12/12/12

Δεν βρίσκω τίτλο που να ταιριάζει

Κάθομαι εδώ στα σκοτεινά. Σταυροπόδι στο πάτωμα. Δίπλα μου μια λάμπα και με φωτίζει. Γύρω μου, τίποτε, σκοτάδι. Άγνωστο. Είμαι σκυφτή και τα χέρια μου είναι αφημένα στα γόνατα μου. Αρχίζω να κινούμε μπρος πίσω ελαφρά, αναμνήσεις κατακλύζουν το μυαλό μου. Κινούμαι πιο έντονα, μπρος πίσω μπρος πίσω μπρος πίσω και τότε με ορμή τινάζω το κεφάλι πίσω. Τεντώνεται η σπονδυλική μου στήλη αφύσικα και οι ώμοι ορθώνουν. Βάζω το αριστερό μου χέρι στο στόμα και πιέζω την γλώσσα μου κάτω. Σκάβω το στόμα μου και τραβώ από την άκρη του λάρυγγα την κλωστή. Ανοίγει ο οισοφάγος και την τραβώ, μαύρη κλωστή που μπλέκεται στα δάκτυλα μου και σχηματίζει λέξεις. Ηρεμώ.
Και μετά χαμογελώ, σκέφτομαι και γελώ, γελώ δυνατά και δεν υπάρχει αντίλαλος στο σκοτάδι, η λάμπα τρεμοπαίζει. Καθώς γελώ γέρνω πίσω και μπήγω το αριστερό μου χέρι στο στόμα. Ανοίγει ο οισοφάγος και τραβώ την κλωστή η οποία πάλλεται στο σκοτάδι και κινείται απαλά, επιπλέει, την βλέπω να χορεύει στο φως της λάμπας. Ηρεμώ. 
Μετά τα μάτια μου ασπρίζουν, το στόμα μου μισοανοίγει και υπάρχει το φως χωρίς την λάμπα, υπάρχει το επίπεδο που κάθομαι πάνω χωρίς το πάτωμα, υπάρχω? υπάρχω, υπάρχεις, υπάρχει. Περνώ τα δάκτυλα μου στα μαλλιά και τα τραβώ στα μάγουλα και στον λαιμό, σφίγγει το στήθος. Αναπνέω βαθιά, ακανόνιστα. Το κεφάλι μου σαν από μόνο του γέρνει πίσω, το χέρι μου μπαίνει στο στόμα και ψάχνει, γδέρνει τον ουρανίσκο, τα νύχια μου ματώνουν τον λαιμό, ψάχνω, ψαχνω στην αρχή του οισοφάγου, και βρίσκω την άκρη. Τραβώ και νιώθω να τραβώ τους πνεύμονες μου, η ανάσα μου κόβεται και βγάζω άναρθρους ήχους. Τραβώ και ξεριζώνω την κλωστή, βγαίνει ματωμένη. Την πετάω κάτω. Τα μάτια μου γίνονται καστανά. Ηρεμώ.

Ανοίγω το laptop.

24 σχόλια:

  1. string = obstacle
    mouth / teeth = communication

    You may have difficulties controlling in your social life. Pulling string from your mouth could mean that you want to break away from some obstacles, it could be shyness or respect you need from others. Basically, you have a dream of not being able to control things. Projecting pulling string symbolize how you want to control things in life.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι την ξερω αυτη την κλωστη!την μαυρη...την καταματωμενη!μας τρωει τα σωθηκα και ολη μας την ζηση.την εβγαλες ομως!δες την καταματα και ξορκισε την.μην κρατησεις τιποτα...ουτε τα καλα!γιατι ολα πονανε και ολα στο τελος ματωνουν...πατα γερα και δες το νεο φως.ενα φως που δεν θα το δενει καμια κλωστη.αχνο στην αρχη...(εστω το φως στο κομπιουτερ)αλλα καθαρο φως!χωρις σκιες.ΣΗΚΩ...ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. po pooo, ευχαριστώ για την συμπαράσταση! im ok though, this is something i imagined!

      Διαγραφή
    2. The power of Christ compels you! The power of Christ compels you! The power of Christ compels you! The power of Christ compels you! The power of Christ compels you! The power of Christ compels you! The power of Christ compels you!

      Διαγραφή
    3. προσπαθώ να κάμω το κεφάλι μου να γυρίσει 360 μοίρες αλλά τίποτε εν γίνετε....

      Διαγραφή
  3. οκ εν πολλά πρωί για κλωστές που μπήεις τα χέρια σου μες το στόμα σου να τες τραβήσεις!

    με τραβάς κλωστές..words come out και χωρίς να χώσεις τα χέρια σου στο βάθος του οισοφάγου να τες φκάλεις! (αν και οι λέξεις δεν βγαίνουν απο το οισοφάγο)

    ναι είμαι εκτός θέματος ξέρω το..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mporo na po ise arketa entos thematos! to thema ine oti fkenoun! merikes fores efkola, merikes fores diskola!!

      Διαγραφή
  4. Αν ηταν να γραψω κατι παρομοιο για μενα, στις περιπτωσεις που φκαινουν τα λογια δυσκολα θα ηταν υπο τυπον... εμετου χαχα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oh lala! υπό τύπον πητιτού εμετού? εν μου φαίνεται πολλά δύσκολο! πάντως εν θα ήταν ωραίο ποστ-όι πως το δικό μου ένναιν ψιλοαηδιαστικό αλλά well its not emetoi! :P

      Διαγραφή
  5. λοιπον, στα θεατρικα μονοπρακτα το τρεμοπαιξιμο του φωτος σημαινει παντα θανατο.απο ψυχολογια και τα σχετικα δε σκαμπαζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. pffffft λαλείς να επέθανα και να μεν μου το είπασιν? νοοοοοοοοοο!! :)

      Διαγραφή
    2. χεχε, χτύπα ξύλο! Απλά να συνεισφέρω σε όλο αυτό ήθελα..

      Διαγραφή
  6. Νομίζω εν πρώτες βοήθειες που έπρεπε να πάεις. Όι να ανοιξεις το λάπτοπ.
    Επίσης,ποιά "κλωστή" εν τόσο δύσκολο να φκεί που πρέπει να καταστρέψεις τα σωθικά σου για να την φκάλεις έξω αλλα τόσο σημαντική που πρέπει ντέ και καλά να φκεί; Hmmmm...
    Something or someone that has to go?
    Something that needs to be said?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. re; jai egw etsi pathainw prin anoiksw to laptop! laleis na en kollitiko; na men sou grafw comments sto blog tote! ampa jai pathoume shirottera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oh no, we sat upon αν συνεχίσουμε το κκομμεντινγκ άι θινκ

      Διαγραφή
  8. Τουτο το blog είναι όπως την μοντέρνα τέχνη. Εν καταλάβω χριστοπαναγία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα ετρίτωσεν το κακό :P

      now i believe in god!άμαν άφηκε κκόμμεντ το άγιο πνέυμα! :D

      Διαγραφή
  9. γραφεις παρα πολλα ωραια. αληθκεια. εν τελιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή