6/9/17

Time Out #32 Η εκδίκηση της ξαπλώστρας

Ήμασταν σε ονειρική αμμώδη παραλία καταγάλανων νερών και ειδικής διαμόρφωσης, ποτζιείνες που μπαίνουν συχνά στις λίστες  με τες πιο εντυπωσιακές παραλίες σε σάιτς διακοπών.

Επιάσαμε τες ξαπλώστρες μας, και γω άπλωνα καθώς παρακολουθούσα τον Φιτζ να ερωτεύκεται την κόρη μας όσον επαίζαν οι θκυο τους στο νερό.

Σε ανύποπτο χρόνο και καθώς ήμουν στον έβδομο ουρανό και σκέφτουμουν πόσο άλλαξε η ζωή μου και πόσο πλήρης νιώθω την στιγμή αυτή και πόσο αγαπώ την κόρη μου προσγειώνονται δίπλα μου μια οικογενεια των 5. Μια μάνα ~45άρα, ένας  πατέρας, η κόρη ~17άρα, ο γιος ~13-14 κ ο σκύλος τους. Ήρταν τζιαμέ, ξαπολύσαν τες τσέντες τους. Η κόρη με το αβίαστα πετακτό φρέσκο κωλί των 17 ετών, βούρησε στο νερό να εύρει κάτι φίλες της με εξίσου πετακτούς κώλους στητούς, όπως ήταν κ ο δικός μου πριν 15 χρόνια, 7  χρόνια καθιστικής δουλειάς, απέχθειας της άσκησης και 1 γέννας.

Η μάνα, με κάτι νύχατσους με 30 σχέδια κιρκιλλωτά σε 15 τετραγωνικά εκατοστά νυχιού. Κρίκκους και μοδάτο τάχα κοτσί τύπου κκεφτέ πάς την κελλέ και μάυρη κορδέλα. Γυαλιά ηλίου περιοπής και μαγιώ μαύρο με φωσφοριζέ λεπτομέρειες. Μόδα της πλέμπας κοινώς.

Ο πατέρας, άοσμος κ άγευστος πρώην εναλλακτικός, με εναλλακτικό μούσι πάνω από την κοιλιούδα, ευνούχος κανονικός.

Ο μιτσής ο γιος δεν εκατάλαβα. Ένας νόρμαλ μιτσής.

Ο δε σκύλος, σάιζ μεγάλου ποντικού με άσπρες τρίχες και νον στοπ λάξιμο. 

-"Καθίστε εδώ, δεν σας αντέχω άλλο, εδώ θα κάτσουμε κ οποιος έχει πρόβλημα να σκάσει" ήταν η πρώτη της κουβέντα.
-"Η κόρη σου αμέσως να φύγει, έννοια καμία, λες και την πατάμε στον κάλλο" ήταν η δεύτερη
-"τι έννοείς ξέχασες την φωτογραφική στο αυτοκίνητο, είσαι ηλίθιος παιδάκι μου; Δεν με νοιάζει, την ξέχασες τελείωσε, ποιός να πάει πίσω να την φέρει απλά επειδήεσύ είσαι γκαβό"απάντησε στον υιό
-"αποστόλη μα το θεό, μην με σκας, βαριέμαι, κάνε ότι θες και μην με ενοχλείς" στον σύζυγο
-"έλα πάρε το φουσκωτό σου και κάντο ότι θες, δεν είμαι η δουλάρα να το μαζεύω συνέχεια από τον αέρα" στην κόρη
-"καλά, πλάκα κάνεις; με βγάζεις από το νερό επδ δεν ξέρεις που έβαλα τα λεφτά; είσαι βλάκας; δεν μπορείς να ψάξεις; σε βαρέθηκα μα το θεό"

Στο μισάωρο που τους σκυλλόβριζε εγώ τέντωννα νεύρα. Ήρτα να ηρεμησω να απολαύσω την παραλία και την οικογένεια μου και είχα την κάθε απογοητευμένη με τον εαυτό και την ζωή της να με πρήζε.

Ο δε σκύλος ότι ετάρρασε να του λάσσει. Εν με πειράζουν οι σκύλλοι παντού, αλλά πειράζουν με να εν ανάγωγοι, όπως και τα κοπελλούθκια τα ανάγωγα-που ενοχλούν νον στοπ.

Ο μιτσής μπήκε μόνος του στην θάλασσα και άρκεψε η μάνα:
-"να δεις που θα πάει στα βαθιά το βλαμμένο και να θέλει να πάμε να το βγάλουμε, όλο σημασία θέλει, πολύ κουραστικό αυτο το παιδί"

Και φυσικά επαληθεύτηκε.

Σηκώνεται η μάνα που την ξαπλώστρα και άρκεψε:
-"έλα έξω ΠΑναγιώτη, γκαβό είσαι παιδί μου; έλα έξω μην πνιγείς, όχι δεν έρχομαι, αν πας κι άλλο θα πνιγείς έλα έξω"

Πάω να τραβήσω το σπαθί να την ποφκάλω να πνάσουμε, φυσά ένα απότομο αεράκι, γύρνει η πλάτη της ξαπλώστρας πιάννεται το χέρι της μες το κενό μεταξύ του σκελετού και του υφάσματος, σπάζει της τα δάκτυλα, φκαίνει ένα νύχι, τρέχει και γιαίμα. Χαχα, εφύαν

Εν θα πω  ψέματα, απόλαυσα το.



3 σχόλια:

  1. Ο κκεφτές πάνω στην κεφαλή είναι το καθημερινό μου χτένισμα εδώ και δυο χρόνια! :)
    Καλά έλεγε "γκαβό"?
    Νομίζω και εγώ θα το απολάμβανα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι είναι χειρότερο από τις ιδιοτροπίες και τις γκρίνιες της Κύπριας μάνας; Οι ιδιοτροπίες και οι γκρίνιες της ελλαδίτισας μάνας.

    Κάποιοι, λόγω νοοτροπίας και συμπεριφοράς δεν τους αξίζει να γίνονται γονείς και να ανατρέφουν παιδιά. Και επειδή έχω βιώσει άσχημη παιδική ηλικία, κύριως λόγω της ψυχωτικής και ναρκισσιστικής συμπεριφοράς της μητέρας μου, αλλά και του κάφρου του πατέρα μου, τα παίρνω άσχημα όταν ακούω ή βλέπω άλλους να συμπεριφέρονται με αυτό τον τρόπο ή να χτυπάνε τα παιδιά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή