13/1/17

ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝ`ΑΓΑΠΗΣΩ ΑΤΕ ΟΛΑΝ

Εν μπορώ ρε κουμπάρε, εν μπορώ να μου τραγουδούν κ να μου χορεύκουν το "θεε μου την δεύτερη φορά που θα ρτω για να ζήσω"

τούτοι ούλλοι οι βασανισμένοι του κόσμου.

οι πληγωμένοι

με τα χέρια καθαρά τάχα μου

κ με την μεγάλη καρδιά

Μα ποιον περιπαίζετε ρε λεσια!

πετε μου ένα που έχει χέρια καθαρά κ μιαν καρδιά μεγάλη πάνω των 5 ετών.

ΕΝΑΝ

Νευριάζω.

Θωρώ τους/τες με αυτό το βλέμμα, κ με τον πονο χαραγμένο στην φάτσα τους, κ είμαι καπως WTF MANA MOY. Πόσα ντέρτια Κόκο μου πλέον σε αυτό τον ξενέρωτο κόσμο; Ηντα ντερτι εχεις γιε μου; εχτός κι αν όλοι εν καμένοι του έρωτα στην Λευκωσία, γίνονται αλαξοκωλιές κ έχουμε ραγισμένες καρδιές, σαννά κκ εν πιστεύκω

Κάτι κουτσομπόλες μισισμένες να μου το παίζουν πληγωμενα θύματα, κ μόλις γυρίσεις την πλάτη σου να σε κάφκουν σαν εβραίο στον δεύτερο παγκόσμιο εν μπορώ! ΕΝ ΜΠΟΡΩ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου