1/12/12

Time Out #11 Για κοίτα με στα "μάτια" λοιπόν κι εξηγήσου-στα μάτια λέμε

Στην δουλειά έχουμε dress code. Ακόμα και η εμφάνιση εν μάρκετινγκ για τον boss μας. Μπορώ να πω εκ πείρας ότι έχει δίκαιο. Οπότε είμαι αναγκασμένη να είμαι ντυμένη κοκέττα και σε τακούνια όση ώρα είμαι δουλειά-άλλο που δεν θέλω δηλαδή, καταπιέζουμε φρικτά λέμε! Αλλά υπάρχει το όριο, ο κανόνας, άλλο κοκέττα άλλο ΣΕΞΥ! Οπότε αποφεύγουμε ντεκολτέ, κολλητά, κοντά και ότι μπορεί να προκαλέσει, είμαστε σεμνοί το δίχως άλλο.

Πιάννει με ο boss τηλέφωνο.
"Beatrix ακύρωσε ότι έχεις για την Τετάρτη, πάεις σεμινάριο"
Ναι με τον boss έχουμε αυτή τη σχέση, εν πάνα πνίεσαι, εν πάνα υποσχέθηκες deadlines, εν πάνα έχεις 300 projects πας την τjιεφαλή σου-he obviously doesnt give a fuck! And when he says jump what else can you do?

Οπότε και έρκετε η μέρα που θα πήγαινα στο σεμινάριο. Καταπληκτικό το σεμινάριο τι να λέμε. Βουρούμε τα σεμινάρια, όπου τα περισσότερα είναι μπόρινγκ αλλά ουσιώδη στο να κάμεις κκονέκτιονς και να δικτυωθείς. Πάω που λαλείτε στον χώρο του σεμιναρίου. Μπαίνω μέσα, ττοκκάρω ποτjιεί ποδά, κάθουμε σε μια θέση, αρκέφκει το πίρρι πίρρι. Κάθουνται και οι άλλοι. Ξεκινούμε να μιλούμε ένας ένας. Έρκετε η σειρά μου. Πολύ απλά λέω "Είμαι η Beatrix Kiddo, από την εταιρεία μπλα μπλα, κάνω αυτό, ειδικευόμαστε σε αυτά". Κάμνω hi-5 του εαυτού μου για την άνεση μου τούτη που απέκτησα, no αγχος, no problem, αν θέλεις σηκώνουμε και κάμνω και την παρουσίαση άμα λάχει. Τι εννοείς εν θα ξέρω το θέμα? Γιατί έχει πολλούς που ξέρουν το θέμα μες τούτο τον τόπο? Και μπορώ να σε κάμω να πιστέψεις ότι ξέρω το θέμα. Ok I m done με τον αυτοθαυμασμό.
Δίπλα μου κάθετε ένας κοντούδης, ησυχούδης, ξέρετε το θέμα μου με το ύψος, αν δεν μου έχει 10 πόντους διαφορά εν μπορώ να τον δω σαν άντρα. Εν κάτι σαν παρουσία, ένα άτομο, ενδιαφέρον ή όχι, πάντως σίουρα εν τον βλέπω σαν άντρα. Ενηγουέη, έγυρα εγώ μπροστά, και με την άκρη του μμαθκιού μου θωρώ τον που χάσκει προς το μέρος μου. Γύρνω πίσω, σταυρώνω τα χέρια μου και γυρίζω κάπως προς το μέρος του. Ισhια αντελλοσhιάζεται και θωρεί μπροστά του. Εν έδωκα σημασία και συνέχισα να παρακαλουθώ τον ομιλητή. Ύστερα έπρεπε να μιλήσουμε τέσσερις τέσσερις, σαν workout. Και ο δικός σου να με θωρεί σαν τον σβουμ, κάτω από τον λαιμό, κάτω από τους ώμους, πάνω από την κοιλιά! Ναι, κατευθείαν στα βυζιά! Γυρίζω και δω να δω αν έχω τίποτε. Αν εσhιώνοσα τίποτε και εν επήρα είδηση. Τίποτε με τάτσα με σταξhια! Όλα στη θέση τους, δεν εφκήκε κανένα βυζί πόψω και να είμαι εκτεθιμένη, η μπλούζα δεν είναι si-throu! Καταλαβαίνει ότι καταλαβαίνω και αντινάσσεται. Μιλούμε, οι υπόλοιποι της ομάδας εν οκ, ο δικός σου εν μπορεί να πάρει τα μμάθκια του. Θωρεί με μάτια-βυζιά με εναλλαγές κάθε χιλιοστό του δευτερολέπτου.
"Τέλεια" σκέφτουμαι "που να ρυάσω τι έχει να γίνει".
Απέκτησα και τούτην την έννοια, μεν κρυώσω και ο κοντος εν θα συνάετε με τίποτε. Να μιλώ και να με θωρεί, να κινούμε και να καρφώνεται, σάννα και εν εξαναείδεν ο νηστικός ρε κουμπάρε. Δε τα ρε φίλε μου, αλλά κάμε το λλίο με τρόπο, έχε λλίο τακτ, ένναιν ανάγκη να σβήννεις. Βάλλω και γω τα χέρια μου μπροστά και θωρεί με και γυρίζει που την άλλη.
Αποφασίσαν όλοι της ομάδας να μιλήσω εγώ να παρουσιάσω τις σκέψεις που εκάμαμε-άντρες λαλεί σου μετά. Σηκώνουμε που λαλείτε να πω αυτα που συζητήσαμε ώστε να γίνει διάλογος τjιαι ξέρω γω κουβέντες και θωρώ τον που τα θωρεί που κάτω. Εδεθήκαν τα μηνίγγια μου μπαντάνα αλά καράτε κιντ! Τραβώ το σπαθί και καρφώνω το μεταξύ των ποθκιών του κοντά κοντά στα σκέλια του.
"Παίζει να έχει καιρό να τραβήσεις καμιά μαλακία?" λαλώ του.
"Εεε σόρρυ"
"Αλλού αυτά" λέω και
α. φκάλλω του τα μάθκια του με την άκρια του σπαθιού
β. ευνουχίζω τον
γ. διώ του 20ευρώ να πάει να ψουμνίσει καμιά κινεζούα πέρκει πνάσει

Άτε έχω σας και alternative endings! Διαλέχτε και πάρετε!

33 σχόλια:

  1. Τι δεν καταλάβετε ρε; ΑΡΕΣΚΟΥΝ ΜΑΣ. Ειμαστε σκλάβοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρε οκ! εν ανάγκη να καρφώνεστε? ΚΑΜΕ ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ!

      Διαγραφή
    2. Εν εσιει διακριτικά. Δε το σαν κομπλιμεντ

      Διαγραφή
  2. makes me wonder...
    they must be very impressive!
    νταξει αστειεφκω! εν θελω να βρεθει καμια λεπιδα αναμεσα στα σκελια μου.
    ψηφιζω κατι μεταξυ 1 και 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ντάξει, κι αυτό με την κινέζα δε μου ακούγεται και πολύ πολιτικα ορθό σε σχέση με τον τόνο της υπόλοιπης ανάρτησης.. Σε άλλα νέα τώρα, εμένα που αντικειμενικά είναι μεγάλα κ μου έχει συμβεί πολλές φορές το σκηνικό αυτό σου λέω ότι μάλλον πολύ ασχολήθηκες. Ο,τι και να πεις θα συνεχίζουν να κοιτάζουν, οπότε μη χαλιεσαι, δε θα βγάλεις άκρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! πολιτικα ορθό doesnt apply to me! η υπόλοιπη ανάρτηση έχει να καμει μαζί μου ίντα σχέση έχει η κινεζούα? ρε μα άλλο να τα κοιτάζουν άλλο να μεν μπορεί να γυρίσει προς το μέρος μου χωρίς να τα θωρεί!

      Διαγραφή
    2. Disclaimer: καμμία κινεζούδα δεν βλάφτηκε από αυτή την ανάρτηση

      Διαγραφή
  4. protimw to ending me tin kinezoua! alla jai pale na eshei tipote ta gerima giati profanws o ttapouras thelei mpalkonata! gi afto dkialekse me sofia! eirini ymin!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπορει να εισχεν προβλημαν ο... ηχος τζαι εκοιταζεν τα... ηχεια :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λολ! ναι εννοείται! ο ήχος, η εικόνα κάτι!

      Διαγραφή
  6. Ego simfono me ton Popcornmaster, me diakritika me tipote, apla tin ora pou antallasate mathkies en ginete na girizei pou tin alli san to shiesi, eprepe na se karfosi me to vlemma tou jie jinos :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. dude, εν έχει χειρότερο πράμα που άντρα που εν ξέρει όσπου φτάνει το σhιέρι του. αν με κάρφωνε μπορεί να γίνουμουν και αγενής

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Ε κοιτα. Ειπαμεν το βυζί ουκ ελάττω δω, αλλά να καρφώνεις τον άλλο εντελώς οταν ξέρεις ότι σε βλέπει, είναι ολίγον creepy :)

      Διαγραφή
    2. mporei na akouete kalitero all;a en creepy actually

      Διαγραφή
  8. φκαρτου τα μαθκια του σιορ... εν στο θωρε που εννα μεινει τουτος τζε εν κριμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Gia posous pontous kontous miloume??? Exw kai egw provlima me tous kontous...ase pou exoun tzai ena komplex napoleontismou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατάλαβα...έχω υπόψη μου ένα νέο θέμα για γράψιμο που θα ξεκινήσω μόλις βρω λίγο χρόνο και θα είναι μιας τέτοιας κατάστασης..

      Όσο για το στήθος μπορείς απλά να τους κομπλάρεις και έτσι να είσαστε πάτσι..

      Διαγραφή
  10. Okay, εσιεις εντυπωσιακο στήθος, επέλλανεν ο μιτσης, είμαστε ούλλοι γουρουνια κλπ(btw, να πελλανεις που εν μπορεις να καμεις κατι για να το αποτρεψεις... εχτος που το να βαλεις τζιελαπια). Anw, αν και δεν θελω να γινω αδιάκριτος, το ερωτημα είναι ένα:
    ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΜΝΕΙΣ??????
    Είσαι πυρινηκός επιστήμονας?
    Είσαι νευρόχειρούργος?
    Η μεγαλοστέλεχος σε πολυεθνική?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενναιν και τόσο εντυπωσιακό για τούτη τη συμπεριφορά λεέμεμεμεμεμεμεμεμε!

      λολ, μια δουλειά που i dont getpaid enough for the shit i gotta do

      πάντως ακούετε πολλά wow, εν ωραία δουλειά αλλά όι και τόσο γουάο! τύπικαλ κυπριακή!

      Διαγραφή
  11. Wow girl! Τζιαι εσεις ρε αντρες εσιει τροπο να παρετε ματι χωρις να σας παρουν πρεφα! τουτος πραγματι πρεπει να εισιεν τζιερο να το γευτει!
    Τζιαι εγω εχω τουτο το issue με το υψος τζιαι κανενας εν με καταλαβει. Αν εν νακκον πιο κοντος, τελος εννεν αντρας!(αν τζιαι εζησα καταπληκτικες στιγμες καποτε με ενα πιο κοντο.. σορρυ παρεκτεπομαι! :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είδες τελικά ενναιν απόλυτα τούτα τα πράματα! απλά εν χαρακτήρες i think! οι κοντοί έχουν ενα θεματάκι να αποδείξουν τους εαυτούς τους, αλλά πάλε! ρε δαμε χορεύκω με κανένα πιο κοντό πάει να με κάμει καμιά φιγούρα δύσκολη και είμαι κάπως "ηρέμησε αγόρι μου να μου φατσhισεις τjιόλας" παρεκτράπου να μάθουμε καμιά ιστορία spicy!

      Διαγραφή
    2. Θα γινω χυδαια (παντα εστι ειμαι actually!) αλλά με τις φιλες μου, για να τονισουμε οτι καποιος εν κοντος λαλουμε οτι:

      "Κάμνει γλυφομ..νι στέκοντα"

      μουαχαχα

      Διαγραφή
    3. ahahahhahahahahahahahα! ρε γαμώτο λαλώ το και γω! και γω μιλώ ωμά! δεν είναι χυδαιότης, είναι απλα αντικειμένικός λόγος! duuuh!

      Διαγραφή
    4. Xefeygetai kopelles..kai etsi mporeite na komplarete enan antra

      Διαγραφή