28/7/17

Μια απελπισία

Επεράσαν πολλές μέρες και πολλά συμβάντα.

Πέρασε και η 20η Ιουλίου. Άφησε μου πρωτόγνωρες σκέψεις και προβληματισμούς. Είδα και κάτι βίντεο, που τα ποστάραν για πρώτη φορά οι Τούρκοι. Με μωρά να βουρούν να προυπαντήσουν τους Τούρκους στρατιώτες. Πολλά περίεργο. Βλέπεις και κάτι σχόλια στο φβ. Για τους Τούρκους που εσφάξαν και τι μας εκάμαν και τι κακό και δεν ξεχνώ και δεν συγχωρώ. Ύστερα το ίδιο άτομο γράφει για τους  πρόσφυγες ότι έπρεπε να βυθίσουν την βάρκα που ήρτα στον Πωμό. Εϊναι να αναρωθκιέσαι. Άμαν ο ίδιος εν λυπάται κάποιους που περνούν εν ξέρω πόσες φορές χειρότερη κατάσταση, γιατί έχει την απαίτηση να τον λυπηθεί εκείνον κάποιος. Δυστυχώς ή ευτυχώς εγώ εμεγάλωσα σε μιαν οικογένεια πάρα τζιει που το δεξιά. Τζιαι ξέρω και ποιοι εν οι δολοφόνοι. Τζιαί ξέρω τζιαι που εν θαμμένοι αγνοούμενοι πριν το `74. Τζιαι αηδίασα και τους μεν και τους δε. Εγώ εν θέλω να είμαι ούτε ελληνίδα, ούτε τουρκισσα, ούτε κυπραία εν θέλω να είμαι σε κανένα σύνολο που να με συνταυτίζει με τούτους ούλλους τους αμπάλατους.

Ύστερα ήρτε και το θέμα του δημόσιου θηλασμού. Να έχουν όλοι άποψη για το αν θα φκάλει το βυζί μια γυναίκα να ταίσει το κοπελλούι της. Να έχει ο καθένας άποψη για το πως θα ταίσει η κάθεμια το κοπελλούι της. Θέλει να το φκάλει ασ το φκάλει. Το πρόβλημα σου ποιον είναι; Μεν θωρείς. Όποιος άντρας ενοχλείτε να μεν θωρεί τσόντες και να κόψει τα οιδιπόδεια και τες φαντασιώσεις με την μάμμα του. Όποια γυναίκα ενοχλείτε είτε ανασφαλής γυναίκα και ζηλεύκει αν θωρεί ο άντρας της είναι είτε ανασφαλής μάνα. Ευρωπαίοι όλοι τάχα.

Ο καθένας αννοίει το στόμα του, γράφει, κάνουν του 2-3 λάικ και αποκτά υπόσταση, άποψη και δικαιούτε να την πει. Να την επιβάλει. Μαγκούθκια ούλλα του φβ. Μια τραγική κοινωνία. Μοίρα που είχα και γω να έχω παρόμοιο dna με τούτους ούλλους τους χώρκατους σε τούτο το όμορφο νησί. Κατά τα άλλα θέλουμε να διατηρήσουμε και την ταυτότητα μας. Εγώ λέω να την χασουμε και να ξιλιφτείτε ούλλοι.

Πρέπει να πείσω την κόρη να πάει να μείνει στο εξωτερικό.

9 σχόλια:

  1. Αρκέφκεις τόοοσον ωραία την ανάρτησην τζιαι μετά καταλήγεις στην μιζέρκαν "μισώ που είμαι Κυπρέος" τύπου Anti-Christos...
    Μια χαρά εν οι Κυπρέοι, έχουν τα κουσούρκα τους τζιαι τα κόμπλεξ τους τζιαι τα καλά τους όπως ούλλος ο κόσμος τζιαι ούλλοι οι λαοί. Είμαστεν "επαρχιώτες" is all. Το χωρκατιλλίκκιν εν φυγείν αδύνατον. Αν θέλεις "αστικήν παιδείαν" θέλεις "μεγάλα αστικά κέντρα". Η Λευκωσία μπροστά στες δυτικές μητροπόλεις εν χωρκόν. Πως να το κάμουμεν; Αλλά ούτε τζιαμέ εν ούλλα ωραία τζιαι καλά. Πεθαμίσκει ο γείτος σου στο διπλανόν διαμέρισμαν τζιαι εσύ εν παίρνεις χαπάριν. Δακάτω τουλάχιστον κάποιος εννά σε κλάψει...
    Ήμουν Πράγαν πρόσφατα τζιαι έφριξα το πόσον αγέλαστος τζιαι ψυχρός λαός εν τούτοι οι Τσέχοι. Να τους ακουμπάς τα ωραία σου λεφτά τζιαι να σε θωρούν λες τζιαι εσκότωσες τους τη μάναν. Μπρρρρ. Νάμπου να κάμω τα μνημεία τζιαι τες άλλες ομορφκιές άμα ο άλλος εν μαλλωμένος με το χαμόγελον; Τζιαι άμα θκιαβάσεις τες εφημερίδες τους, φκάλλουν τζιαι τζιείνοι την γκρίνιαν "μόνον στην Τσεχίαν γίνουνται τούτα".
    Cheer up! Η ζωή εν πολλά μιτσιά για να είμαστεν μεσ'την μιζέρκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οσον αφορά τους γείτονες γούφι μου
      1. Ήμουν γυμνασιο όταν καθώς έβγαλα τον σκύλο στην αυλή βρήκα τον Πάμπο τον ηδονοβλεψία με κατεβασμένα παντελονια να την παίζει κάτω που το κλίμα η ώρα 10 μιαν νυχτα που ο παπας μου εδούλεφκε-εν εφκηκε κανένας γείτονας, μόνο η μαμα μου ανταποκριθηκε στες φωνες κ τα κλάματα μου
      2. Ήμουν 20 όταν εμπήκαν κλέφτες κ τους επιτέθηκε ο σκύλος. Η μάμα μου τσιριλουσε κ τους εριχνε γυαλικα που έβροσκε μπροστα της, ο παπάς μου έφκαλε το g3 και τους βουρουσε στην γειτονια, εγώ τηλεφωνησα της αστυνομιας. Ο μονος που εφκήκεηταν ενας γειτονας που τον παραλληλο δρομο που εν αστυνομικος, η αστυνομια ήρτε μετα που 20λεπτα, κανονικη χρονικη αποσταση 3 λεπτά.
      Στην γειτονια ειμαστε30 χρόνια

      Ελπίζω να μεν χρειαστεί να βασιστείς στους γειτονους σου

      Διαγραφή
  2. "Κυπραίος" εν το σωστόν, εν παλιά κακή συνήθεια το "ε",σόρρρυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτι που με προβληματίζει τελευταία είναι ότι "η κοινωνία" και "η εκπαίδευση" έκαμεν μας να νομίζουμεν ότι έχουμεν ανάγκη συγκεκριμένες ταπέλες για να υπάρξουμεν.
    Εκάμαν μας να νομίζουμεν ότι χρειαζόμαστε πρώτυπα, ότι θέλουμεν κάποια άτομα για να τα αντιγράφουμεν.
    Κι αυτό που με προβληματίζει είναι ότι το ποσοστό που έχω συναντήσει που είναι επηρεασμένο από όλο αυτό το "πράμα" είναι μεγάλο.
    Η ζωή λειτουργεί μέσα από διάφορους μηχανισμούς που θα τις βρει κανείς μέσα στη βιολογία/ψυχολογία/dna.
    Και σαν άνθρωποι, καλώς ή κακώς, έχουμεν τσας, νάκκουριν, το χάρισμα της επιλογής.
    Η δική μου επιλογή στο θέμα "Κυπραίοι" που στο μυαλό μας εν συνώνυμη λέξη του "Μίζεροι", είναι να αποφεύγω να τους κάμνω παρέα.
    Τούτον δεν θα αλλάξει τα γεγονότα.
    Δεν θα αλλάξει την κατοχή, τους τσακωμούς, τις συμπεριφορές.
    Το μόνο που μπορεί να αλλάξει είναι να έχω χρόνο ηρεμίας για να μπορώ να καταφέρω να σκέφτομαι έστω και λίγο στην μέρα μου και να μπορώ να κάμνω κάποιες επιλογές.
    Βασικά τούτον κάμνουμεν ούλλοι ( με ή χωρίς ηρεμία ).
    Και μετά γενικεύουμεν τες δικές μας επιλογές και κάμνουμεν θέματα και δημιουργούμεν απόψεις και μετά νομίζουμεν ότι οι απόψεις εν κάτι ουσιαστικόν τζιαι μαλλώνουμεν τζιαι πάει η κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πιο χωρκάτικο που ενα κύπριο που αποκαλείς τους υπόλοιπους κύπριους ττοπουζους έχει;
    Παραδεχτείτε ρε παιθκια ότι έχετε κοινό DNA, όχι μερικό. Δεν θα σας αφαιρέσει τίποτε που τα πριγκηπικα σας κατάλοιπα.
    Πόσο κόμπλεξ μερικοί;Το ότι διαφέρουμε ως άνθρωποι και χαρακτήρες μεταξύ μας- όπως κι οι υπόλοιποι κάτοικοι αυτής της γης, ναι, έτσι συμβαίνει σε κάθε χώρα- δεν είναι αρκετό να σας απαλλάξει από το ττοπουζοκυταρο που τρομαζετε οτι κουβαλάτε!

    Πέραν τούτου, όμως όποια χώρα και να πάεις, πέραν του ότι "ότι και να κάνεις" δεν θα γίνεις ένα με την κουλτούρα τους και θα είσαι πάντα μια μετανάστρια, θα δεις ότι μπορεί να υπερέχουν σε πολλά άλλα θέματα, υστερούν όμως σε κάποια. Αν δεν ΖΉΣΕΙΣ σε μια χώρα, δεν θα την καταλάβεις όπως όταν πας διακοπές και ενθουσιάζεσαι.

    Γι αυτό σταματήστε ω Κυπραίοι να κατηγορείτε τον τόπο σας. Ίσως έτσι να μπορέσετε να προσφέρετε και κάτι καλό σεαυτόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι εννοείς; Ότι δεν είμαστε γαλαζοαίματοι, γνήσιοι και μοναδικοί απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου;

      Εμένα το DNA μου αν θες να ξέρεις, είναι 100% αγνό και καθαρό σαν τα κρύα τα νερά ελληνικό, και ISO πιστοποιημένο.

      Για αυτό πρόσεχε τι λες, μην τα σκίσουμε τα καλσόν μας εδώ μέσα. Εντάξει;

      Διαγραφή
  5. Αυτό που πρέπει να λέμε αλλού είναι χειρότερα γι' αυτό κρύψε να περάσουμε δεν το αντέχω. Ναι αλλά υπάρχουν και καλύτερα. Κι εσείς όλοι που είστε ευχαριστημένοι με την Κύπρο και τους Κύπριους του σήμερα και δεν θέλετε να μουρμουρούμε φαντάζομαι ενστερνίζεστε όλες αυτές τις 'χάρες' που έχουμε ως λαός. Και ναι Γούφι το να πεθάνει ο γείτος σου και να μεν το πάρεις χαπάρι μπορεί να είναι καλύτερο που το να πεθάνει και να χαρείς, ή να πεις τα άδικα ουκ ευλογούνται ή να τον κουτσομπολέψεις που αγόρασε σπίτι σαν να τζαι εννά τα πάρει μαζί του κλπ. Διότι τέτοιοι είμαστε. Δεν ξέρω για την Πράγα ξέρω όμως ανθρώπους που έφυγαν από την Κύπρο και ζουν στις Σκανδιναβικές χώρες και μόνο καλά έχουν να πουν για τον υγιή τρόπο σκέψης, που σέβεται το περιβάλλον, τους συνανθρώπους, δεν φοροδιαφεύγει κλπ κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Brenda είμαι ο πρώτος ανώνυμος.
    Αυτό που λέω είναι να μην είμαστε των άκρων. Ούτε να βρίζουμε τους κύπριους, ούτε να θεοποιουμε το εξωτερικό. Όποιου δεν αρέσει ο τόπος του να πάει στο καλό. Μα και φυσικά υπάρχουν πολλά και πιο εξελιγμένα μέρη για να ζει κάποιος. Εμένα με ενοχλεί το κόμπλεξ να αποτιναξουμε και να αποκηρυξουμε οτιδήποτε Κυπριακό. Να αποκαλούμε τους κύπριους χωρκατους.Hellooo!!!! Από που έπεσες γιε μου/κόρη μου εσύ δηλαδή; (όχι εσύ, ο οποίος λέει αυτά.
    Όσοι μένουμε εδώ, καλά θα ήταν να βάλουμε το εποικοδομητικό μας λιθαράκι να γίνει καλύτερη η διαβίωση μας. Όποιοι δεν μας αρέσουν τους αποκοπτουμε. Μήπως έτσι δεν κάνουμε όλοι μεγαλώνοντας;
    Ας σταματήσουμε να είμαστε τα κλαμενα, κακομαθημένα κι ας μεγαλώσουμε επιτέλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπητέ ανώνυμε, λες δεν σου αρέσουν τα άκρα και είσαι ο ίδιος ακραίος.
      πρώτον, μιλησα για συγκεκριμένους τύπους στο ποστ κ οχι για οτιδήποτε κυπριακο.
      δεύτερον, εγώ η ίδια μίλησα ουκ ολίγες φορές για την ταπεινή μου καταγωγή σε διάφορα ποστς
      τρίτον το λιθαράκι μου, μάλλον τον ρότσο μου έβαλα και βάλλω τον καθημερινά με κόπο και χρήματα οπότε μεν κρίνεις για πράματα που δεν ξέρεις. κ όντως βάζοντας τον λίθο μου βλέπω ότι τπτ δεν αλλάσσει. ούτε στον κόσμο, ούτε στες υπηρεσίες ούτε στην νοοτροπία, δυστυχώς, εν το αντέχω, κάποιες μερες νιώθω ότι παλεύκω/ουμε με την λερναία ύδρα
      τέταρτον-εν πιο εύκολο να είσαι μετανάστης ναι. ήμουν κ ξέρω. εν πιο εύκολο να είσαι εχτός των προβλημάτων μιας χώρας και να ζεις εκεί. πρόβλημα δικο τους λαλείς. κ η κύπρος απο μακριά είναι ένας παράδεισος. γιατί μένω στην κύπρο; λόγω οικογένειας, και γιατί έχω μια πολλά καλή δουλεια. αν δεν είχα καλή δουλειά θα έφευγα.
      πέμπτο-απόκοψα πολλύ κόσμο η αλήθεια, αν ήμουν συνέχεια στην πραγματικότητα της παρέας μου και τους περιβάλλντος μου θα 'ημουν πολύ χαρούμενη, δυστυχώς όμως προβλήματαόπως το κυπριακό, τα ζώα, η ασφάλεια που δεν παρέχει το κράτος, οι καταστάσεις που υπάρχουν στην κύπρο κ πρέπει να τες δικαιολογώ στο εξωτερικό με αναγκάζουν να αντιμετωπίζω το τι βρίσεκται εκεί έξω.
      τελευταίο κ καταιδρωμένο απολογούμαι για την λέξη χώρκατοι-δεν αντικατοπρτίζει αυτό που θέλω να πω. αυτό που θέλω να πω είναι άτομα χωρίς εθνική ταυτότητα που ο καθένας θεωρεί ότι μπορεί νααποφασίσει μόνος του, που δεν μαθαίνει από τπτ απο τα λάθη του τα οποία διαιωνίζουνται κ θεωρεί ότι μπορεί να παρέμβει σε οτιδήποτε και ότι η άποψη του και τα θέλω του εν πιο σημαντικά από τον άλλο. με 0 σεβασμό στην ζωή στα διακιώματα και στον χρόνο του άλλου- δεν είναι όλοι αλλά είναι ένα πολύ μεγάλο μέρος του πλυθησμού

      Διαγραφή