16/1/17

Να δούμε

Νευριάζω πάρα πολλά με την υποκρισία:

Π-Περίγυρος
Β-Μπεατρίξ

Π-Ναι να κανονίσουμε καλό;
Π-Μάνα μου το μωρό μεγαλώνει κ δεν το φτάνουμε

Και μετά ούτε φωνή ούτε ακρόαση.

΄Η

Β-Μπορείτε να βρεθούμε;
Π-τωρα να δούμε

ΤΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ; για ναι για οχι
 Το να πεις ναι, δεν είναι δεσμευτικό, μπορεί να αρρωστήσεις μπορεί να έχεις κάποιο πρόβλημα, αλλά το να πεις ναι σημαίνει αν όλα καλά τότε θα βρεθούμε.

το να δούμε τι είναι;
Να σου πω εγω τι είναι
το να δούμε: αν δεν εύρω τπτ καλύτερο να κάμω να βρεθούμε.

αυτό σημαίνει το να δούμε


Και σιγά μεν σε καρτερώ να δεις αν με βολέψεις.
Λες κ είμαι σπίτι κ καρτερώ τον κάθε "να δούμε" να με φκάλει βόλτα.

Εν θα δούμε φίλε μου.

Όποιος θέλει βρίσκει κ ώρα, όποιος εν θέλει "να δούμε"

ΠΠΑΛΑ!

4 σχόλια:

  1. Κοίτα συμφωνώ μαζί σου, εν λαλώ... αλλά κάποτε εν τζιαι λλίο χρήσιμο τουτο το να δούμεν.. Αμα έσιεις 2568 δουλειές + τα κοπελλούθκια, τζιαι η αλλη εν αθκιανη, αντιλαμβάνεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν το δεχομαι αυτό, υπήρξα κ γω αθκειανή κ είχα φίλες με 2568δουλειές κ κοπελλούθκια. Εβρίσκαν ώρα, 1 φορά τον μήνα; μια φορά το δίμηνο; ας εν! κ έτυχε να μου ακυρώσουν, κανένα πρόβλημα, αλλά το να δούμε εν μπορώ. εν μπορεί ο άλλος να δεσμευτεί.

      Διαγραφή
  2. Έχω σταματήσει να λέω και το ναι πλέον του κόσμου. Όσες φορές κανόνησα από πριν κάποιος αρρωστά. :) Οπότε το να δούμε που μπορεί να πω είναι συνήθως "είμαστε μέσα αν δεν αρρωστήσει κανένας πάλε".

    ΑπάντησηΔιαγραφή