9/10/17

Η πουλλού

-"Ναι, ναι, εμάθαμεν του και να δείχνει την πουλλού του"
-"Μα τι εννοείς Δήμητρα μου;"
-"Ε ρωτάς τον "<που εν η πουλλού σου Αντρέα μου;> και δείχνει σου την"

Εγω αποσβολωμένη. Εν απαυτές τες φίλες/γνωστές που εν μπορώ να είμαι ίσια μαζί τους.

-"Και άμαν έρτει ένας ανώμαλος Δήμητρα μου και ρωτήσει τον Ανδρέα που εν η πουλλού του κ ο Αντρέας δείξει του την επδ εμάθετε του ότι άμα τον ρωτούν πρέπει να την δείχνει τι θα κάμετε Δήμητρα μου;"

Επειδή αν δεν μάθει το νήπιο που εν η πουλλού του και ότι η πουλλού του εν κάτι σημαντικό πώς να προχωρήσει στην ζωή του;
Αν δεν του πεις να εύρει που εν νη πουλλού του που μιας εξαρχής ε εν και ξέρεις ποττέ, μπορεί να μεν την εύρει. Και που να πάει τούτο το μωρό χωρίς να ξέρει που εν η πουλλού του.

Εμάς η κόρη εν ξέρει που εν το πουττί της. Φυσικά εμάς εν κόρη, εν είναι περηφάνια όπως το να έχεις πουλλού.

Ο Φιτζ, απαγόρευσε μου να βλέπει η κόρη τον Ανδρέα, μπας και δείξει μας την πουλλού του καμιά μέρα.

5 σχόλια:

  1. τι σπαστικό πραμα; ξερεις οτι το επομενο βημα ειναι να πιασει το μωρο που καπου καμια λεξη "ξιμαρισμενη", να τη λαλει, να χασκογελουν οι μεγαλοι γυρω τζιαι μετα να του λαλουν οτι εν πρεπει να τη λαλει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Respect Φιτζ.
    Ειδικά στα αγόρια δεν χρειάζεται να τους πεις που είναι. Αφού την βρίσκουν μόνοι τους και την κρατούν όλη μέρα μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και μενα ο γιος μου ξερει που εν η πουλου του οπως ξερει που εν τα χερια του,τα ποδια του κτλ. Και θα συμφωνησω με την clueless και να μην τους πει βρισκουν την κ ρωτου σε,εμενα αμαν δεν θελει να αλλαξει πανι,2 χρ.,λαλει μου οτι πονει την πουλου του και χωνει την να μην του βγαλω το πανι.
    Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εν το ξανάκουσα που μάμμα για να είμαι ειλικρινής.
    Πάντα εθεωρούσα ότι εν το κόμπλεξ του κύπριου πατέρα, που θέλει να φουσκώνει που περηφάνια επειδή ο γιος του έχει πουλλού (τζαι ξέρει το)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ώστε εμάθαν το γιο τους να δείχνει τη "πουλλούν" του. Συγχαρητήρια. Μισό λεπτό, κάτι θέλει να τους πει ο Jim Jefferies. Έλα Τζιμ.

    "If you're a dumb cunt, and your wife is a dumb cunt.......
    What does that make your kids?"

    Μπράβο στο Φιτζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή