30/4/14

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ (ΓΙΑ ΑΓΡΙΟΥΣ) #3: Η κ. Μαννή




Εν ξέρω παιθκιά είμαι στα όρια μου.
Ας πούμε ο κόσμος είναι καθυστερημένος. Εν πρέπει να γράφω για συναδέλφους κλπ αλλά φτάννω εχτός εαυτού. Θέλω να δέρω κόσμο.
Ας πούμε λαλώ σου κάτι να κάμεις επειδή εν η μαυρογέριμη η δουλειά σου να το κάμεις και επειδή εν έχεις άλλο προσόν, εβάλαν σε να μου υπακούεις, εμένα και 2-3 άλλους. Αν πρέπει να σου πω ένα πράμα 1200 φορές και πάλε να μεν το κάμνεις και τελικά να το κάμνω εγώ ανάθεμαν τα, είσαι ένα βάρος της επιχείρησης και εν σου αξίζει τίποτε. Η δουλειά σου είναι να απαντάς τα τηλέφωνα και να μου λαλείς ποιος είναι.  Κάμνεις και άλλα πράματα όπως να τυπώνεις κόλλες να παραλαμβάνεις τες παραγγελίες και γενικά να κάθεσαι τζιαμέ να γεμώνεις το γραφείο αν έρτει κανένας να μας το πεις.
Και λαλώ σου ΛΑΛΕ ΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΣΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΕΝΕΙ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΦΕΥΓΩ. 

1. «ναι Μπεατρίξ ενώνω σε»
«-ποιος ένει κυρία μαννή?»
«ενει ξέρω»
«θέλω να ρωτάς κυρία μαννή»
«να τον ρωτήσω τωρά?»
«ε τωρά εν έχει νόημα, εννά καταλάβει αν θέλω να τον αποφύγω»
«α, ε να σε ενώσω?»
«…, …, …, ναι» (δαμέ στες 3 τελείες καταλαβαίνεται το δράμαν μου)

2. «ναι Μπεατρίξ εν ο κ. Πρήχτης»
«πε του λείπω»
«είπα του είσαι μέσα»
«κυρία μαννή αφού είπα σου πρώτα να με ρωτάς και να μεν τους διάς ριπόρτ»
«ε ερώτησεν με»
«ντάξει, άλλη φορά μεν τους λαλείς, πε τους εννά δεις αν είμαι μέσα, τώρα να της χτυπήσω κλπ οκ?»
«ναι Μπεατρίξ οκ, ενώνω σε»

3. «ναι Μπεατρίξ ενώνω σε»
«ποιος είναι?»
«εν ερώτησα, ου!»
«Καλάν»

4. «ναι Μπεατρίξ εν η κ. Συμπαθητική και θέλει κάτι λογιστικό»
«κ. Μαννή ίντα σχέση έχω εγώ με το λογιστήριο?»
«εζήτησεν σε εσένα αφού»
«ναι, επειδή εν μαζί μου που μιλά για τα άλλα θέματα, αλλά τούτο που θέλει εν μπορώ να το κάμω εγώ επειδή εν του λογιστηρίου ευθύνη»
«οκ»

5. «Ναι Μπεατρίξ πιάννει η κ. Συμπαθητική και ζητά σε πάλε για κείνο που σου είπα»
«Μα κ. Μαννή αφού είπα σου εν είμαι εγώ εν έχω καμία σχέση»
«ε τι να της πω?»
«……ένωσμου την»
Ενώνει μου την.
«Γεια σου Μπεατρίξ θέλω κάτι λογιστικό»
«Συμπαθητική μου εν έχω εγώ καμία σχέση με τούτα τα πράματα, να σε ενώσω με την Συνάδελφο Α να σε βοηθήσει?»
«Α, οκ, ναι φυσικά, ευχαριστώ»
«Οκ ενώνω σε, καλημέρα»
«Καλημέρα»

6. «Ναι Μπεατρίξ εν ο κ. Πρήχτης»
«πε του λείπω»
«ντάξει»
«ευχαριστώ κ. Μαννή»

7. «ναι Μπεατρίξ εν ο κ. Πρήχτης»
«δώσμου τον»
«Μπεατρίξ πρήχτης είμαι, θα έρτω να σου ΄φερω κείνα τα χαρτιά σε καμιά ώρα»
«Ντάξει, εγώ θα λείπω, άφηστα της κ. Μαννής»
«οκ»
Πιάννω την
«κ. Μαννή θα έρτει ο κ. Πρήχτης να μου αφήκει κάτι χαρτιά, πε του λείπω και πιάστα εσύ»

ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΤΗΝ ΜΑΥΡΟΓΕΡΙΜΗΝ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΝΑ ΜΕ ΘΩΡΟΥΝ ΟΥΛΛΟΙ, ΣΟ ΑΝ ΕΡΤΕΙ Ο ΠΡΗΧΤΗΣ ΘΑ ΜΕ ΔΕΙ, ΑΡΑ ΕΚΑΤΣΑΜΕΝ ΠΑΝΩ.
 Πιάννω την
«κ. Μαννή κλείστην πόρτα, εννά με δει ο Πρήχτης που εννά έρτει»
«οκ»
Η ΠΟΡΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΝ ΑΝΟΙΧΤΗ
Πιάννω την
«κόρη μαννή με κείνη την πόρτα τι θα γίνει?»
«οκ»
Η ΠΟΡΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΝ ΑΝΟΙΧΤΗ
Πάω διώ της μια και κλείει και λαλώ της «ποσες φορές πρέπει να σου το πω?»
.
.
.
.
.
.
Ξαναννοίει την πόρτα «3 λεπτά να κάμω φραπέ»
Ήρτεν ο πρήχτης, έπρησε με
.
.
.
.
.
Και τωρά ήρτεν να της βάλω κλιπς στο συρραπτικό

37 σχόλια:

  1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! Το πιο αστείο από όλα είναι τα κλιπς στο συρραπτικό. Τα οποία φυσικά, ούτε εγώ ξέρω να βάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κλιπ στο συρραπτικό;
    κάτσε της τα και πάνω στην τζεφαλή. τι όι;

    ρε κοίτα. μερικές φορές ο κόσμος θέλει να μιλά με τζείνον που ξέρει επειδή έτσι νιώθει σημαντικός, ότι του διούν σημασία, ότι εν κάποιος. επέρασα τζι εγώ που θέση τηλεφωνήτριας τζαι εν φαντάζεσαι πόσοι εζητούσαν να μιλήσουν με κάποιον για να τους δώσει κάποιον άσχετο ή για να ρωτήσουν πού είμαστε, ή για να ρωτήσουν τι ώρα κλείουμε ή για να αφήσουν ένα μήνυμα ή ένα στοιχείο. πολλά απλά πράματα, που εμπορούσα (τζαι ήθελα) να κάμνω (-γιατί ποιός θέλει να κάθεται να παίζει τα σhείλη του στη δουλειά;), αλλά δεν μου εδιούσαν την πρωτοβουλία να τα κάμω.

    τζαι τούτο εν κάτι που ακούω που αρκετό κόσμο που επέρασε που παρόμοιες δουλειές σε κάποια φάση.

    ντάξει, εν ήμουν τόσο μαννή σαν την δική σου να μεν ρωτώ ποιός είναι κλπ. τούτη προφανώς έχει ξεπεράσει τα όρια. :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εν αντιλέγω ρε παιδί μου, αλλά δεν είναι και κβαντομηχανική, εν είναι τόσο δύσκολο, και άτε πες εν ξέρει, αμαν σου τα λαλεί ο άλλος κάμε τα, μεν επιλέγεις να τον πουτσογράψεις

      Διαγραφή
  3. χαχαχαχα υπομονή!! Σε καταλαμβένω απόλυτα! Έχει και εδω μέσα αρκέτους τέτοιους!!! Να με προσλάβεις εμένα να μεν σε ταλεπωρώ! Παίρνα μου!!! χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχα απολαυστικό αλλά γιατί δεν κλείνεις την πόρτα μόνη σου;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είμαστε σε μεγάλο χωρο-γραφείο 7 άτομα, εγώ είμαι στην άλλη άκρη, η πόρτα εν δίπλα της, χρειάζεται να σηκωστεί να κάμει ένα βήμα, και ένηγουέη εν η πόρτα του γραφείου της.

      Διαγραφή
  5. Θαυμάζω την υπομονή σου! Θα με είχε ακούσει όλος ο όροφος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αστέρια παντού! Κανένας ανώτερος σας να της να της "δειχτεί"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι σαν τούτα πόοοοοοοοοσαααααααα ΑΧ. Αλλά ένα αχ τι να σου κάμει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ου μαννούς τζιαι μαννές πολλές! Το χειρότερο βεβαια της μαννοσύνης είναι να βαρκέται να σε βοηθήσει ή να μεν θέλει να σε βοηθησει. Στην περιπτωση σου αντιλαμβανεσαι οτι προκειται περι μαννής. Αν μασουλά τζιαι την πίσσα ακόμα πιο θεϊκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φυσικά και μασουλά πίσσα, και πίνει κ λενα πακέτο τσιάρα την ημέρα και βρωμοκοπά

      Διαγραφή
  9. Λαλώ της δικής μας. Ένωσμε με τον τάδε. Ρωτά με. πιάνω τον σπίτι τζαι εν απαντά. να τον πιάσω το κινητό; ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.

    πομονή. μαννούς εν γεμάτος ο τόπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εμένα εν τέλεια η δική μου πάντως, Μιαν τα λαλώ και πιάνει τα! Η παλιά όμως ήταν κάπως έτσι σόου καταλάβω σε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοίτα, δαμέσα εν γεμάτος ο τόπος ποτούτες. Λλίες εν τζείνες που ξέρουν ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ να κάμουν τη δουλειά τους. Το πιο σημαντικό εν το να θέλουν. Άμα θέλουν μαθαίνουν κιόλας. Στην προηγούμενη δουλειά μου είχαμε κάποτε μια secretary - receptionist που για μένα δεν έκαμνε τίποτε. Επήεννα να της πω να φκάλει ένα cory -επνήετουν εν επρολάβαινε. Επήεννα να μου έβρει κάτι που το αρχείο ή να πιάει κάποιον τηλέφωνο - ήταν απασχολημένη και έπρεπε να περιμένω. Αν επήεννε ένα δευτερόλεπτο μετά άλλος συνάδερφος έσhιηζετουν να τον εξυπηρετήσει. Ώσπου κι έπιαεν με ο πέλλαρος επάσαρα της, επήα και στο μάστρο και ύστερα που λλίες ημέρες έθκιωξεν την (νταξ έιχε τζιάλλα issues τούτη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αμάναμου, μα ούλλοι οι μλογκερς είμαστε μάστροι; Γουάου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα! Για αυτό και μπορούμε και γράφουμε ;)

      Διαγραφή
    2. βασικά είμαστεν οι μαλάκες που τους εδώκαν νάκκον δύναμη για να βουρούν νον στοπ να μάχουνται δουλειές, και έτσι οι μάστροι εν πιο χαλαροί. επείσης κοττούν μας και κάθε καρυδιάς καρύδι να μας "βοηθά" αλλά εν τον απολύουν άμα το ζητήσουμε.

      επίσης είμαστεν οι πρώτοι που την τρώμε άμα γίνει τίποτε

      Διαγραφή
  13. Oh the drama! No wonder I don't want to work in big companies like these.
    I've stumbled on ppl like this. Heck, I used to be one of them.
    But once told to do sth, I did it and I learned.
    Οι Ρώσοι έχουν ένα ρητό για έτσι άτομα "η ζωή ποτέ εν θα τους διδάξει."
    Εν ακριβώς τούντο πράμα η δική σου.
    Υπομονή τζιαι ζάναξ Μπέα. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κτηνό: Κυρία Μαννή;
    Μαννή: Ναι Κτηνό.
    Κτηνό: Απολύεσαι
    Μαννή: Μα....
    Κτηνό: Με μα με μου, μαννή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα, να σου δωκω το τηλεφωνο να της πεις? παίζει να πιστέψει!

      Διαγραφή
  15. Γιατί εν έκλεισες εσύ την πόρτα που την αρχή? :-$

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε άτε, έπρεπε τελικά! μα ποιός είσαι εσύ?

      Διαγραφή
  16. Εσύ έχεις τη μαννή, εγώ έχω τον Μονοκύτταρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το ότι προφανώς είσαι προϊστάμενή της εν σημαίνει ότι εν μαννή. Το αν έχεις εσύ σύνδρομο εξουσίας και χωρίζεις τους ανθρώπους σε συμπαθητικούς και ανεπιθύμητους και θέλεις να κολλάς υποτιμητικά επίθετα στον κόσμο θεωρώντας ότι είσαι ανώτερη, να το κοιτάξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "ειμαστε μπλογκερς τζιε εσυναχτηκαμε δαμε να θαψουμε τις γραμματεις και τις τηλεφωντηριες των γραφειων μας"

    εν καμνω επιθεση, απλα τουτο γινεται! #agapimono και τα σχετικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή