26/4/17

Αυτά

Θέλω να γράψω κάτι όμορφο, έχει καιρό να γράψω κατι όμορφο. Για να γράψεις κάτι όμορφο πρέπει να είσαι σίνγκλ; Να πονείς; Να γυρεύεκεσαι; Λαλείς γιαυτό να χώρισε η Αντέλ? Για να έχει εμπνευση;

Εγώ έμπνευση γιοκ.

Εγέμωνα παλιά τετράδια-βασικά word files αλλά ακούεται πιο ποιητικό το τετράδια-με ιστορίες.

Φυσικά παλιά εσυμβαίναν μου κ πράγματα. Εγνώριζα κ κόσμο. Εζούσα καταστάσεις.

Όχι πως παραπονιέμαι. Η ζωή μου γυρίζει γύρω που την κόρη.

Αλλά λείπει, μια περιπέτεια. Μια τρέλλα. Ένα χάδι. Ένα πάθος. Μια νύχτα.

Φυσικά μπορεί να παλιμπαιδίζω και λίγο, αλλά εκάθουμουν δαμέ στην δουλειά με κάτι μιτσιούς περί τα 25. Κ συζητούσαν για τα υπαρξιακά τους, κείνα που είχα κ γω στην ηλικία τους. Κ λίγο μου έλειψε τούτο το νεκάτωμα του νου. Το γιατί κ πως. Το ψάξιμο κ το γδάρσιμο των πάντων. Το να μεν έχω τίποτε σταθερό. Τα πάντα ρευστά. Το να προκαλώ τα όρια μου.

Ο Φιτζ εν συζητά. Κ άμα του αρκεψω σύρνει μου κ ένα "μεν μου αρκέφκεις με τες φιλοσοφιες σου εμένα".

Εν σάννα κ έχω μια δίψα. Για να πω κάποια πράγματα. Αλλά δεν βρίσκω το άτομο, τον χώρο κ τον χρόνο.

Να πάω  να πλερώνω να τα πω;

Εν θέλω να μιλώ μόνη μου. Θέλω την συζήτηση. Θέλω να μου δώκει ο άλλος, όσα θα πάρει.

Κ θέλω να εν στο επίπεδο μου.

Να μιλήσουμε ωμά.

Να με ιντρικάρει κ να με κάμει challenge. Να γεμωσω δημιουργικοτητα.

Θέλω κάπου να φκάλω κείνη την άλλη που καταπιέζεται έχει καιρό.

Αυτά.

2 σχόλια: