17/1/17

Παντρειές και στα δικά σας

Επαντρευτηκεν κ εμένα η αδερφή μου.

Κ σόρρυ Ματμαζέλ, αλλά αποκλείεται η δική σου να είναι πιο ωραία που την δική μου.

Ήταν ομολογουμένως ή ο πιο ωραίος ή μες τους πιο ωραίους γάμους που επήα, λιτός κ απέριττος. Το ώρα καλή κ ώρα χρυσή" έπαιξεν η ώρα 4, η ώρα 8 παρά ετρώαμεν 10 παρά εχορεύκαμεν.Συσταρισμένα πράματα. Όι πέρνουν σε, να καρτεράς 3 ώρες να τελειώσουν τα χαιρετίσματα, εσύ εντωμεταξύ λατέρνα να μεν μπορείς ούτε να πας πούποτε, ούτε σπίτι να πνάσεις, ούτε να κατσεις φαρδιά πλατιά αφού με το φουστάνι πολλά πιθανόν να σφίγεσαι να μεν φανεί ο κώλος σου. Πιο άνετο γάμο δεν ξαναπήγα. Κ ωραία χειμωνιάτικα στολισμένος, κ όλα μετρημένα.

Φυσικά, γάμος με μωρό δεν λέει, έχασα πολλά πράματα επειδή ετάιζα, άλλασσα, έκλαιε, κοίμιζα, ξανακοίμιζα, κ προσεχα μπας κ ξυπνήσει. Εναλλάξ κάναμε πράματα με τον Φιτζ, κ τελικά τους πακέταρα κ πήγαν μαζί σπίτι κ έμεινα να λύσουμεν τα παπούτσια.Το τοπ είναι ότι το μωρό δεν καταλαβαίνει από γάμους κ πελλάρες, εξύπνησε η ώρα 6 παρά απαιτώντας παιχνίθκια κ ιστορίες. Έτσι κούραση, ακόμα να συνέλθω.

Το τοπ ήταν κάποιοι συγγενείς που δεν έχουν αντίληψη του κινδύνου κ μου έλεγαν κ στα δικά μου. Η απάντηση μου ήταν "κύριε ελέησων".  Ειδικά μια θεία μου με πήρε παράμερα κ μου εξήγησε ότι δεν πρέπει να περιφρονούμε την θρησκεία μας κ ότι δεν είμαστε ευλογημενοι κ αμαρτίες γονέων ξέρεις εσύ. Κ της είπα ότι δεν περιφρονώ τπτ, εγώ το κοπελούδι μου εβάφτισα το, άρα οι αμαρτίες που το φορτώσαμε εκοπήκαν σύμφωνα με την λαική πεποίθηση, κ το αν δεν είμαι ευλογημένη μεν σου πω που το έχω γραμμένο. Επίσης το έχω σχεδιασμένο εγώ, θα μετανοήσω λίγο πριν το τέλος κι όλα καλά. Δεν της ανάφερα ότι δεν πιστεύκω και πούποτε για να μεν φυρτεί κ χαλάσει ο γάμος.

Επίσης εν ωραία η παράδοση, να πάρει ο γαμπρός την νύφη αλλά ρε κουμπάρε, εν μπορώ. Δεν καταδέχουμαι να με πάρει. Να μου κάμει την χάρη, να αποφασίσει ο άντρας να με αποκαταστήσει. Η σχέση μου εν άλλοσπως. Παρθήκαμε μιαν μέρα στο δημαρχείο κ ήταν κοινή συναινέσει.

Ένηγουέη, αναμένω άλλα ωραία.

Η μια η Πέγκυ παντρεύκεται αλλόθρησκον

Η άλλη η Πέγκυ καρτερά κοπελλούδιν με άθρησκον αλλοδαπόν

Κ η άλλη η Πέγκυ ξαπολά τα ούλλα κ ψάχνεται!

Θα ππέσει φωθκιά να μας κάψει

10 σχόλια:

  1. Θέλω να σχολιάσω κάτι, χωρίς όμως να θέλω να προσβάλω οποιοδήποτε. 'Ετσι αν νιώσεις ότι θίγεσαι, απολογούμαι, γιατί δεν είναι αυτή η πρόθεση μου.

    Αφορά τη θεία σου και το θέμα με τη θρησκεία. Στα 40 μου με ενοχλεί αφάνταστα πλέον, να επιμένει ο άλλος και με το ζόρι να θέλει να επιβάλει τα δικά του πιστεύω σε μένα, προσπαθώντας να μου δημιουργήσει ενοχές και φόβο ότι αν δεν κάνω ότι μου λέει ένας θεός, θα τιμωρηθώ.

    Άρχισα να αμφισβητώ το θέμα "θρησκεία" από το δημοτικό, κάτι που μου δημιουργούσε πολλά προβλήματα στο σπίτι/σχολείο αφού σύμφωνα με τους γονείς/δασκάλους μου τότε, ήμουν βλάσφημος, βλάκας και ηλίθιος. Άσε το ξύλο που έφαγα και τις απειλές που ήταν χειρότερες από το ξύλο.

    Στο στρατό σταμάτησα να πιστεύω και ακόμα και σήμερα βρίσκω κόσμο που με αντιμετωπίζει με καχυποψία μόλις μαθαίνουν ότι δεν πιστεύω και δεν μου αρέσει.

    Και για να ξεκαθαρίσουμε κάτι, ο μόνος λόγος που κάποιος είναι χριστιανός ορθόδοξος ή καθολικός, ή μουσουλμάνος, βουδιστής, ινδουϊστής κτλ. είναι λόγω ανατροφής. Κανένας ποτέ και πουθενά δεν έχει παρουσιάσει τεκμήρια ότι υπάρχει θεός. Και όχι οι Γραφές δεν είναι απόδειξη. Αν είναι έτσι, τότε για παράδειγμα το Κοράνι είναι απόδειξη ότι υπάρχει ο Αλλάχ. Θεοί πολλοί στον κόσμο, να φαν και οι κότες.

    Και επειδή έχω ένα μωρό, δεν πρόκειται να επιτρέψω να περάσει ότι έχω περάσει εγώ. Και αν θέλει να ακολουθήσει μια θρησκεία (δεν με ενδιαφέρει ποια), να γίνει με δική του ελεύθερη βούληση, όταν θα είναι σε μια ηλικία, που θα είναι αρκετά ώριμος και ικανός να σκεφτεί και να κρίνει από μόνος του και όχι να του γίνει πλύση εγκεφάλου.

    Υπάρχουν πολλά που θέλω να πω, αλλά θα περιοριστώ με το να πω ότι ο καθένας είναι ελευθερος να πιστεύει και να ζει την ζωή του όπως θέλει. Δεν έχει το δικαίωμα όμως να προσπαθεί να επιβάλει τα δικά του πιστεύω σε οποιοδήποτε άλλο που δεν τα συμμερίζεται, κάτι που στην Κύπρο δυστυχώς με βάση τα δικά μου βιώματα, δεν έχουμε μάθει να σεβόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ανώνυμε, φυσικά και δεν θίγομαι, πόσο μάλλον συμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφεις.

      Και χαίρομαι που τα έγραψες.
      Να σου πω την αλήθεια εγώ την μικρή δεν ήθελα να την βαφτίσω καν. Αλλά επειδή είμαστε 2 σε αυτή την σχέση, κάποτε πρέπει να υποχωρείς. Περάσαμε το μαρτύριο της βάφτισης κ αυτό ήταν. Ούτε εξασκούμε ούτε θα εξασκούμε το άθλημα.

      το θέμα του σεβασμού είναι κ το πιο σοβαρό. δεν υπάρχει συμφωνούμε απίστευτά. Ντάξει για την θεία κ την γιαγιά χέστηκα να σου πω την αλήθεια, εν μεγάλοι σε ηλικία κ αγχώνονται αν πάω στην κόλαση. Αλλά νέοι ανθρώποι αν πεις ότι δεν πιστεύκεις κ σιηζουν πάνω σου. Εν λυπηρό κ ενοχλητικό.

      όπως κ η θρησκευτική διαπαιδαγώγιση στο σχολείο. που εν φαίνεται να σταματήσει σύντομα.

      θρησκεία, ράτσα, κληρονομιά, ήθη έθιμα, χώρα, έθνος, όλα τρόποι χαλιναγώγησης του ατόμου.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα.

      Απλά να προσθέσω ότι και εμείς έχουμε βαφτίσει τον μικρό, παρόλο που δεν πιστεύουμε. Δεν βλέπουμε όμως γιατί όχι, αφού πρώτον δεν βλάπτει κανένα και έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο ικανοποιώντας γονείς και πεθερικά.

      Και δευτερον, και κατ' εμένα πολύ σημαντικό, δεν θέλουμε να έχει το στίγμα του αβάπτιστου. Μόνο που σκέφτομαι το τι bullying -να το θέσω ετσι, μπορεί να υποστεί στο σχολείο, από συμμαθητές, άλλους γονείς, δασκάλους κτλ. τον βαπτίζω 10 φορές και είμαι ήσυχος.

      Πολλοί νέοι πιστεύουν απλά γιατί τους έχουν μεγαλώσει οι θείτσες και οι γιαγιάδες τους. Η γυναίκα του αδερφού μου 28 ετών με μεταπτυχιακό, προσκυνά λείψανα γιατί πιστεύει ότι είναι θαυματουργά.

      Έχω φίλο, φιλάνθρωπος και πολύ χαμηλών τόνων, ο οποίος δεν πιστεύει, δέχτηκε "κήρυγμα" από την τρίχρονη εγγονή του ότι ο Χριστούλης είναι θυμωμένος μαζί του επειδή δεν πάει εκκλησία. Έτσι πληροφοριακά, ο γαμπρός του είναι ιερέας.

      Πάντως χαίρομαι που συμφωνούμε σε αυτό το θέμα. Όταν ανήκεις σε μια μειοψηφία που διαφωνεί με την πλειοψηφία, μερικές φορές η καθημερινότητα σου, μπορεί να καταντήσει πολύ κουραστική.

      Να'σαι καλά.

      Διαγραφή
    3. Ωχ αγαλιάζω. Να μαζετούμε εμείς οι άπιστοι να πάμε μαζί στην κόλαση θα έχει χάζι.

      Είχε διαγώνισμα θρησκευτικά η κόρη μου. Ταράξαν τα νεύρα μου όταν είδα τι γράφουν τα βιβλία των θρησκευτικών. Τι προσηλυτισμός! Όσο και να το παίζω πως οφείλουμε να σεβόμαστε τα χιούγια (γιατί περί χουγιών πρόκειται), της κοινωνίας που ζούμε και να μην ανάγουμε τα πάντα σε τεράστιο θέμα, τα πήρα άσχημα με αυτά που διάβαζα.
      Κολόνα

      Διαγραφή
    4. Κολόνα, αν δεν θέλεις το παιδί σου να κάνει θρησκευτικά στο σχολείο, δικαιούσαι να αιτηθείς απαλλαγή. Για περισσότερες πληροφορίες μπες στον σύνδεσμο πιο κάτω, ή πάρε τηλέφωνο στο υπουργείο παιδείας.

      http://thriskeftika.blogspot.com.cy/2016/09/blog-post_55.html

      Διαγραφή
    5. Χμμ. Μετά που τούτα τα σχόλια που είδα, μπορεί τζαι να υπάρχει σωτηρία σε τούτο τον τόπο!

      'θρησκεία, ράτσα, κληρονομιά, ήθη έθιμα, χώρα, έθνος, όλα τρόποι χαλιναγώγησης του ατόμου.' douze points!!!

      Διαγραφή
    6. Όχι θέλω να κάνει. Διότι νευριάζει και προβληματίζεται. Τα θρησκευτικά την εκνευρίζουν. Την εκνευρίζει ο τρόπος που διδάσκονται. Δεν βγάζει νόημα απο κάτι δογματικές αποτυπώσεις, αμφισβητεί και ρωτά. Ας την τζιαμε, να έχει αντίληψη και συναίσθητη της κοινωνίας που συναναστρέφεται.

      Διαγραφή
    7. Το σχόλιο 12:13 από Κολόνα σε απάντηση του ανώνυμου 4:29

      Διαγραφή
  2. 'αποκλείεται η δική σου να είναι πιο ωραία που την δική μου'.. εν κουβέντα του καφκά τουτη!!! Χαχαχα να σου ζήσει τζιαι σενα το αδέρφιν σου!! Πάντα ευτυχισμένοι ούλλοι που γυρον. Όσο για τη θεία ασχολίαστο... Να δεις εμεις πόσους έχουμεν που τούτους... Ευτυχώς κανένας εν με πήρε μες την γωνιάν ακόμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι πιο ωραίοι γάμοι είναι οι χειμωνιάτικοι. Το καλοκαίρι γίνεσαι λέτσος από τη ζέστη δεν αξίζει καν η προετοιμασία αφού όλα θα γίνουν "σούππα-λούμα" σε 10 λεπτά! Όλοι χειμώνα να παντρεύεστε, ή τέλος πάντων κατά τη διάρκεια αυτού του ήπιου πράγματος που στην Κύπρο ονομάζουμε χειμώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή