19/6/17

From maidenhead t motherhood


Είδα το πιο πάνω βίντεο στο mommies group που είμαι και μου έκανε φοβερή εντύπωση.
Πέρασα-και περνώ (Μπρέντα οκ?)-και εγώ το ίδιο.

Πριν την εγκυμοσύνη είχα ένα αξοπρεπέστατο σώμα. Με επίπεδη κοιλιά, λίγη κυτταριτιδα, γραμμωτά πόδια και εμφανείς μύες χωρίς προσπάθεια. Στην εγκυμοσύνη φυσικά ήμουν πανικοβλημένη μεν βάλω πολλά κιλά. Παρετήθηκα σχετικά νωρίς και έβαλα ούτε λίγο ούτε πολύ 20 κιλά. Η κοιλιά μου ήταν τεράστια, η μύτη έγινε σαν μελιντζάνα και τα δάκτυλα των ποδιών μου-και των χεριών-σαν λουκάνικα. Φυσικά, όλοι-αν και τωρά που το σκεφτομαι οι γυναίκες κυρίως-μου έλεγαν να προσέχω να μην παχύνω να μεν τρώω να μεν βάλω πάνω που *τόσα* κιλά. Ειδικά συγγενείς και μεγαλύτερες πολλύ μουρμουρκό.

Μετά γέννησα.

Την δεύτερη μέρα η κοιλιά μου ήταν ελάχιστα πιο μικρή από πριν γεννήσω.

Όπως και την υπόλοιπη βδομάδα.

Στους έξι μήνες είχα ακόμα 6 κιλά να χάσω.

Σήμερα εκκρεμούν 2.

Η κοιλιά μου είναι χαλαρή.

Το αρφάλι  μου έμεινε έξω.

Ο γιατρός λεει κοίλη. 

Τα ρούχα μου τα οποία όλα ήταν στενά στην περιοχή της κοιλιάς δεν μου κάνουν.

Άσε το μαγιώ.

Άσε τα σχόλια.

Στην αρχή όχι μία αλλά δύο συγγενείς-γυναίκες-περίπου 2 μήνες μετά που γέννησα με ρώτησαν αν έμεινα ξανά έγκυος.

Αρκετές μου είπαν να κόψω τον θηλασμό για να παστίνω.

Γενικά μια προσπάθεια να χαθεί αυτό το πράμα από πάνω μας. Να διαγράψουμε το ότι εμεγάλωσε ένα μωρό μες την κοιλιά μας. Όσο το δυνατόν συντομότερα. 1 μηνά μετά, 2 μήνες μετά να είμαστε όπως πριν. Να μην το καταλαμβαίνει κανείς ότι γεννήσαμε. Θεωρείται κατόρθωμα. Μαγκιά. 

Εγώ θρήνησα την προηγούμενη βερσιον του εαυτού μου πολύ πριν γεννησω.

Αλλά όπως και το σώμα μου, έτσι και εγώ είμαι πλέον μια άλλη.

Οτι και να γίνει δεν μπορώ να έχω το προηγούμενο σώμα μου, ούτε την προηγούμενη μου ζωή. Και είναι οκ. Έχω ένα μάνκι να με κάνει ευτυχισμένη για το ποιά είμαι πλέον. Έναν άντρα να με εκτιμά και σαν μάνα. Και ένα χαρακτήρα που μου επιτρέπει να υποστηρίζω το σώμα μου όπως κι αν είναι. Έστω κι αν γόρασω ψιλόμεσο μαγιώ-εν της μόδας οκ?

9 σχόλια:

  1. Σημασίαν σε τούτον τον κόσμον, τζιαι σε τούτην τη ζωήν που εν διαρκεί πολλά, είναι να είσαι ευτυχισμένος/η. Οπότε το σώμα σου πρέπει να εν τζιείνον που κάμνει ΕΣΕΝΑΝ ευτυχισμένον/ην. Screw the rest!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειμαι με τον Γούφι. Γάμα τους ουλλους όσους λαλουν ότι το σώμα σου πρεπει να τηρεί συγκεκριμένες προδιαγραφές για τί; για να θεωρήσαι milf? για να "δικαιούσαι" να πάεις στην παραλία;
    Πιάνουν με τα ίχλι ίχλι αμαν ακούω έτσι πράματα. "Σώμα παραλίας", "after baby body".
    Αγια ολάν.

    Το σώμα σου εν δικό σου. Αφορά μόνο εσένα. Οι άλλοι να δουν τα δικά τους. Τζιαι κανεί.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Αρκετές μου είπαν να κόψω τον θηλασμό για να παστίνω."

    Δηλαδή, για να καταλάβω, σύμφωνα με τις "αρκετές" που αναφέρεις, ο θηλασμός παχαίνει; Ή μήπως νόμιζαν ότι αντί να θηλάζεις το μωρό, θήλαζες εσύ; Τι στο διάολο.

    Από τη στιγμή που εσύ είσαι ευχαριστημένη με τον εαυτό σου και το σώμα σου, οι υπόλοιποι που δεν είναι (και που βασικά χεστήκαμε), τι ζόρι τραβούν;

    Ασταδιάλα, τσαντίστηκα πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντως το Σάββατο στην παραλία είδα πολλές κορμάρες με ολόσωμα οπότε μεν το σκέφτεσαι! Εξιτίμασα επίσης πριν λίες μέρες μιαν που είπε ότι πέρσι εν επήε θάλασσα επειδή είχε γεννήσει και ήταν πασιά ακόμα. Εμπελλόσοκόσμοσιόρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σιγά μην κάτσεις να δικαιολογηθείς σε μια χώρα που χάθηκε το παιχνίδι προ πολλού. Που ο νους τους ειναι πάνω στην εμφάνιση οπως βλεπουν στα περιοδικα ( ζητω το photoshop) και όχι στην ιδιαίτεροτητα και την μαγεια του καθε σωματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είμαι by far το πιο κομπλεξικο άτομο όσον αφορα στο σώμα κλπ και ξέρω ότι άμαν έχεις θέμα με το σώμα σου έχεις θεμα με το σώμα σου και εν πείθεσαι για το αντίθετο. Παρολαυτα δεν μπορώ να μην σου επισημάνω ότι μέσα αλλά και έξω από τα κοινωνικά πρότυπα έχεις σωματάρα. Είχες και πριν την εγκυμοσύνη και συνεχίζεις να έχεις.Εγώ αυτό βλέπω αυτό λέω.Ναι ξλερω εν δύσκολο να πειστείς. Γτ ξέρω το που μένα...εν εγρννησα και είμαι κάργα κομπλεξική. Φαντάστου να γεννήσω. Τεσπα πιστεύω ότι εν έχεις κανένα θέμα καιείσαι μια κούκλα. Επίσης ακόμα και αν δεν το εμπεδώνω προσωπικά είμαι με Δεσποσύνη.Ελπίχω να το εμπεδώσουμε και οι δύο κάποτε. Ποντάρω σε σένα καλύττερα βρβαια:)) Χχχ Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειμαι 1,5 μηνων λεχωνα κ κιστω που δεν ειμαι ηδη στα κιλα μου... Παθετικ. Ωραιο το ποστ ως υπενθυμιση σε ολες τις γυναικες να εκτιμουν το σωμα τους που ταλαιπωρειται, αλλαζει, παχαινει και δημιουργει ζωη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή