18/12/13

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ (ΓΙΑ ΑΓΡΙΟΥΣ)



Είχα μιττινγκ. Τωρά τούτη η θέση που έπιασα έχει κάποια Α επίδραση. «Κυρία Μπεατρίξ και κυρία Μπεατρίξ. Και να έρτουμε να δειγματίσουμε, και να ερτουμεν να σας δούμεν, και να σας δώκουμεν τούτα δωρεάν». Ττου ττελ γιου δε τρουθ εννα προτιμούσα να μου διπλάζαν τον μισθό μου και να με φωνάζουν «κόρη Μπεατρίξ», αλλά αν μη τι άλλο διά μου την αίσθηση την σημαντικής για την εταιρεία και τάχα ικανοποιείτε το εγώ μου προσωρινά. Να δούμε σε πόσους μήνες εννά μου την δώκει και να θέλω αύξηση επειδή εννά συνηθίσω την κατάσταση. Εχτός κι αν μου πετάξουν αλλό τίποτε να νιώθω valuable. Εν γνωστό το παιχνίδι, κάμνω το και γω στους πουκάτω!
Ένηγουεη. Είχα μίττινγκ. Ήρτε ο συνεργάτης, έφερε τα χαρτιά μου, άνοιξα και γω τα δικά μου, και αρκέψαμε. Να μου εξηγά τι έκαμε,  να τον ρωτώ, να του λαλώ τι θέλω να κάμει παραπάνω. Είχα την απορία. (Σ-Συνεργάτης, Β-Εγώ).
Σ-Εξηγώ σου επειδή έχεις την απορία και πρέπει να σου την λύσω αλλιώς μπορεί να κάμεις ένα ριπόρτ του μπος σου και να με φύετε που συνεργάτη.
Β-Χμμμμμμ, ρωτώ διευκρινιστικό
Σ-Διευκρινίζω σου την απορία που έχεις αλλιώς μπορεί να κάμεις ένα ριπόρτ του μπος σου και να με φύετε που συνεργάτη.
Β-ΟΚ! Ευχαριστώ πολύ
Σ-Εξηγώ σου εξηγώ σου
Β-ΟΚ! Ευχαριστώ
Σ-Διευκρινίζω σου, εξηγώ σου ξανά
Β-ΟΚ
Σ-Σίουρα εκατάλαβες? Να σου εξηγήσω? Εξηγώ σου έστω κι αν δεν μου ζήτησες
Β-Οκ, κατάλαβα!
Σ-Εξηγ..
Β-ΟΚ
Σ-Εξ..
Β-Ο…..Κ
Τελειώνει το θέμα και θωρούμε να γράψουμε το πλάνο των περαιτέρω ενεργειών μας. Συζητούμεν και καταλήγουμεν για το πώς προχωρούμε.
Σ-Οπότε για να προχωρήσω με αυτό πρέπει να μου φέρεις εκείνο και το άλλο, να ετοιμάσουμε το ριππόρτ και να ειδοποιήσουμε τον τάδε.
Β-ΟΚ!
Σ-Να μου φέρεις εκείνο
Β-ΟΚ, ναι
Σ-Και το άλλο
Β-Ναι (λέω καθώς τα γράφω σε λίστα με ημερομηνία που πρέπει να τα κάμω)
Σ-Να ετοιμάσουμε το ριπόρτ
Β-Ναι, και τον τάδε (του επιβεβαιώνω και του το αναφέρω πριν το πει για να δει ότι το θυμάμαι)
Σ-Να τον ειδοποιήσουμε, ναι τον τάδε
Β-ΟΚ (τον καθησυχάζω)
Σ-Άρα, φέρνεις εκείνο, το άλλο, ετοιμάζουμε το ριπόρτ, ειδοποιούμε τον τάδε
Β-Ο Κ (απαντώ υπομονετικά, πόσες φορές θα μου το πει γαμω τον καπηλέ μου)
Σ-Αν θέλεις κάποια βοήθεια θα μου πεις
Β-Το κατάλαβα, θα σε ξαναδώ όταν ετοιμαστώ! (φύε φύε φυέ, έπια το, έπιαααααααααα το δεν είμαι κρετίνα)
Σ-πρώτα να ετοιμάσουμε το ριπόρτ και μετά να ειδοποιήσουμε τον τάδε, οι να το ειδοποιήσουμε πριν το ετοιμάσουμε
Β-Κα..τα..λα..βα (λέω μετρώντας από μέσα μου, αναπνέω ρυθμικά 1….2….3…..4…..5…)
Σ-Οκ Μπεατρίξ, απλά είναι και θέμα εμπιστοσύνης η εταιρεία μας και η εταιρείας σας και θέλουμε να έχουμε σχέση εμπιστοσύνης και ιστορίες και κακά και με την προκάτοχο σου εκάμαμεν έτσι ευελπιστώ και με σένα, και με την προκάτοχο σου αυτό και εκείνο. Και να κάμουμε το ριππόρτ , και να ειδοποιήσουμε το αυτόν…
Β-ΓΑΜΩΤΟΝΚΑΠΗΛΕΜΟΥ, λαλώ και πετάσσουμε πάνω. ΕΙΠΑ ΣΟΥ ΟΚ ΡΕ ΚΟΥΜΠΑΡΕ. ΕΙΠΑ ΣΟΥ ΟΚ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;
Σ-Απλά εν σημαντικό και ήθελα να το ξεκαθαρ..
Β-ΞΕΡΩΤΟΓΙΕΜΟΥ ΟΤΙ ΕΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ, ΕΠΡΟΣΛΑΒΑΝ ΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ. ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ, ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΘΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΕΓΩ! ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΛΑΛΕΙΣ ΞΑΝΑ Κ ΞΑΝΑ Κ ΞΑΝΑ ΕΝ ΑΛΛΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΕ. ΕΙΠΑ ΣΟΥ ΟΚ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΚΑΤΛΑΒΑ ΑΜΠΑΛΑΤΕ. ΣΗΚΟΥ ΦΥΕ ΚΑΙ ΜΕΝ ΜΕ ΠΙΑΣΕΙΣ ΠΟΤΤΕ ΞΑΝΑ. ΘΑ ΣΕ ΠΙΑΣΩ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΣΕ ΘΕΛΩ. ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΜΕ ΗΜΕΗΛ.
Έπιασεν την βαλιτσου του και εχάθηκε. Ασιχτίρ πκιον.

9 σχόλια:

  1. Breath in, breath out.
    Breath in, breath out.
    Now repeat after me ooooommmmmm.
    That's what i do with this kind of people and other similar species.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kάλμα Μπέα μου, κάλμα. Ακολούθα την Ina πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hahahaha! Άμα την εγλίτωσε με ένα "ασσιχτίρ πιον" είναι καλά. Βλέπω μπήκε και σε σένα μέσα σου το πνεύμα των χριστουγέννων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα ΜΟΝΟ σιχτίρι; Τζι η άλλη για μια κάρτα έφαν την τζι επήεν; :p
    Ρε είχε μια φίλη μου συνάδελφο έτσι. Όσες φορές εμιλήσαν τηλεφωνικά και ήμουν παρούσα ήταν να πιάσω το τηλέφωνο να το σιντρολοήσω... Εν υποφέρεται. Αλόπως λαλούν τα για να τα καταλάβουν οι ίδιοι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. α χα χα χα - επρεπε να τον αποκεφαλισεις. Οι αναπνοες είναι μονο χρήσιμες σε μαθήματα Λαμάζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω τεθκοιαν υπομονη με τουτους τους τυπους εν εχω!Βεατρικη μου νομιζω εμαλαθκιανες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κάμνει μου ακριβώς το ίδιο μια συναδέρφισσα. Τζαι σε ασήμαντα πράματα που χρειάζονται γνώσεις νηπιαγωγείου. Πολλά νεύρα.
    Γενικά συμβαίνει λόγω έλλειψης εμπιστοσύνης ή απο control freaks. Στη δική μου περίπτωση είναι και θέμα ισχύ, ξέρεις είμαι καλύτερη και πατρονάρω σε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ο συνεργάτης εν ο πεθερός μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή