9/3/17

Date night

Μετά από τόσους μήνες είπαμε με Φιτζ να φκούμε έξω τα δυο μας. Ενημερωτικά, εν ξαναφκήκαμε οι δυό μας. Φκαίνουμε ο καθένας μόνος του, φκαίνουμε οι τρεις  μας. Αλλά εγώ κ αυτός δεν ξαναέγινε.

Κανονίσαμε το μπεμπέ να πάει στην μάνα μου.

Εγώ όλη μέρα σκέφτουμουν, τι να βάλω, τι να κάνουμε, τι θα του λεω, κ ότι θα ταν καλό να τον παρασύρω μόνο του στο σπίτι για ακριβοθωρούμενο σεξ χωρίς έγνοια-όσο γίνεται δλδ.

Τέσπα, το μωρό γενικά το απόγευμα εν ιδιότροπο, πλας θέλει να είμαστε μαζί, πάνω μου, ειτε καθούμαστε είτε κινούμαστε, θέλει μαζί. Οποιαδήποτε σχέδια για να βάλω κανένα βρατζί του χαϊρκού να σαστώ κ να αρωματιστώ πήγε του κώλου με ένα κοπελλούδι να παουρίζει την ώρα που έφκαιννα του δωματίου κ ένα Φιτζ να θέλει να την βαστά πεσοντας. Όταν ήταν βρέφος δεν ανέχετουν να την βαστούμε πέσοντας όι τωρά που μάσιεται να γίνει mobile.

Με αυτά και με τα άλλα, επέρασε η ώρα, εγώ έμεινα με το ίδιο βρατζι, σύναξα το κοπελλούι κ συμπράκαλα κ τον Φιτζ-σε κωματώδη κατάσταση-να την πάρουμε στην μάνα μου. Ξαπολούμε την κ προχωρούμε με τα σχέδια μας. Κουτσά στραβά φτάσαμε στο εστιατόριο.

Φυσικά ήμασταν πρώτοι κ μόνοι μας. Επδ προφανώς κανένας εν παει για βραδυνό η ώρα 8 παρά. Εν ξέρω πότε έγινε τούτο το πράμα, αλλά ήντα ώρα τρώει ο κόσμος; Κάναμε λίγη ώρα να αποφασίσουμε τι θα φάμε, έρκουνταν τα ορεκτικά, εγώ προσπαθούσα να πω τα επαγγελματικά μου (επδ είτε με το μωρό ασχολούμαι είτε με την δουλειά), και να τικκάρω στην λίστα που ετοίμασα για επικοινωνία στο date night. O Φιτζ απαντούσε περίπου μονολεκτικά. Εβάσταν τα μούσια του κ ήταν έτοιμος να κοιμηθεί στο τραπέζι.

Μιαν ώρα εφάμεν, ήπια, εφύαμεν. Ήπια ένα ποτήρι κρασί κ ζαλίστηκα-που καιρός Μπεατρίξ μου

Συνάξαμεν το κοπελλούι μας κ ήμασταν στο κρεβάτι 10 παρά.

 

5 σχόλια:

  1. Απολαυστικό πόστ. Μεν έshιεις έννοιαν, λλίον πολλά τζιαι μεις μιαν που τα ίδια. Τζιαι μας εν σχεδόν 10 υπόψην.
    Απλά κράτα όσες καλές στιγμές εύρετε με το Φιτζ (που είμαι σίουρος βρίσκετε ή εννά εύρετε τέλως πάντων) σαν καύσιμον για τα υπόλοιπα. Την "περασμένην ζωήν" ξέχνα την, εκτός τζιαι αν αποφασίσεις να "αποχωρήσεις", που φυσικά εν σου το εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απορία: Τώρα με το μωρό άλλαξες το ωράριο σου στη δουλειά? Προλαβαίνεις? Ένα post για work-life balance (or lack thereof :p) θα ήταν ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. OMG ποσο σε καταλαμβαινω,την πρωτη φορα που ειπαμε να παμε οι 2 μας για φαγητο,πηγαμε μετα απο την δουλεια, 730 -8 ειμασταν μονοι μας,εφυαμε πριν να ερτει η κρατηση του τραπεζιου που εκατσαμε,10 και εμεις ειμασταν σπιτι με το μωρο.
    εξεληχτικαμε φυσικα,καταφεραμε να βγουμε και για ποτο και να επιστρεψουμε σπιτι η ωρα 3!απιστευτο και ομως αληθινο
    Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βικ, εγώ έτυχε να βγω για φαγητό με φίλες μου η ώρα 6. Ως τις 9 ήμουν σπίτι να κοιμήσω μωρά. Ουφ, που τα αλήθεια πρέπει να κανονίσουμε με την άλλη μας φίλη να βγούμε σύντομα για κρασάκι. Έχουμε να πούμε πολλά. Εν τω μεταξύ ενθουσιάστηκα με το μωρούδι σου που το είδα προχθες, εστροτζίλεψε τζι΄αλλον είναι τέλεια για δάγκωμα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Welcome to the club!!! Εμεις επειδή είδαμεν ότι εν πολλοθωρούμεν χαήριν έτσι αποφασίσαμεν μια φοραν την εφτομαν να κανονίζει ο ένας που τους θκυο εναλλάξ (εντός σπιτιου) το φαιν της νύχτας και τα περαιτέρω ;P (αφου τζοιμηθούν οι κυρίες εννοείται)... Τζιαι σκεφτου ότι έχουμε και το 4χρονον αστέριν που ανα πάσα στιγμή μπορεί να μας κάμει ντου πας το καλύτερο... Απολαυσέ το ώσπου μπορείς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή