30/10/13

Σε ένα παράλληλο σύμπαν

Ήμουν σε ένα δωμάτιο, μπεζ τοίχοι, ήμουν καλά ντυμένη, μπήκε ένας ψηλός κάτι ψυθίρισε και γύρισαν όλοι προς το μέρος μου, κάτι έγινε, σκέφτηκα, άκουα το ονομα του στους ψιθύρους. Κάποιος με έπιασε από τους ώμους, μου είπαν ότι ο άντρας μου ήταν εδώ και με γύρευε πριν έρθω, έφυγε πριν έρθω, αλλά, αλλά έπαθε ατύχημα, εκτύπησε, πολλά, επέθανε. Έμεινα κόκκαλο, έφκαλα το τηλεφωνο μου, έπιαννα τον τηλέφωνο, εν απαντούσε, έστειλα του μήνυμα να μου στείλει κάτι να είμαι οκ, να ξέρω ότι εν οκ.

Επερνούσαν οι μέρες, εγώ ήμουν οκ, επερίμενα τον να απαντήσει, έκλαια, που εν απαντούσε, εσυνέχιζα να ζω, και επερίμενα να έρτει πίσω, ώσπου ήμουν μες τον δρόμο και είδα ενα αυτοκίνητο σαν το δικό του και εκατάλαβα ότι εν απαντά, ότι εν απαντά, εν απαντά, που είναι, εγονάτισα χαμέ, έκλαια, και εσκέφτηκα μπας και εν αλήθκεια, μπας και εν υπάρχει, μπας και σε τούντον κόσμο που ζω και αναπνέω εν υπάρχει πιον, ετέλιωσε, κείνος που ήξερα, ετέλιωσε, και εσκέφτηκα, μακάρι να επίστευκα σε ψυχές, μακάρι να επίστευκα ότι εν κάπου και βλέπει με, μακάρι να μεν ένιωθα ότι εχάθηκε, ότι πιο όμορφο εγνώρισα σε τούτη τη ζωή να μεν έσβησε, και ειπα εν γίνεται και εσηκώστηκα, εκοίταξα το κινητό μου και επερίμενα.

Μετά που καιρό, εμεγάλωσα, και ασπρίσαν τα μαλλιά μου και ήμουν μεσα σε κόσμο, και έβλεπα γυρώ μου, άναψα το κινητό μου να δω αν απάντησε, τιποτε ακόμα. Έστειλα του εγώ, όπως κάθε μέρα, έστειλα του ότι τον αγαπώ. Και μετά έστειλα του "το χειρότερο είναι ότι πάω να το πιστέψω" και ετρέξαν τα μάτια μου. Συνέχισα να βλέπω γυρω μου, κρατώντας το κινητό, περιμένοντας την απάντηση.

14 σχόλια:

  1. Επερίγραψες έναν που τους χειρότερους εφιάλτες μου! Επιάστηκε η ψυσιή μου πρωί πρωί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τόσο πολλά τον αγαπάς...
    Ωραίος ο τίτλος σου παρεμπιπτόντως, ευτυχώς που ήταν στον ύπνο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλειο(ς εφιάλτης)

    χαίρομαι που εν ετέλειωσεν με σπαθκιά τζιαι γαίματα τζιαι να μείνω χάσκοντας πάλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μερικές φορές όταν διαβαζω ποστ σου ανατριχιάζω. (για καλό το λέω, η ππάλα μακριά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μακρυά! ποιός να γυρίσει ππάλα πάνω σου εβερ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. βεατρικη μου να μεν φοασε.τα ονειρα τζιαι οι εφιαλτες μας ειναι οι προσδοκιες τζιαι οι φοβιες μας.ουλλα εν μες την ζωη.το θεμα ειναι να αφηνουμαστε και να την ζουμε.εγω χαμογελω...γιατι εσυ αρχισες να την ζεις...ηντα καλα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή