να τελιώνεις επειδή εκθέτεις με, να κάμνεις σάννα και φταίω. Να παραδίδεις τη δουλειά και να κάμνεις το λάθος σου χειρότερο με την πρωτοβουλία που αποφάσισες να πάρεις. Να σου το λαλώ και να νευριάζεις και που πάνω, και επειδή εν σιωπώ που μου κάμνεις τα νεύρα σου και τα μάγκικα σου και θέλω να τελειώνει το θέμα ΝΑ ΜΟΥ ΛΑΛΕΙΣ "ΠΕ ΤΟΥ ΜΑΣΤΡΟΥ ΣΟΥ ΝΑ ΜΕ ΠΚΙΑΕΙ" ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΛΕΙΕΙΣ


4 σχόλια:

  1. Τούτο αγαπητή Beatrix συμβαίνει σε πολλούς οργανισμούς! Δαμέσα να δείς πόσους ποτούτους έχουμε!! Είναι για να φακκάς την τζεφαλή τους πάνω στο τοίχο ώσπου να λύσει, τζαι πάλε το μόνο που θα καταφέρεις είναι να κάμεις το τοίχο που κλαίει που τα νεύρα του! So my dear keep walking!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή εδούλεψα με πολλούς αλλοδαπούς, πρέπει να πω ότι παρόμοιες συμπεριφορές ήβρα πολλά που τους "μεσογειακούς τύπους" (Ισπανία, Ιταλία, φυσικά Ελλάδα κλπ.). Οι "βόρειοι" έχουν άλλον βλαντζίν ρε παιδί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Κυπραίος που δεν σηκώνει ο ανδρισμός του να τα ακούει που μιαν γυναίκα που τον πιάνει κατ' εξακολούθηση να κάμνει λάθη στη δουλειά τζιαι ο μόνος τρόπος να της την σπάσει είναι να της θυμίζει ότι είναι και οι δύο υπόλογοι στον, επίσης αρσενικό, μάστρο.

    Sexism τζιαι κομπλεξισμός in its worst form.
    Πομονή... εν θ' αλλάξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ουυυ, να σου πει η Μπρέντα ιστορίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή