18/4/17

Το Νέτφλιξ και οι 13 λόγοι

Ο Φιτζ γενικά είναι του καινούριου. Της τεχνολογίας, των γατζιετς και των αππς. Ότι φκει πρέπει να το ξέρει, να το έχει, να το δοκιμάσει και να το ξεπεράσει. Έτσι γνωρίζοντας τον ανοίχτηκε σε μένα ένας νέος κόσμος. Πριν τον Φιτζ εν έξερα τι εν το σμαρτφον. Τωρά; Αναγκαστικά διά μου καινούριο κινιτό να είμαι up to date. Και είμαι. Ετοιμάζει μου το, περνά μου τα απς μου και διά μου το.

Έκαμε μου κ νετφλιξ. Το οποίο ήταν πολλά χρήσιμο τους πρώτους 2 μήνες μετά την γέννα που ήμουν σπίτι και εθώρουν σειρές τες ατέλειωτες ώρες που είχα τα βυζιά έξω με ένα μωρό που επεινούσε κάθε μία ώρα. Ναι ρε, εν αδύνατον να μεν κάμω μενσιον σχετικά με κοπελλούδιν πλέον.

Γενικά, το Νετφλιξ εν παίζεται. Σβήνεις το, όταν το ξαναψεις είναι στον ίδιο τόπο το βίτεο. Βλέπεις σειρές παράλληλα που μπαίνουν όλες στην ίδια λίστα-Continue watching. Μπαίνουν υπότιτλοι που δεν χρειάζεται να τους ρυθμίζεις μπροστά πίσω να ταιρκάζουν με την εικόνα. Και είχαν ξεκινήσει δειλά δειλά με μικρές παραγωγές για να κανουν τωρά κάτι υπέροχες σειρές- κινηματογραφικές.

Που ερχόμαστεστην τελευταία σειρά που είδαμε με τον Φιτζ.

13 reasons why.


Το ρουφήσαμε σε 5 μέρες. Το οποίο για 13 ωριαία επεισόδια, για 2 άτομα που έχουν δουλειές και κοπελλούι ειναι κατόρθωμα. Στις σινγκλ εποχή μπορεί να το έβλεπα σε μια μέρα.
Θα το δεις;
Να πω λεπτομέρειες ή όχι;
Δεν είναι μυστικό, πρόκειται για μια έφηβη που αυτοκτόνησε, και μας αφηγείται τους λόγους. Συγκεκριμένα 13 λόγους.
Είναι για μια σκληρή ιστορία, που θα μπορούσε να είναι πραματικότητα, και σε κάνει να δεις με άλλα μάτια κάποια θέματα. Προσπαθεί να δώσει στον κόσμο να καταλάβει, ότι ένα άτομο που καταλήγει στην αυτοκτονία, δεν οδηγείται μιαν καλή ημέρα εκεί. Είναι μια διαδικασία, και όλοι βάζουν το λιθαράκι τους, είτε μικρό είτε μεγάλο.
Δεν μπορώ καν να αγγίξω αυτό το θέμα. Η σειρά αυτή το παρουσίασε, κ μπορώ να πω, αν και δεχτηκε πολλή κατακραυγή, με το πως χειρίστηκε την αυτοκτονία, μπορώ να πω ότι ήταν επιτυχία. Τουλάχιστον σε μένα "μίλησε".

Εγώ κράτησα δύο πράγματα.
1. ποτέ δε ξέρεις τι έχει κάποιος άλλος στο μυαλό του, και στην τελική, 1 άτομο, η καλοσύνη ή η απάθεια από ένα άτομο μπορεί να κανει την διαφορά
2. μα να ταυτίζομαι με την μάνα της έφηβης;

Επιπλέον έχει υπέροχη μουσική

Το νέο μου αγαπημένο:






7 σχόλια:

  1. Είδα το 1ο επισόδειο, στα υπόλοιπα μου είπαν και διάβασα τι γίνεται. Από το 1ο είχα αποφασίσει ότι δεν πρόκειται να το δω γιατί θα πάθαινα εγκεφαλικό με την τύπισσα. Και επιβεβαιώθηκα και με όσα μου είπαν, και με όσα διάβασα. Βαρκούμαι να κάμω συζήτηση καθότι επέρασα ένα 36ωρο να το συζητώ και να καταλήγουμε πάλε στο ότι η Χάνα εν φτανή.
    Έτσι περιληπτικά όμως, θεωρώ ότι κάμνουν glorify την αυτοκτονία, ότι γεμώνουν τύψεις κόσμο που δεν θα έπρεπε να έχει τύψεις επειδή ο άλλος έκαμε τέτοια μαλακία, παρουσιάζουν το ως λύση και εκδίκιση, ενώ δεν είναι. Είμαι ο πρώτος άνθρωπος που θα μιλήσει ενάντια στο bullying, αλλά τούτη είχε φκάλει και το σhοινί και το παλλούτζι, τζαι τα προβλήματά της κατά 90% εν μόνη της που τα δημιουργούσε.
    Awareness μπορεί να γίνει με άλλους τρόπους, τούτο το πράμα φαίνεται ότι εδημιούργησε πολλά προβλήματα, και δεν μιλώ για αμερικάνους που εν γνωστό ότι εν βλήμματα, αλλά για Αυστραλούς πχ, που εφκήκαν και είπαν και γονείς, και εκπαιδευτικοί, αλλά και οι διάφορες υπηρεσίες που ασχολούνται με τούτα τα θέματα ότι αυξηθήκαν τα περιστατικά τάσεων αυτοκτονίας, και όλα όσα έλεα κι εγώ πιο πάνω (και μόλις είδα το 1ο επισόδειο που κατάλαβα ήντα φτανό κοπελλούδι ήταν τούτη).
    Τέσπα, προφανώς ο καθένας με τη γνώμη του, αλλά χαίρομαι που δεν έκατσα να το δω, και που υπάρχουν σειρές που απευθυνονται στο ίδιο κοινό ηλικιακά, με πολλά καλύτερο και πιο θετικό τρόπο για τέτοια θέματα αλλά και άλλα, και δίνουν ένα καλύτερο παράδειγμα, και μια καλύτερη ιδέα για την προσέγγιση τέτοιων θεμάτων που λείπει σήμερα που το μεγάλωμα των παιδιών/νέων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ κανονικα εν θα επρεπε καν να συζητησω μαζι σου αφου δεν το ειδες, εχεις κ τοση αποψη!!!!!

      Αλλα 1. Νομιζω στην τυπισσα ετυχαν αρκετα σοβαρα πραματα, οπως κ η επαναλαμβανομενη απορριψη που τον περιγυρο της
      2. Τα παραπανω πρπβληματα της προκληθηκαν που την ιδια, λες για ενα ατομο που αυτοκτονησε ήταν
      Θυμα βιασμου κ καρτυρας βιασμου
      3. Ξ´ερω πολλά φτανά ατομα, εν οκ να αυτοκτονησουν επδ εν φτανα;
      4. Με την ιδια λογικη, ατομα
      Που θωρουν μια σειρα κ αυτοκτονουν λογω της σειρας εν φτανα. Αρα κατ εσενα δικαιουνται να αυτοκτονησουν κ να μεν ασχοληθουμε
      5. Μέσα σε ενα μηνα στην αυστραλια εκαμαν τοση στατιστικη ερευνα για το αν το εργο τουτο αυξησε τις τασεις για αυτοκτονια;
      6. Νομιζω το ποιντ του εργου ηταν να νοιαζομαστε ο ενας για τον αλλο, να μεν περιθωριοποιουμε ανθρωπους αλλα κ να μεν σιωπουμε στην κακοποιηση επδ στην τελικη εν ξερεις τι ψυχισμο εχει ο αλλος. Κ οτι μια μικρη πραξη καλοσυνης μπορει για τον αλλο να εχει μεγαλη αξια
      Μερικες φορες ρε μουν αναρωτιεμαι αν εχεις αποψη ή απλά αντιτιθεσαι στην δημοφιλη αποψη απλα ετσι

      Διαγραφή
  2. Είδα το τζι εγώ σε 2 μερόνυχτα. Όσο παραπάνω το σκέφτουμαι τόσο παραπάνω συνειδητοποιώ ότι δεν με έπεισε. Δηλαδή, δεν είδα μια κοπελίτσα με χαμηλή αυτοεκτίμηση που έκλαιε για μήνες τζι έκαμνε μάχες μέσα της, αντίθετα, είσιεν αυτοπεποίθηση, χόμπυς, ήταν δυναμική, δημοφιλής, είσιεν μιαν αγαπημένη οικογένεια τζαι δεν ήταν καταθλιπτική. Δηλαδή πιστεύκω ότι κάποιος δεν οδηγείται στην αυτοκτονία απλά που το bullying αλλά πρέπει να έσιει τζαι κάποιαν έστω υποβόσκουσα κατάθλιψη, να κρύβεται να κλαίει, να μεν αντέχει τον εαυτό της τζι η ίδια. Λέει τα καλύτερα τούτη η κορού:

    https://www.romper.com/p/13-reasons-why-gets-depression-suicidal-thoughts-all-wrong-51278

    Εν πάσει περιπτώσει, δείχνει πολλά τούτη η σειρά, κρατώ το peer pressure που εν πολλά σοβαρό τζαι παρασύρει σχεδόν όλους, καθώς επίσης το γεγονός ότι οι έφηβοι μεγαλοποιούν τα πάντα στο μυαλό τους τζαι πρέπει να το έχουμε υπόψη τζαι να μεν προσπερνούμε αυτά που εμείς θεωρούμε ασήμαντα.

    Επεράσαμεν τα τζι εμείς, κάπως.

    neerie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εννοείται δεν πιστεύκω ότι εμεγαλοποίησε τους βιασμούς α! Για να εξηγούμαστε!
    Αλλά μέχρι να φτάσουμε στις τελευταίες κασέτες εφαίνετουν ότι εμπορούσε να ξεπεράσει τη συμπεριφορά των συμμαθητών της, αφού είσιεν τζαι τόσα υπέρ άλλα της! Κυρίως, ότι την εβουρούσε ο clay που πίσω.
    Α, επίσης, απορώ γιατί έκαμε τις κασέτες, γιατί δεν τις έδωσε πριν πεθάνει, αν ήθελε εκδίκηση δεν θα εζούσε να την δει τζι αν δεν ήθελε, εν μου εφάνηκε ότι ήθελε να κάμει κάποιο καλό με τις κασέτες... γενικά ήταν λλίο αψυχολόγητη η πρωταγωνίστρια

    ξανά neerie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εν είπα ότι ο βιασμός έννεν τίποτε, είπα ότι επροκαλούσε την τύχη της, και ό,τι εβρέθετουν ή έβαλλε στο δρόμο της εθώρεν το κι έλεε πωωωωω τι μου τυγχαίνει εμένα, ούλλα σε εμένα έρκουνται, και γενικά πολλή κλάψα για πράματα που εν ήταν όπως τα έβλεπε και αδικαιολόγητα τα πήρε έτσι.
    Ο κόσμος ούλλος λαλεί τα ίδια με εμένα, έννεν μόνο εγώ, και εν πρόκειται να φάω τόσες ώρες να το δω απλά για να μπορώ να συζητήσω, είμαι αρκετά έξυπνη και μπορώ να κρίνω και τι πρόκειται να γίνει, και από όπου διάβασα ξέρω να καταλάβω, και από όσο κόσμο το είδε και συζητήσαμε ξέρω τι να ακούσω και τι όχι, οπότε είμαι confident να το συζητήσω χωρίς να δω παραπάνω, ναι.
    Στην Αυστραλία έννεν έρευνα για το αν αυξηθήκαν που έγινε, απά εκάμαν reports πολλοί για το ίδιο πράμα: και γονείς, και εκπαιδευτικοί, και οργανισμοί που χειρίζονται hotlines για τέτοια θέματα, οπότε πάλε άκυρο το υποτιμητικό σου σχόλιο.
    Το νόημα της σειράς ήταν μια μαλακία. Εν μπορεί κανένας να μου πει ότι εν δικαιούμαι να μεν απαντήσω το τηλέφωνό μου ή να ανοίξω την πόρτα μου, ή να δω ένα μήνυμα επειδή θέλω κι εγώ νάκον την ησυχία μου, ή ότι πρέπει να μου λαλεί ο άλλος φύε φύε φύε κι εγώ να μένω, ή ότι επειδή έκαμα μια πράξη για να βοηθήσω τον άλλον και ο άλλος που εν θεοπάλαβος αποφάσισε ότι ήθελα το κακό του, επειδή ο άλλος έννα αυτοκτονήσει. Για τούτα ούλλα τα ενδεχόμενα, και τα παραπάνω περιστατικά στις κασέτες εν η ίδια που ευθύνετουν. Και εν δικαιολογείται ο βιασμός με την καμία, αλλά πάεις στο σπίτι του άλλου που είδες να βιάζει άλλο πλάσμα πριν λίο καιρό; ΓΙΑΤΙ;
    Ο καθένας δικαιούται να έχει άποψη, και θωρώ ότι ακόμα και χωρίς να δω πάρακατω, με όσα είδα, εδιάβασα και συζήτησα, μοιράζεται πολύς κόσμος την ίδια άποψη μαζί μου. Τέλος, 4 λέξεις από το ίντερνετ, για σένα: welcome to your tape. :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  5. Έπρεπε να το δείχνουν στα σχολεία τούτο το σίριαλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή