12/12/16

Η βραζιλιάνα κ το βραζιλιανούι

Η αλήθκεια, εν θέλω να γράφω για το μωρό. Εν πολλά δύσκολο. Εν μου αρέσει η έκθεση της. Επειδή κάποτε θα μεγαλώσει, κ εν θέλω να της στερήσω την κυριαρχία της ζωής της.
Αλλά εν πολλά δύσκολο.
1. επδ βασικά μόνο αυτή υπάρχει, ακόμα κ όταν είμαι δουλειά κυριαρχεί στις σκέψεις μου
2. εν τόσο υπέροχη χαριτωμένη καταπληκτική έξυπνη δυναμική που θέλω να το τρίψω στην μούρη όλων. "Δέτε την κόρη μου, το θαύμα επί γης".

Άρα μόλις με πιάννει η ακατάσχετη ανάγκη να χουμιστώ θυμούμαι που μου έσπαζε τα νεύρα μου η μάνα μου που κοκορευόταν τα κατορθώματα μου, και μετά το πόσο εχτός πραγματικότητας είναι κάποιοι γονιοί όταν χουμίζουνται, επομένως δεν θέλω να δουν ότι η κόρη μου έχει σαφή υπεροχή έναντι των δικών τους. Άρα επειδή τους λυπούμαι, δεν τους το τρίβω στην μούρη, τους αφήνω στην άγνοια τους. Μακάριοι.

Ας σας πω τότε για τον Φιτζ. Που εν τον κόφτει κιόλας, αλλά δεν θα μπει να διαβάσει κιόλας κ επίσης ήξερε που έμπλεκε τον καιρό που με σύνιαρε.
Η κατάσταση με τον Φιτζ με ανησυχεί.
1. με ανησυχεί το ότι εν έχουμε πλέον ιδιαίτερη σχέση. Δεν φκήκαμε έξω οι δυο μας ακόμα. Δεν βρεθούμαστε ιδιαίτερα, κ τες νύχτες εγώ είμαι απασχολημένη με το μωρό ενώ εκείνος πρέπει να κοιμηθεί για να είναι ξεκούραστος το πρωί.
2. με ανησυχεί ότι περιμένει από το μωρό το άλλο του μισό. Το μόνο άτομο που θα τον καταλαβαίνει. Βλέπεις Αντιχριστε, δεν είναι μόνο οι γιούδες, εν γενικά οι απόγονοι. Νιώθω ότι εν πολλύ το βάρος για το μωρό, κ θα είναι κ μεγάλη η απογοήτευση του, επειδή το μωρό θα έχει άλλες έννοιες.
3. γενικά σπάζουμε τα νεύρα ο ένας του άλλου

Αυτά που λέτε.
 


13 σχόλια:

  1. Εμείς τα τελευταία 6 χρόνια βγήκαμε έξω καμιά ντουζίνα φορές. Σπάζουμε τα νεύρα ο ένας του άλλου εννοείται. Και εγώ σκέφτηκα οτι μπορεί να τους εκθέτω αλλά πριν μπουν αυτοί στα σόσιαλ θα βγω εγώ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχεις babysitting μπορείς ρε. Έχω γνωστούς που βγαίνουν αρκετά συχνά. :) Εμείς απλά δεν έχουμε εύκολα που να τους αφήσουμε για διάφορους λόγους. Δεν είναι τόσο χάλια.
      Αυτό με τα νεύρα είναι το πιο σπαστικό τον τελευταίο καιρό.

      Διαγραφή
    2. Ναι, τα νευρα ειναι το χειρότερο. Φανταζομαι εσεις με 3 τι γινεται

      Διαγραφή
  2. Sorry που θα σε απογοήτευσω αλλά κι εμείς σπάζουμε (κατασπάζουμε κατακρίβειαν) τα νεύρα ο ένας του άλλου τα τελευταία 3 και κάτι χρόνια. Μπορεί να βγήκαμε έξω σύνολο 10 φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηντα κριμα να γινεται ο ανθρωπος σου το ατομο που σου σπαζει τα νευρα ουφφου

      Διαγραφή
  3. Η μαμα μου δεν χουμιστηκε ποτε για εμας! Και άκουγα τις αλλες μαμάδες που έλεγαν για τα παιδια τους και η μαμα μου δεν ελεγε τιποτε!
    Κανονισε εξοδο με Φριτζ! Εχτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαλλον θελετε χρονο να προσαρμοστειτε στην αφιξη του μωρου στην κοινη ζωη σας. Θα βρειτε τους ρυθμους σας μην ανησυχεις (πολυ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένη, δώστου το άλλο του μισό πίσω, ώστε να μην το ψάχνει στο μωρό. Διορθώστε τα κακώς έχοντα αφού τα βλέπετε. Μην περιμένετε να λυθούν από μόνα τους τα προβλήματα που προκύπτουν. Δείτε το μωρό ως μια ευκαιρία για να συμμαχήσετε περαιτέρω και να την έχετε απέναντί σας, όχι ανάμεσά σας. Αυτά τα λέω για να τα ακούω κι εγώ, φυσικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα, τώρα πρόσεξα τον τίτλο που δεν κατάλαβα πώς κολλά με το κείμενο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολλά παλιά έγραφα κάποια ποστς "θα γίνω βραζιλιάνα" άμα ήθελα να είμαι άλλη. Ε έγινα άλλη πιον

      Διαγραφή