30/12/12

You and I are gonna live forever

Είχα πει ότι εν θα σε αναφέρω σε τούτο το μπλογκ ποτέ. Επειδή ξέρεις το, και θκιαβάζεις το και εννά ήταν άβολο να σε ξαναδω μετά. Αλλά αξίζει σου.

Ξέρω σε 15 χρόνια, αλλά ήρτες πριν μια διετία και ήβρες με τζιαμέ που τα ισοπέδωσα ούλλα και έκαμες μου hi-5. Σάννα και είπες μου "μα τι ωραία μαύρα και γέριμα τα έκαμες!". Και είδα σε ξανά και ξανά κείνες τες μέρες πιντοτά. Πόσο εμιλήσαμε τούτα τα χρόνια, ώρες ατέλιωτες να σκαλίζουμε τον νου μας. Να τρυπώνεις μες τα δωματιούθκια, μες τες γωνιές να τα φκάλλεις ούλλα στην φόρα. Να ανακαλύπτεις ούλλες τες Beatrix που έχει τjιμέσα. Να πιέζεις να είμαι ο εαυτός μου, και να είμαι όσο μπορώ. Να ρωτάς γιατί, να αμφισβητάς ότι λαλώ, να θέλεις εξηγήσεις, επεξηγήσεις και να μεν δέχεσε το να μεν απαντώ. Να ανακαλύπτεις τες τελετές μου, και τα βάθρα μου, και τες κλίμακες, και τες ζυγαριές και τα προσωπεία και τες μάσκες και κείνη την άλλη την πλευρά. Που την είδες πρώτη φορά κείνη τη νύχτα που ήπιαμε ούλλα τα τσιγάρα του κόσμου και ακούαμε μουσική ππέσοντας. Που φαίνεται για δευτερόλεπτα και μετά χώνεται. Κάθε νύχτα μαζί σου ήταν σχεδόν πάντα εξαντλητική που το πόσο έπρεπε να σκέφτουμε και να πιέζω τον εαυτό μου. 

Είμαι απόμακρη, και έχω τες προφυλάξεις μου, και κρατώ τες αποστάσεις μου και εν αφήνουμε, ούτε διώ ευκαιρείες. Επειδή τjιείνοι που εννά αντέξουν τούτα ούλλα και εννά καταφέρουν να αγγίξουν το χέρι μου λείπουν μου άμα φεύφκουν. Λείπουν μου συνέχεια, και αγαπώ τους και έχουν πολλή επιρροή και δύναμη πάνω μου.  

Εν είσαι απλά φίλος μου, είσαι κάτι άλλο. Εσύ και γω ξέρουμε, εν έχει λόγια. 

Και τωρά φέφκεις. Επειδή τούτος ο τόπος εν λλίος, εν σε φορούν οι τόποι. Τίποτε ένναιν αρκετό, τίποτε ένναιν δεδομένο, τι έχει πάρακατω, που μπορείς να φτάσεις, γιατί, γιατί γιατί , συνέχεια αμφισβητείς, ούλλα, τα πάντα, συνέχεια θέλεις την νέα πρόκληση, να εύρεις όσπου εν οι δυναμεις σου, να εύρεις τα όρια σου αν έχεις. εν σου κάμνει τούτη η ζωή. Εν είσαι για τούτη τη ζωή, εν είσαι για τα δεδομένα και τα βολέματα. Και φέυκεις και αφήνεις μια τρύπα, τεράστια. Εν ξέρω τι να κάμω.

Είμαι χαρούμενη για σένα. Φοούμε έτσι όπως φεύκεις, χωρίς τίποτε στο τίποτε, αλλά είσαι παντοδύναμος.

Φεύκεις 31/12 να σε έυρει αλλού ο νέος χρόνος, και μετά λαλείς ότι έχω εγώ τελετές. 

Είπα σου μια που τες αμέτρητες νύχτες στην Plato's ότι τούτο το τραγούδι εν για σένα και μένα. Και όποτε το ακούω θυμούμε σε, και όποτε θα το ακούω θα σε θυμούμε. Κάθε στίχος ταιριάζει!


Τούτο το ποστ εγράφτηκε σε διάφορες φάσεις. Έσβησα τα δακρύβρεχτα-drama queen shit! Απλά εν έχει πολλή δομή, εν όπως μου έρκουνταν και όπως τα πετσόκοψα!

Συγνώμη που σε αποχαιρέτησα έτσι, ξέρω είμαι ψυχρή και αυτιστική και αμπάλατη. Αλλά αφού ξέρεις με. 

Είσαι η πιο αγνή και ειλικρινής μου σχέση! :)

Καλή συνέχεια soul mind-mate!

C u soon!
xxx

16 σχόλια:

  1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Αν και δεν τον γνωρίζω σχεδόν καθόλου, ήμουν 1000% ότι τέτοιος είναι! Αν υπήρχαν πολλοί τέτοιοι, θα έχανε την μοναδικότητα του. Είσαι τυχερή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απερριτος και ουσιαστικός αποχαιρετισμός. Μου αρεσει. Και λυπάμαι που έπρεπε να τον κανεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Touta ta logia an ontos stekoun stin psisxi sou, gama tin apostasi...Keats toutes tis sxesis giati eni ksexoristes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Touta ta logia an ontos stekoun stin psisxi sou, gama tin apostasi...Keats toutes tis sxesis giati eni ksexoristes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα εν και τίθεται θέμα να χάσω την σχέση-he is just not a phone call away anymore!

      Διαγραφή
  5. exactly! one phone call away. o kalyteros mou filos ever!!! menei Kanada. alla den allakse tipota! isws malista na giname tziai pio close!tounto post ethimisen mou pws eniwtha otan mou elale oti efeuke. ta gerima...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κορη...εν το πιστεφκω..Εσυγκινησες με.! Ποια? η Μπεατριξ..(ειδαμεν τα ουλλα δαμεσα)

    η αποσταση εν ενα τιποτε. εν μια ιδεα. οταν καποιος εν πραγματικος σου φιλος, τοτε τιποτε εν σας χωριζει. τζε αν επερασετε τοσα μαζι τιποτε εν θα σβησει. ενα τηλεφωνο λαλει τζε η ντακερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Allaksan oi ktypoi tis kardias mou, emaurisan ola k eksafanistikan oi lekseis. Ekokkinisan ta matia mou kai prospatho na silavo to megethos touton oullon pou egrapses. Exei diafora na fantazomai kapia pragmata ap to na mou ta les . (...) Kamnei me na anarotiemai gia poso kairo tha mporo na se niotho kai go makria mou,i an aksizoun touta oulla pou prospatho na kamw me leigoteres dikes mas stigmes. Ekollisen sto myalo mou oti thelw na piao tin proti ptisi na rto na sou dokw mian aggalia gia na sinexiso. Ksereis oti en yparxoun oria gia oti exei sxesi me sena. Ksereis elpizo oti en arketos logos an niotheis kakokefi na piaso tin proti ptisi gia na rto konta sou esto gia 2 ores. Siniditopio oti stous stoxous mou prepei na valo akoma ena challenge, na pernoume stigmes mazi oso pio sixna ginete. En thelw na eisai stin zoi mou. Thelw na eisai anapospasto kommati tis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. megethos ayton pou grafo: arial 12 ;)

      allo oi stigmes allo i zoi s! kai tora ine ora na travisoumen to xalinari :P

      en i fasi p pathenis amok epd ipa kina p n mes ton nou m kai ego ime atarahi epd ijera ta toso kero!

      Διαγραφή
  8. Το σύμπαν εν παράξενο. Άυριο μεθάυριο εν να γελά μαζί σας που εν να σας ξαναφέρει μαζί τζαμέ που έν το περιμένετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή