17/7/17

Ανώνυμα

Πλέον η ανωνυμία εν έχει κανένα νόημα.

Που τες πιο καλές μου φίλες πκιον εν διάφορες μπλόγκερς. Ο πατέρας του παιδιού μου εν που δαμέ. Γουότ δε φακ.

Η άποψη μου στα διάφορα θέματα εν γνωστή κ ταυτίζεται με τούτα που λαλώ δαμέ.

Όι πως λαλώ κ τπτ χάρτκορ πλέον. Επεράσαν οι εποχές.

Εννά μου πείτε φυσικά ποιός σε γαμά κόρη κ σένα.

όπβιουσλι κανένας. Εσάς;

εν ξέρω ήνταλως πάει η σεξουαλική ζωή η δική σας, όσοι έχετε μωρά απαντάτε. Οι υπόλοιποι μεν μας πείτε να ζηλέψουμε.

Πάντως τα εν οίκω μη εν δήμω λένε.

Και κάπως έτσι εχάσαμεν το νόημα.


6 σχόλια:

  1. Εγώ μωρά εν έχω, τζαι που σεξ το μόνο που κάμνω πλέον, εν που με γαμά ο μάστρος στη δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάθε πέρσι τζιαι καλλίττερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απλά γίνεται πιο αραιά από πριν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η πλάκα είναι ότι σκεφτόμαστε να βάλουμεν φωτογραφία στο blog,
    ενώ ήδη στο facebook βάλουμε,
    και πολύ εύκολα συνδυάζονται τα δύο.

    Όσο για το... νόημα... no comments... οι νεράιδες εν τζιαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με μια εγκυμοσύνη με προβλήματα από την αρχή και το μωρό 2 μηνών δίπλα από το κρεββάτι, βγάλε τη σούμα. Είχα ελπίδες για καλύτερες μέρες. Τι; Να αλλάξω πλευρό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Agapo se kai exw sou kai mian ekpliksi!!!!!A.

    ΑπάντησηΔιαγραφή