19/12/12

Αίμα, δάκρυα και ο .....Secret Santa

Κάθομαι εδώ στα σκοτεινά. Ακονίζω το σπαθί μου, αργά και με προσοχή περνώ το χέρι μου από την αιχμηρή λεπίδα. Ακονίζω ξανά και ξανά, όλο και πιο γρήγορα και τότε, δόνηση. Δόνηση την νιώθω στην κοιλιακή χώρα. Βάζω το χέρι στην τσέπη του φούτερ μου-just ignore the fact ότι εν έχω φούτερ-και νιώθω αυτό το ορθογώνιο μαυριδερό πράγμα. Τραβώ απαλά στην αρχή και μετά πιο δυνατά βρίζοντας από μέσα μου. Και τότε πετάγεται έξω από την τσέπη μου και το βλέπω στο φως να στριφογυρίζει στο πάτωμα
"Γαμώτο, αν ξαναππέσει χαμέ θα μου σπάσει" σκέφτηκα στον εαυτό μου.
Το αρπάζω πριν σταματήσει να δονείται. Απαντώ το μαυριδερό γυαλιστερό τηλέφωνο.
"Χαλλόουυυυυυυυ κόρη Beatrix, έσhιεις δουλειά?"
"Έλα" λέω υποχθόνια, γέρνω το κεφάλι μου και κρέμμουνται τα μαλλιά μου μες τα μούτρα μου-enter "I`m a fucking warrior" mode.
"Είσαι busy οξά να σου πω?"
Αναστενάζω για να δείξω ότι είμαι busy και καλά, και λέω:
"Πε μου"
"Έχουμεν ένα πουλλί δαμέ, επιάμεν το πόξω που το αεροδρόμιο, ήταν πολλά υπερκινιτικό και που τον ενθουσιασμό έδωκεν μες το λάστιχα μας και θέλουμεν να το φάμε, έλα να μας το κόψεις με το σπαθί σου"
Επεράσαν 1000 πράματα που τον νου μου, πόθεν στα πόθεν ένα πουλλί να εν χαρούμενο και ενθουσιασμένο? Τι γυρεύκει στο αεροδρόμιο? Γιατί εν μπορούν να το κόψουν μόνοι τους? Τι συνταγή ήβραν να το μαειρέψουν? Αλλά για χάρη της ιστορίας, εδέκτηκα τα ούλλα.
Μπήκα στο beatrixmobile και κατευθύνθηκα προς το σπίτι τους. Άνοιξα την πόρτα και στάθηκα καθώς ο αέρας παράσερνε το μαλλιά μου και η φιγούρα μου έκοβε τις ακτίνες του φωτός που όρμησαν μέσα. Η λάμα του σπαθιού μου λαμποκόπησε καθώς προχώρησα και είδα το πουλλί ππεσούμενο πάνω στο τραπέζι.
Μόλις τον είδα, εκοπήκαν τα πόθκια μου, τα νευρικά μου κύτταρα εμουδιάσαν, οι μύες μου εσφίξαν και από το λαρύγγι  μου βγήκε μια κλωστή φωνή.
"Πού τον ήβρετε τούτον?" εφώναξα και έγυρα πάνω του. Ήταν ολογιαίματος, παντού αίμα.
"Περτίτjι?Περτίτjι?Περτίτjι?Περτίτjι μου μιτσόστομοοοοοοοοοοοοο?" εφώναζα καθώς τον εσουζούλιζα πέρκει συνέλθει. Τίποτε...
Εκράτουν τον σφιχτά, ένιωθα τον παλμό του να χαμηλώνει και εν ήξερα τι να κάμω. Οι άλλοι μες το σπίτι εμάχουνταν όι να τον καμουν σούππα, όι στην κατσαρόλα με δάφνη, όι πας τα κάρβουνα.
Σηκώνουμε ίσhια πάνω και λαλώ:
"Αν δεν σκάσετε ούλλοι εννά σας σφάξω"
Έκατσα τjιαμέ δίπλα του και έτσι επαρακάλεσα που μέσα μου να μπόρω να κάμω κάτι να τον σώσω. Μεν σου πω εγέμωσε το ένα μου το μμάτι δάκρυα.
Και ξαφνικά ακούω ένα κρακ. Αντινάσσουμε και θωρώ γυρώ μου. Μες την γωνιά είδα ένα πλάσμα. Κοντέφκω και ππιριλλώνουν τα μάθκια μου. Εν το πιστεύκω, εν γίνεται, εν δυνατόν?
"Χαρρυ?"
"Geia sou Beatrix" είπε ορμώντας στο Περτίτjι μιλώντας τσhιάρλικα ελληνικά "den ehumen ora, tha prepi na ton iatrepso, mu echi dosi ena filtro i Ermioni pu tha kami to Pertitjin perdiki"
Εσήκωσε του το κεφάλι του άνοιξε του το στόμα του και εσhιόνωσεν του μέσα ένα υγρό που εμύριζε μανιταρίλα με σουβλακίλα και ελαφρά ποδαρίλα. Το Περτιτjι εστυλλομάθκιασε και άρκεψε να βέχχει. Ανασηκώθηκε και άνοιξεν τα μμάθκια του. Και έμεινεν με το στόμαν ανοιχτό, που την μια εγώ που την άλλη ο Harry Potter.
Ποτjιεί ποδά εξηγήσαμεν του Πέρτικου, τι έγινε, ο Πέρτικος εμάννεψε πας τον κεραυνό του Harry.
O Harry έπρεπε να φύει, έδωκε details του Πέρτικου όταν θα πάει πίσω Αγγλία να κανονίσουν να βρεθούν και με την Ερμιόνη και τον Ρον είπε μας "Chareka gia tin gnorimia" και εξαφανίστηκεν με ένα κρακ!

Οπότε Περτίτjι μου μα δε ίντα δώρα σου έκαμα. 1ον έσωσα σου την ζωή σου-όι παίζουμεν! Και 2ον, εγνώρισες τον Harry Potter! Οπότε αγαπητό μου Περτίτjι είμαι ο Secret Santa σου-χε χε χε!

Επίσης τελευταίο και 3ον δώρο-σαν τα δώρα του χριστού ένα πράμα που ήταν 3, από τους 3 μαγους-ε ρε μάνα μου-έχεις ένα Free Rescue Cart από την θεία σου την Beatrix. Άμα έχεις κανένα problem που δεν λύνεται-φώναξε με να το κόψω! Επδ ότι δεν λύνεται, κόβεται!




ΥΓ. Περτικούδιν ξέρω και καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι να βρέθεσε μόνος σου σε μια ξένη χώρα. Αλλά τούτα τα πράματα πρέπει να καταλάβεις ότι εν ευλογία. Ας πούμεν πεθυμάς το σπίτι σου επειδή οι γονείς σου εστείλαν σε να σπουδάσεις, να μορφωθείς και εννά μου πεις "Ατε ρε Beatrix, πλέον οι σπουδές εν και είναι εισητήριο για την επιτυχία". Όι Πέρτικε ένναιν εισητήριο. Αλλά εσύ παίρνεις και άλλη μόρφωση εκεί στα ξένα. Μεγαλώνεις, αναλαβάνεις ευθύνες, πίσσει ο νους σου, και ειδικά στην Αγγλία, οργανώνεσε, μαθαίνεις να λειτουργείς με ένα τρόπο διαφορετικό που τον traditional κυπριακό. Θωρείς άλλους ανθρώπους, άλλους τόπους, απόλαυσε τες σπουδές σου Περτίτjι, επειδή τελιώνουν, μεν κάμεις ένα χρόνο να συνηθίσεις, και μετά που μαθαίνεις να περνάς καλά να εν καιρός που θα στραφείς.

45 σχόλια:

  1. αχαχαχαχαχα, τέλειο! Merry Xmas dude!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πιιιι μα ούτε εσύ είσαι ο Σάντα μου?! Ούφφφου πκιόν! Συναγωνίζεσαι τον Ινβίκτους στη φαντασία πάντως. Από που η σπάθα είπαμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. apo ton hanzo, hatori hanzo the one! :P

      oute go ime i santa sou! psaje psaje kai tha ton bris! pantos agnoite kai o dikos m!

      Διαγραφή
  3. Έshει κάτι μπλόγκερς με μια φαντασία όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άπλετη? Πονηρή? Άνευ ορίων? Άνω ποταμών?

      Διαγραφή
    2. gia poion en pou lalumen? pe te mou k menaaaa! :P

      Διαγραφή
  4. Πώς τα λέεις, πώς τα λέεις.... Ωραία ρε Μπέα! :) (ήταν να γράψω τζαι για κάτι ορθογραφικά, αλλά σιωπώ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ? ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ? ΤΙΠΟΤΕ. ΣΙΟΠΗΝ.

      Διαγραφή
    2. nta akoma ediorthosa kai kamposa! na s po ama mou erkete i empneusi en exo stamatimo, so grafo ta opos opos na men ta xaso! e meta katse evre ta :)

      Διαγραφή
  5. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ..
    εν θα το πω του πετριτζιού, για να γυρέψει κάμποσο.
    εν να χαρεί πολλά πάντος, εν τέλιο το ποστ σου. Εσυρες με χαμέ που την καρέκλα τζε εγέλουν όπως τον υστερικόν (ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΝΤΡΗΜΕΡ!)
    To the beatrixmobile!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :D gia s re pezunin! ma p ehathike toutos? exi toses meres enthousiastika p m ipe i prasinada, kai toutos en xasimios tsk!

      elpizo na men xtipises e?e?e?

      geia s dreameeeeer! xxx

      Διαγραφή
  6. Ωραία η ιστορία μα τζαι η τελευταία παράγραφος δεν πάει πίσω. Τυχερό το περτίτζι έπιασε τις καλύτερες συμβουλές. Καλές γιορτές και στους δυό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά Χριστούγεννα και στους δυό σας!! Κανένα αυτόγραφο από τον Xarry παίζει??? ή το ξεχάσατε μέσα στον πανικό???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. e tora afou enna pan k gia kafe k pooulla enna mas stili! :P

      xronia polla!

      Διαγραφή
  8. χαχαχα..τέλειο! στην αρχή εσυγχύστηκα λαλώ για να νεκατώνει τον harry potter μάλλον εν η secret santa της Μαριλού!

    beatrixmobile θεικό..εν όπως το batmobile??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oi oi mine is even cooler! :P

      nai imasten polloi oi fan tou harry potter telika :)

      Διαγραφή
  9. xa xa xa ! ma oute esi eisai o santa mou;;;ftouuuuuuuuuuuuu ate pale pou tin arkin

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. en ime! thelis doro anw??? na s doko k sena mian kartou oja kanonizi ta provlimatas o kill? xxxxx

      Διαγραφή
  10. αχχαχαχα
    Εν επεριμενα τιποτε λλιοτερο! Αιμα, δακρυα τζαι δωρα :)
    Ατε Περτιτζι! Εκαμες την ματσιν! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολλά ωραίο!! τζαι το υγ. εσυγκίνησεν με... ελπίζω να συγκινήσει τζαι το περτίτζι :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν ειναι περιοδος κυνηγιου τωρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα, λαλείς να εν γιαυτό που χάθηκε?? χώνεται?

      Διαγραφή
  13. χαχαχχααχ άψογο!

    Harry Potter και η διάσωση του Περτιτζιού!

    Σύντομα στους κινηματογράφους :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπερπαραγωγη Βεατριξ!!
    Περτικούδιν ποιος σε πιάνει! Με έτσι Σαντα εν φοάσαι τίποτε!!
    Μαιρη Χμας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρη? Η σύζυγος του Νέου Χρόνου?

      χρόνια πολλά!@

      Διαγραφή
  15. Beatrix έφαες και τον James Bond μάνα μου!!! Υπερπαραγωγή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Beatrix ειμαι κατενθουσιασμενος! εν το πιο απαιχτο τελειο ποστ! εισαι φακινγκ αμεηζινγκ γαμωτο! Τζε ο χαρρυ εν ο παιδικος μου ηρωας! εν θυμουμε αν το αναφερα ποττε στο μπλογκ αλλα ειμαι πολλα φανατικος! χαχαχαχ ειναι ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟ!

    εδιαβαζα το τζε εφυρνουμουν του γελιου καθε δευτερολεπτο, τζε οσες φορες το ξαναδιαβαζω γελω αφανταστα!

    Ευχαριστω πολλα. Εισαι ο τελειος μου σικρετ σαντα!

    (σορρυ ηρτα που τες αγγλιες τζε ειμαι με οξεια φαρυγγιτιδα, γι αυτο εν το ειδα εχτες. ειμαι χαππακωμενος!)

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΛΛΥΥΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. kapou ixes pei gia ton harry potter k thimoumoun! se kapoio comment i think!

      just tell the truth dude, επείραξεν σε το φιλτρο του χάρρυ και εκρεβατώθηκες, φαρυγγίτιδα μίσhιμου! :P περαστικα

      καλές γιορτές!

      Διαγραφή
    2. λαλεις? εφκαριστω που με εωσες κορη... νασε καλα...!

      τζε τες συμβουλες σου θα τες λαβω σοβαρα υποψη γιατι κατι ξερεις εσυ... :p

      η rescue card γιατι εχει ημερομηνια ληξης? μπορει να την χρειαστω πιο μετα! εν θαρτεις να με σωσεις παλε?

      Τα φιλια μου!!!

      Διαγραφή
    3. Ε εβαλά τηνημερομηνία για γραφειοκρατικούς λόγους ;)

      εννά σου την ανανεώσω, αλλά χρησιμοποια την πριν γεράσω καο εν μπορώ να τραβήσω σπαθί :P

      Διαγραφή
    4. αχα...ωραια..γιατι προς στιγμη ανησυχησα... :p

      (εν μπορω ακομα διαβαζω το και γελω... αι λαβ γιου beatrix!)

      Διαγραφή
  17. ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΕΛΙΑ ΕΝΙΜΠΟΡΩ! ΤΥΧΕΡΟ ΠΕΡΤΙΚΟΥΔΙΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή