23/9/13

Anti-Christos: "Το Αντίχριστος δεν προέρχεται από τον διάβολο"




Αντίχριστος: "Παρεμπιπτόντως, να σου πω ότι εχθές έβλεπα βίντεος από παλιούς κυπριακούς τελικούς"


Ο Αντίχριστος μιλάει για ακόμη μία φορά έξω απ τα δόντια. Σε μια συνέντευξη που θα καθηλώσει μιλά στην Beatrix για θέματα που καίνε.

Της Beatrix Kiddo



Ομολογουμένως είχα άγχος όταν επικοινωνήσα με τον Αντίχριστο. Δεν ξέρω τι περίμενα από αυτό τον ογκόλιθο του κυπριακού μπλόγκινγκ. Καυστικός και αθυρόστομος νόμιζα ότι θα ήταν δύσκολο να πετύχω ένα ραντεβού μαζί του για συνέντευξη. Εύκολα όμως δέχτηκε, και συμφωνήσαμε να συναντηθούμε για καφέ. Με παρακάλεσε να μην διαρρέυσει το μέρος, αλλά δυστηχώς οι φανς το πήραν μυρωδιά.Είχαν μαζευτεί πριν φτάσω εγώ καν. Μόλις θεάθηκε ο Αντίχριστος οι νεανίδες έσκισαν τα ρούχα τους και πέταγαν εσσώρουχα προς το μέρος του. Ο γνωστός μπλόγκερ συνηθισμένος από την αντίδραση αυτή, υπέγραψε αυτόγραφα και μπήκε μετά από ώρα στο καφέ. Καλοντυμένος με χαιρέτησε, παράγγειλε ένα καφέ και ξεκινήσαμε τη συζήτηση-ναι συζήτηση όχι συνέντευξη.




-Πες μας Αντίχριστε, που μπορούν να σε βρουν οι θαυμαστές σου αυτόν το καιρό; 

(χαμογελά)
"Πάντα ήθελα να απαντήσω σε μια τέτοια ερώτηση. Μπορείτε να με βρείτε στο Posidonio κάθε σαββατοκύριακο, με τον Γιάννη Πλούταρχο και την Χριστίνα Κολέτσα σε ένα πρόγραμμα φτιαγμένο με πολύ κέφι και αγάπη. Για τους πιο ανυπόμονους έχω και τουίτερ."

-Το Anti-christos πώς προέκυψε;

"Το Αντίχριστος δεν προέρχεται από τον διάβολο, ή τον 666 όπως πολλοί νομίζουν. Είναι ένα λογοπαίγνιο με το όνομά μου, θέλοντας να δηλώσω ότι στο μπλογκ μου εκφράζω τις ανάποδες σκέψεις μου, τον πιο «κακό» μου εαυτό, το αντίστροφο απ’ αυτό που είμαι τέλος πάντων. Βέβαια, ίσως να εκφράζω και αυτό που πραγματικά είμαι στην τελική, δεν κατέληξα ακόμα. Όπως και να ‘χει είναι ένα ψευδώνυμο που επιδέχεται πολλών ερμηνειών και με το οποίο πλέον ταυτίζομαι."

-Σου έχει κάνει κάποια θαυμάστρια ανήθικη πρόταση; 

Μου έχουν τύχει πέντε πολύ ενδιαφέροντα περιστατικά προ αμνημονεύτων χρόνων. Δεν είχα ακριβώς ανήθικες προτάσεις, αλλά έκανα γνωριμίες εκ των οποίων μερικές κατέληξαν στο πονηρό. Δεν ευοδώθηκε καμία εξ αυτών, βεβαίως, βεβαίως. Πρόκειται πάντως για πολύ ενδιαφέρουσες ιστορίες, η μία μάλιστα θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει θεατρικό, μονόπρακτο. Για ευνόητους λόγους δεν μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες, αλλά αν θέλεις το πιστεύεις, κάποια κάποτε πήρε κρυφά ένα αεροπλάνο από Θεσσαλονίκη, ήρθε στην Κύπρο για μερικές ώρες για να με γνωρίσει και επέστρεψε την ίδια μέρα πίσω χωρίς να πάρουν πρέφα οι δικοί της. Είχα νιώσει πολύ Σακης τότε, το μακρινό πλην ένδοξο 2008.
 
-Ως έξπερτ στον θεσμό επέλεξε ποιός/ποιά θα ήθελες να εκπροσωπήσει στην γιουροβίζιον την Κύπρο το 2014 μεταξύ των: Σταύρος Χατζησάββας, Πραξούλα και Δέσποινα Βανδή.

"Η Βανδή δεν πάει διότι γνωρίζει πολύ καλά ότι εκεί πρέπει να τραγουδήσει λάιβ και δεν πρόκειται ποτέ να το ρισκάρει. Η Πραξούλα έχει όλα τα φόντα, αλλά θα επιλέξω τον Χατζησάββα διότι πιθανή του συνεργασία με τον Μαλένη θα μας εξασφαλίσουν σίγουρα μια αξιοπρεπή θέση στον τελικό. Παρεμπιπτόντως, να σου πω ότι εχθές έβλεπα βίντεος από παλιούς κυπριακούς τελικούς και είχα βρει το «Τα Λόγια που μου Λες» του Μαλένη σε μουσική Θεοφάνους και ερμηνεία της Ευρυδίκης ντυμένη σαν νύφη από τη Ξυλοφάγου και νοστάλγησα. Μία διασκευή του συγκεκριμένου άσματος από τον Χατζησάββα δεν θα ήταν κακή. Παραθέτω το βίντεο, καθώς επίσης το ερώτημα: είναι όντως ο μεσαίος των φωνητικών άντρας; Είναι κάτι που αναρωτιόμασταν με τον πατέρα μου το 1990 παρακολουθώντας τη συγκεκριμένη εκτέλεση."







-Αγαπητέ, εξήγησε μου παρακαλώ πώς ένας αντιβανδιστής, Βισσικός έχει ποστς στο μπλογκ του με τίτλους "Στην αυλή του παραδείσου", "Δέστε μου τα μάτια", ως γνωστόν άσματα της Βανδή;

"Κατ’ αρχάς πρέπει να ξέρεις ότι τη Βανδή μπορεί να τη θεωρώ κακή τραγουδίστρια, αλλά την ακούω. Δεν τη θεωρώ απειλή για τη Βίσση, ούτε καν υπολογίσιμη δύναμη. Μπορεί στις αρχές της καριέρας της να πάτησε στη πεπατημένη της Άννας για να καθιερωθεί, αλλά πολύ γρήγορα κατέστην εμφανές ότι ουδεμία ομοιότητα έχουν οι δύο στη ποιότητα της φωνής και των επιλογών τους. Επιπλέον, θεωρώ τα τραγούδια του Φοίβου συμπαθητικά, ιδιαίτερα όσα έγραφε πριν 20 χρόνια και ως εκ τούτων, ουδέν πρόβλημα έχω να χρησιμοποιήσω τίτλους του σε κείμενά μου, πόσω μάλλον όταν αυτοί είναι σλογκανίστικοι και πιασάρικοι."

-Πρέπει όπως και δήποτε να παίξεις ένα ρόλο ο οποίος να είναι εντελώς κόντρα στον εαυτό σου, ποιός είναι αυτός;

"Δεν μπορώ με τίποτε να παίξω τον Ζεν Πρεμιέρ. Το μόνο πρεμιέρ που μου πάει είναι το ομώνυμο σάντουιτς από τα Κατά τα άλλα, να βγω με μπλαζέ υφάκι, και να κάνω τον καρδιοκατακτητή είναι κάτι εντελώς έξω από τα νερά μου. Επίσης, δεν μπορώ με τίποτε να παίξω δραματικό ρόλο. Μια φορά, στο «Τα Παιδιά τα Φέρνει ο Πελαργός» που είναι κωμωδία αλλά έχει και δραματικές σκηνές, έπρεπε να ρωτήσω την πρωταγωνίστρια αν «έγινε μεγάλο κακό στον αχυρώνα» όπου υποτίθεται είχαν σκοτώσει οι Γερμανοί τα παιδιά της γειτονιάς. Αντιλαμβάνεσαι ότι έπρεπε να ειπωθεί με το κατάλληλο ύφος, καθότι επρόκειτο για σφαγή μικρών παιδιών και όχι για σκότωμα κουνουπιών με την παντόφλα. Δεν φαντάζεσαι πόσο έξω από μένα ήταν αυτό και πόσο άβολα ένιωθα επί σκηνής. Ευτυχώς ή δυστυχώς, ως τώρα παίζω ρόλους που έχουν στοιχεία από τον χαρακτήρα μου και τους απολαμβάνω. Αλλά όποτε κληθώ να πάω ένα βήμα παραπέρα τα βρίσκω δύσκολα. Αυτή είναι η πρόκληση του ηθοποιού βέβαια, αλλά ολίγον με ενδιαφέρει, εγώ θέλω απλά να σπάω πλάκα."

-Επέλεξε ένα χρονικό διάστημα στο οποίο δεν θα ήθελες να πας πίσω στο χρόνο και γιατί; 

"Το χρονικό διάστημα λίγο πριν πεθάνει ο πατέρας μου, στο οποίο γνωρίζαμε ότι η κατάσταση ήταν μη αναστρέψιμη αλλά δεν ξέραμε για πότε θα μας πει «τετέλεσται», ήταν τα μάλα βασανιστικό. Φτάσαμε στο σημείο να παρακαλούμε να πεθάνει για να ησυχάσει κι αυτός κι εμείς. Επίσης, το διάστημα που ακολούθησε με τις νέες ισορροπίες στο σπίτι και τις ανακατατάξεις στους ρόλους και τις ευθύνες είναι κάτι στο οποίο ακόμα παλεύω να προσαρμοστώ και όχι, δεν θα ήθελα να το ξαναζήσω. Αν θέλεις και μια πιο soft απάντηση, τότε θα σου πω ότι από τα δύο χρόνια της στρατιωτικής μου θητείας μόνο την περίοδο του ΚΕΝ και την εκπαίδευση στην Ελλάδα θυμούμαι. Όλα τα άλλα τα διέγραψα."

-Γιατί τη λένε Μπρέντα; 

"Με την κοπέλα μου γνωριστήκαμε κατά τη διάρκεια του έργου «Λεφτά με τη Σέσουλα» που ανεβάσαμε το 2010 με τους Δικηγόρους, και στο οποίο εγώ έπαιζα τον ρόλο του Νόρμαν, που ήταν αρραβωνιασμένος με τη Μπρέντα. Η κοπέλα αυτή έπαιζε τον ρόλο της Μπρέντας και παρόλο που σήμερα της έχω δώσει ακόμα πιο ηχηρά ονόματα ή υποκοριστικά, όταν έπρεπε να την παρουσιάσω στο μπλογκ, μόνο το Μπρέντα έβρισκα αντιπροσωπευτικό. Σήμερα θα σου έλεγα ότι το Μπρέντα βγαίνει από το Μερέντα κρίνοντας από το πόσο γλυκιά μπορεί να γίνει όταν θέλει."

-Εις άπταιστην κυπριακήν γράψε μου τον αγαπημένο σου μονόλογο! Νάκκον μαλακία αλλά θέλω να σε δω να γράφεις κυπριακά. 

Για να με δεις να γράφω σε μια γλώσσα πρέπει πρώτα απ’ όλα να τη διδαχτώ. Όπως δεν θα με δεις να γράφω ρώσικα ή κινέζικα εφόσον δεν τα έχω διδαχθεί, έτσι δεν θα με δεις να γράφω και στα κυπριακά. Αν εννοείς να γράφω όπως μιλώ, επίσης δεν θα γίνει ποτέ, καθότι πιστεύω ότι κάθε γλώσσα ή και διάλεκτος έχουν κανόνες συντακτικού και αυτοί σπανίως εφαρμόζονται στην καθομιλουμένη. Εφόσον τους κανόνες που διέπουν την κυπριακή δεν τους γνωρίζω και δεν μπορώ να τους ακολουθήσω, δεν μπορώ να τους χρησιμοποιώ και να εκτίθεμαι. Η επικοινωνία στα μπλογκς είναι γραπτή και ως τέτοια δημιουργεί και τις ανάλογες ευθύνες. Έχω ευθύνη τόσο ως προς τη γλώσσα, την οποία δεν πρέπει να κακοποιώ, αλλά και ως προς τους ομόγλωσσούς μου, οι οποίοι ενδεχομένως να θέλουν να βγάζουν νόημα από αυτά που γράφω. 

Αλλά, ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι θα σου γράψω στην κυπριακή διάλεκτο χάριν αστεϊσμού ή για καλύτερη απόδοση ενός νοήματος, και πάλι θα πρέπει να τηρούνται κάποιοι κανόνες, που κατά τη γνώμη μου εντάσσονται στους κανόνες κοινής λογικής. Αν θέλεις να γράψεις «τζιαι» το οποίο σημαίνει «και» δεν είναι δυνατόν να μου το γράφεις με έψιλον, «τζιε» όπως το βλέπω κατά καιρούς γραμμένο. Δεν βγάζει νόημα έτσι. Όπως επίσης, αν θέλεις να γράψεις «πουποτζιεί» το οποίο σημαίνει «από εκεί», δεν νοείται να μου το γράφεις με ιώτα, «πουποτζί», εφόσον δεν συνάδει με την νεοελληνική ορθογραφία. Το να χρησιμοποιείς τη διάλεκτο δεν είναι απλή υπόθεση, μα αποτελεί το τέλειο άλλοθι για τους απανταχού ανορθόγραφους συμπολίτες μας που δεν ξέρουν να ξεστραβωθούν να εφαρμόσουν απλούς κανόνες της Α’ Δημοτικού και επιστρατεύουν τα κυπριακά για να καλύψουν τα κενά τους, δήθεν γιατί είναι περήφανοι για την καταγωγή τους. Μαλακίες. 



-Επέλεξε ένα όπλο το οποίο θα ήθελες να είχες εάν είχες τη δυνατότητα, εξήγα μου. 

Σημασία δεν έχει το όπλο, αλλά η «άδεια να σκοτώνω». Αυτό με ενδιαφέρει να είχα: Άδεια να σκοτώνω. Από εκεί και πέρα το όπλο δεν παίζει κανένα ρόλο. Αν όμως εννοείς να είχα κάποια υπερφυσική ικανότητα, τότε θα σου πω ότι θα ήθελα να μπορούσα να πετώ. Τη στολή, άλλωστε, τη διαθέτω, έμεινε μόνο να αποκτήσω τη δύναμη.

-Δημιούργησε ένα υπουργικό συμβούλιο από τους μπλόγκερς το οποίο θα μπορεί να αντεπεξέλθει στον δύσκολο καιρό της κρίσης.

"Όσο επιτυχημένο και να το κάνω δεν έχουμε σωτηρία, αλλά ας πάει και το παλιάμπελο, δεν νοιάζομαι σταλιά: 
Πρόεδρος της Δημοκρατίας: Μπρέντα Ντίξον 
Κυβερνητικός Εκπρόσωπος: Αντίχριστος 
Υπουργός Παιδείας: Μάνα 
Υπουργός Άμυνας: Beatrix Kiddo
Υπουργός Γεωργίας: Πρασινάδα 
Υπουργός Οικονομικών: Invictus –ξέρει να χειρίζεται την excel εικάζω 
Υπουργός Τουρισμού: Gourounella
Υπουργός Εξωτερικών: PostBabylon 
Υπουργός Εσωτερικών: Αχάπαρη 
Υπουργός Εμπορίου: Rania

Όχι Αγαπητέ, δεν είμαι ο Πεκάτσας ούτε ο Ντρήμερ!

Θα με βρείτε στο Υπουργείο Άμυνας από Δευτέρας. 



10 σχόλια:

  1. Χαχαχα με διαφορά ότι καλύτερο έχω διαβάσει σήμερα!
    Πάω να πω του Νίκου να μου αδειάσει τη γωνία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια συνέντευξη!
    Άψογοι οι ρόλοι και οι φωτογραφίες.
    Και πέρα από αυτό έχω την εντύπωση ότι ο Αντί-Χριστος μόλις με έπεισε να γράφω ελληνικά στο διαδίκτυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό καλό! Άρεσε μου.
    Κάπου δαμέ να πω ότι πιστεύκω ότι όπως γράφει είναι σαν να μιλά ένα άλτερ ίγκο, εν πιστεύκω ότι εν τόσο απόλυτος ως Χρίστος, όσο ως Αντί-Χριστος. Τούτο χωρίς να τν ξέρω στην πραγματικότητα. :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολλά ωραία συνέντευξη αν και οι δύο σας υποπέσατε σε σοβαρόν αμάρτημαν, μα την Βανδή?? μεγάλη βλασφημία και θα τιμωρηθείτε να το ξέρετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπέατριξ Κίντο, έχεις πολλύ χάζι! Πολλά λάικ! Οι φώτος του εαυτού μου ως Μποντ, φτάνουν τα όρια του φετίχ! Σ' ευχαριστώ! χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχαχα τέλειοι και οι δυο! Βικουλα φοβερή συνέντευξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχα το editing για το ποστ ηταν τέλειο!!

    Να υποθέσω οτι τζεινη με την μπλε φουστουδαν ειμαι εγω;;; Μα σακάκι ταχα ταγιέρ κοντομάνικο;; Γουότ γουός άι θινκινγκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. όντως τέλειο το άρθρο :D

    Για κάποιο λόγο εγέλασα με ανακούφιση στο «Η Βανδή δεν πάει διότι γνωρίζει πολύ καλά ότι εκεί πρέπει να τραγουδήσει λάιβ και δεν πρόκειται ποτέ να το ρισκάρει».

    Να ομολογήσω, χωρίς να με έχει ρωτήσει κανείς, ότι στα περί γλώσσας και διαλέκτου I just skimmed through, thinking άτε γιε μου πάλε, ΑΠΛΑ ΓΡΑΨΕ ΜΙΑΝ ΕΥΛΟΗΜΕΝΗΝ ΛΕΞΗΝ ΣΤΑ ΚΥΠΡΙΑΚΑ ΜΑΝ!! Ασπούμεν τωρά που έγραψα «ευλοημένη», επάθαμεν τίποτε;

    με αγάπηΝ πάντοτε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ερώτηξες για την πέννα του, για την οποία βουίζει το παζάρι ότι εν τεράστια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή