31/1/17

Ο κυπραίος παπάς

Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι συμπτωματική


Ο κυπραίος μοντέρνος παπάς είναι μια άτιμη φάρα.

Εν αρκετά involved στην ανατροφή αλλά εν αναλαμβάνει που μόνος του.

Αν δεν του πεις εν κάμνει κ πολλά πράματα.

Είναι κατόρθωμα αν κοιμήσει μια  φορά το μωρό, ενώ σπανια θα ασχοληθεί με ξυπνήματα στην  μέση της νύχτα.

Αν του ζητήσεις κ βοήθεια στην μέση της νύχτας θα διαμαρτυθεί κ θα σου δώσει να καταλάβεις ότι εν δική σου δουλειά.

Αν πάτε για καφέ, θα παίζεις του μωρού, θα το παρηγοράς, θα το κοιμήσεις, θα το ταίσεις, θα το βαστάς να φακκάς γυρους, κ εκείνος θα πίνει χαλαρά το καφεδάκι του κ να κόφκει τες κουβέντες του. Εάν το πιάσει για 5 λεπτά θα είναι κάθοντας ενώ συζητά κ θα αφήκει το μωρό να πλαντάξει αγνοώντας το, τι σημασία έχει που έκαμες ολόκληρη πάλη για να μεν καταλήξει στο κλάμα το μωρό, 5 λεπτά με τον παπά είναι αρκετά. Αν το πάρει κανένα γυρό 5-10 λεπτά όλοι θα λένε τι καλός παπάς που είναι-μάνα μου τον.

Αν αφήκεις το μωρό μαζί του για κάποιο χρονικό διάστημα θα πρέπει να του δώκεις σαφείς οδηγίες για το τι να κάμει, κ μην αναμένεις να κάμει οτιδήποτε άλλο, είχε το μωρό.

Αν πρέπει να ποσκολήσει το μωρό, για να πας πχ τουαλέτα, αναμένει να ποσκολιέται το μωρό μόνο του κ να μεν διαμαρτύρεται, αλλιώς θα στέκουνται πόξω που την τουαλέτα επειδή το μωρό θέλει την μάμα του.

Εσύ φροντίζεις το φαί του μωρού, να έχει ρούχα το μωρό, να γοράζεις ότι χρειάζεται το μωρό. Να ξέρεις τι να του δώκεις πότε, τι πρέπει να τρώει.

Αλλά ταυτόχρονα, πας δουλειά

Φέρνεις λεφτά στο σπίτι

Κ είμαστε σε μια σχέση ισότητας

Κ άμαν του πεις τπτ λέει ότι κάμνει παραπάνω που τον ττίπικαλ κυπραίο.

15 σχόλια:

  1. Καλώς όρισες στον κόσμο του Κυπραίου παπά!!! Μπορώ να προσθέσω και το εξής κορυφαίο:
    Και όταν πεις και κάτι για τα πιο πάνω, μουρμουράς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φήμες λένε ότι υπάρχει κυπραίος παπάς που αλλάσσει πανιά χωρίς να του πουν, ξυπνά τζαι ταϊζει/κοιμίζει μωρό τη νύχτα τζαι δεν το καθίσκει στην τηλερόραση άμαν του πεις "παίξε λλίον με το μωρό"

    neerie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω τον εγώ σπίτι. αν και το τελευταίο με την τηλεόραση δεν ισχύει.
      Όση ώρα είμαστε εκτός σπιτιού παίζουν τα παραπάνω που περιγράφει η Bea. Κατά την μάμα μου επειδή αλλάσει πανιά, ταίζει και ξέρει τις δοσολογίες των φαρμάκων (που εγώ συνήθως δεν) δεν έχω δικαίωμα να παραπονεθώ για τίποτα). Πασά τον έχω. :)

      Διαγραφή
    2. Έχω τον τζιαι εγώ σπίτι.
      Ου περίμενε, εννεν κυπραίος.

      Διαγραφή
    3. εχω κι εγω εναν τέτοιο σπίτι. είναι καθαρά θέμα σεβασμού για μενα. Πολυ απλά μαζί το κάναμε!
      υγ. και είναι όχι απλά κυπραίος - αλλα απο σόι πιο πατριαρχικοί χώρκατοι πεθαίνεις...

      Διαγραφή
  3. εγω - αγαπη ποσκολισε λιο το μωρο να παω να καμω μπανιο ,14 μηνων το μωρο
    πριν ακομα φκω που τον μπανιο ε μεσα στο δωματιο και οι 2 γιατι ηθελε με το μωρο
    αγαπη προσεχε τον να απλωσω τα ρουχα, σε 5 λεπτα ειναι και οι 2 μαζι μου γιατι ηθελε με το μωρο ,και πολλα αλλα.
    αμαν ε μονοι τους φυσικα,μια χαρα τον απασχολα,ταιζει,κοιμιζει εν αμαν ειμαι εγω το προβλημα,θελει με παντα το μωρο :-)

    maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γι αυτό μάνα μου δεν κάμνεις ποτέ μωρό με Κυπραίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι γενικεύσεις εν κακόν πράμαν. Οι συμπεριφορές εν θέμαν πολιτισμού αφενός αλλά εν τζιαι θέμαν χαρακτήρα. Έχω δει "κυπραίους τζυρούες" με το βρέφος ζωσμένον πάνω τους, έχω δει τζιαι "κυπραίες μανάδες" να πέμπουν τον τζύρην να θκιανέψει το μωρόν γιατί"εν αντέχουν άλλον".
    Εννά σταθώ τζιαι στο "μοντέρνος". Δηλαδή ο "παραδοσιακός" έκαμνεν παραπάνω; Η "παραδοσιακή" κυπραία μάνα έκαμνεν λλιόττερα; Πρέπει να θωρούμεν τζιαι την εξέλιξην του πράματος. Μεν μου πείτε ότι συγκρίνεται ακόμα τζιαι με μιαν γενιάν πριν η κατάσταση.
    Εμείς έχουμεν δίδυμα αγόρια, οπότε εξ ορισμού ανέλαβα τον έναν που τους θκιό. Κάθε νύχτα ήταν 1-2 εγερτήρια μίνιμουμ (αλλαγή πάννας, τάισμαν, απολύμανση πιπερών αν ελήφκαν, απλός έλεγχος αν εσύρναν καμμιάν παουρκάν τζιαι μετά εξανατζοιμούνταν κλπ.). Στες αρρώστιες ομολογώ ήμουν λλίος, είμαι τυχερός που η γυναίκα μου εν τζιαι γιατρός.
    Το μπάνιον ήταν στάνταρ δικό μου, που την βρεφικήν ηλικίαν ώσπου αρκέψαν να λούνουνται μόνοι τους (πρόταση προς νέες οικογένειες: βάλτε τον παπάν να λούννει τα μωρά, εν εύκολον τζιαι ευχάριστον).
    Θκιάνεμαν με το καροτσούϊν πάλε δικό μου (τζιαι τούτον καλή πρόταση, εύκολον, άσε που κάμνεις χάζιν τες αντιδράσεις όποιου θηλυκού εύρεις μπροστά σου).
    Τζιαι τα ψώνια εν ευκολάκιν, απλά στες αρχές πηέννετε παρέαν τζιαι μετά πέψετε τον μόνον του. Εν τζιαι εν καμμιά φιλοσοφία...Γάλαν, πάννες, shαμπού κλπ. Τωρά αν καρτεράτε να βουρά ο άντρας σας στο mothercare για ζιππουνάκια, sorry αλλά κάπου παρατραβάτε το...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δυο πράγματα: Στην τελική, το αν είσαι καλός παπάς και καλή μάμα, μόνο το μωρό μπορεί να το κρίνει. Όχι τώρα, αλλά όταν μεγαλώσει θα ξέρει αν ήσουν καλός παπάς ή μάμα. Η συζήτηση που γίνεται εδώ είναι για το κατά πόσον ο Κυπραίος είναι καλός σύντροφος σε αυτή τη δύσκολη περίοδο.

    Δεύτερον, όταν το ίδιο το κράτος αρνείται γονική άδεια στον πατέρα, όταν εμείς δεν δικαιούμαστε 4 μήνες στο σπίτι όπως εσείς, καταλαβαίνετε ότι ως άντρες δεν θεωρούμε ότι έχουμε ίσες ευθύνες. Κακώς, βεβαίως, βεβαίως, και δεν συμφωνώ προσωπικά με αυτή την κατάσταση. Αλλά πόσοι νομίζετε ότι το ψάχνουν ιδιαίτερα; Οι περισσότεροι λένε 'καλύτερα, να ησυχάσει το κεφάλι μας". Προσωπικά πετώ και τη σκούφια μου να κάτσω σπίτι με τον γιο μου, αλλά όταν λέω κάτι τέτοια με λένε φλώρο.

    Τέλος πάντων. Το πραγματικό πρόβλημα σ' αυτή τη χώρα είναι ότι δεν είμαστε στο 2017, αλλά ούτε και στο 1950. Ζούμε κάπου ανάμεσα, όπου η πλήρης ισότητα δεν υπάρχει, αλλά έχουν χαθεί και οι διακριτοί ρόλοι στο ζευγάρι. Εγώ θεωρώ ότι είτε το ένα πρέπει να εφαρμόζεται, δηλαδή πλήρης ισότητα φύλων ή το άλλο, εμείς στις δουλειές και εσείς στις κουζίνες. Αυτή η μέση κατάσταση που επικρατεί, όπου ο καθένας καλείται να κάνει λίγο από όλα και εν τέλει γίνονται όλα μισοδώτζιειν δεν αποδίδει. Χωρκαθκιόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρος επειδή σαν πατέρας, προτιμάς να περνάς τον χρόνο σου με τον γιο σου που λατρεύεις; Και γω έκανα ξεκάθαρο στον περίγυρο μου, ότι αν μπορούσα να επιλέξω μεταξύ του γιου μου που λατρεύω και του αφεντικού μου που με εκμεταλλεύεται και τους συναδέλφους μου που μπροστά του τον γλύφουν, αλλά πίσω από την πλάτη του τον βρίζουν, φυσικά θα έμενα σπίτι να τον φροντίζω.

      Και είμαι σίγουρος ότι αυτοί που σε θεωρούν φλώρο, είναι οι ίδιοι που δεν ξέρουν να βράσουν ούτε ένα αυγό, γιατί όλη τους τη ζωή τους ντάντευε η μάνα τους. Και που αν δεν ήταν τώρα η γυναίκα τους και η πεθερά τους να συνεχίσουν να τους νταντεύουν, ούτε ένα καθαρό σώβρακο δεν θα είχαν να φορέσουν.

      Κάτι τέτοια "αντράκια" δυστυχώς τα συναντώ συνεχώς και το μόνο που κάνω είναι απλά να γελώ μαζί τους. Πολλές φορές στα μούτρα τους.

      Τώρα να με συγχωρειτε. Πρέπει να πάω γιατρό, γιατί απ' το γέλιο που έριξα, έπαθα διάστρεμμα κάτω γνάθου και ίσως να αφυδατώθηκα και λίγο.

      Διαγραφή
  7. Μέγα θέμα ανοίγεις... Θεωρώ τον εαυτό μου που τες τυχερές σε τουτο αλλά και πάι έχω άπειρα παραδείγματα να σου παραθέσω (εν θα αρκέψω γιατί εννα μεινουμε δαμε).. Θα συμφωνήσω με τον αντίχριστο στο ότι έννεν θέμα καλού παπα... Για τα μωρά ο παπας τους εν ο καλλύτερος παπάς του κόσμου. Εν θέμα βοήθειας και συμπαράστασης προς τη σύντροφο-μητέρα... Εγώ εχώνεψα όμως ότι εν και θέμα DNA... Σε κάποια πράματα απλά οι άντρες εν το έχουν... They just don't.. Ότι τζιαι να κάμουμε εν κάποια πράματα που μονο οι μάνες μπορούν να τα σκεφτούν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ειπα κάπου οτι εν κακός παπάς;!

      Διαγραφή
    2. Συγνώμη, αλλά διαφωνώ μαζί σου. Δεν είναι θέμα DNA, αλλά ανατροφής και νοοτροπίας. Για το οποίο, εν μέρει, φέρετε ευθύνη και εσείς οι γυναίκες. Γιατί σαν μάνες, αντί να φροντίζετε τους γιους σας και παράλληλα να τους μαθαίνετε να φροντίζουν τον εαυτό τους, τους νταντεύετε.

      Τα κάνετε όλα εσείς γι' αυτούς και δεν τους αφήνετε να κάνουν τίποτε. Πολλές φορές ακόμα και μετά που θα ενηλικιωθούν και θα παντρευτούν και θα κάνουν οικογένεια.

      Τι περιμένατε δηλαδή; Να τα βρίκουν όλα έτοιμα ολόκληρη τους τη ζωή και ξαφνικά στα 30 τους να ξέρουν να μεγαλώσουν και μωρά;

      Διαγραφή
    3. Γι αυτό είμαστε δαμέ αγαπητέ ανώνυμε για να συμφωνούμε αλλά τζιαι να διαφωνούμε :) Παραδείγματα για το DNA που λέω.. Εν απόγευμα γύρω στες 5... το μωρό εν ψιλοκουρασμένο... ξαπλώνει στον καναπέ και πάει να ποτζοιμηθεί.. Ο παπάς πολλά απλά θα ξαπλώσει δίπλα του να το αγκαλιάσει και να το κοιμήσει... ΕΝ 5 Η ΩΡΑ ΕΝΝΕΝ ΩΡΑ ΝΑ ΤΖΟΙΜΗΘΕΙ!! Μια μάμα θα σκεφτεί οτι εν καλύτερα να το απασχολήσει ακόμα λλίο να το ταΐσει τζαι να τζοιμηθεί μιαν τζι' εξω ως αλλο πρωι. Τούτο εννεν θέμα ανατροφης... Άλλον? Το πρωί πριν παει σχολείο εν καλόνα εχτος που ντυσιμο νυψιμο δοντια χτενισμα κλπ να ελέγχουμεν και λλίο τη μύτη της ας πουμε να μεν παει σχολείο με τες μυξες.. Μια μάμα εννα το κάμει - ενας παπας εν θα το σκεφτεί ενώ τζείνος το πρωί καθαρίζει τη μύτη του... Εν σας κατηγορω προς Θεού... Εν κάποια απλα πράματα αλλά σημαντικά που δεν μπορεί να περάσουν που το μυαλο των περισσοτέρων παπάδων. Γι αυτό λέω εν και λλίο το DNA των αντρών. Φιλικά παντα :)

      Διαγραφή
  8. Υπάρχουν και οι εξαιρέσεις! Το μπάνιο του μωρού όπως λέει και ο Woofis ήταν δική του "δουλειά" (μόνος του το ανέλαβε) από την πρώτη μέρα που την φέραμε σπίτι. Αλλάζει πανιά, ντύνει, ταΐζει, κοιμίζει, παίζει, προσέχει στους παιδότοπους. Έλειψα δύο φορές σε δύο ταξίδια και πάμπολλες φορές για αρκετές ώρες από το σπίτι (για δουλειά,για ψώνια,για βόλτα) και δεν χρειάστηκε βοήθεια από καμιά γιαγιά. Μάλιστα είναι πολύ πιο ικανός από τις γιαγιάδες. Οκ, όταν θα έλειπα για μέρες του έφτιαξα σετ με ρούχα να μεν γυρεύκει το πρωί. Οκ, κάποτε με ρωτά τι να την ταΐσει. Οκ, κάποτε πάω σπίτι και βρίσκω τους να παίζει ο ένας στο playstation και η άλλη στο youtube αλλά εντάξει. Την νύχτα θέλει την στο κρεβάτι μας να κάμνουν αγάπες. Φυσικά η κόρη του κρέμμεται από πάνω του. Χμμμ δεν είναι ούτε ανατροφή ούτε νοοτροπία. Σπίτι του τα είχε όλα έτοιμα. Σπίτι μας κάποτε κάμνει παραπάνω που μένα και πολλές φορές από δική του πρωτοβουλία.
    Joy Tears

    ΑπάντησηΔιαγραφή