12/11/16

36 βδομάδες και η αντίδραση του κόσμου

Να περπατώ στην Λήδρας και να με θωρούν όλοι.

Να πηγαίνω πισίνα και να με θωρούν όλοι.

Γενικά, παντού να με θωρούν όλοι.

Και όχι διακριτικά, ούτε να πεις ότι προσπαθούν να το περιορίσουν, κανονικά ποθκιάντραπα, να θωρούν την κοιλιά μου, τα βυζιά μου, και γενικά την ύπαρξη μου. Κύριε ελέησων, τόσο μπούλινγκ εν ξαναένιωσα.

Μέχρι και που άκουσα να με σχολιάζουν καθώς επερνούσα που μπροστά τους "εννά γεννήσει δαμέ τούτη", απάντησα φυσικά αλλά γαμώτο πιο σπαστικο πράμα.

ΜΕΝ ΜΕ ΘΩΡΕΙΤΕΕΕΕ.

Τι πρέπει να κάμω να μείνω σπίτι για να μεν ενοχλώ τον κόσμο, είμαι 9 μηνών το πρόβλημα πιο είναι;


Ππι. Εσς. Τζιαι τζιείνος που είπε ότι η μουττωτή κοιλιά σημαίνει γιος, εν βλάκας. Εμένα εν κόρη. Και αν πρέπει να κάμω την εξής συζήτηση:

Άσχετος: εν γιος ένναιν;
Εγώ: οι, εν κόρη
Ασχετος: μα εν μουτωτή η κοιλιά σου
Εγώ:.....
Άσχετος: άμαν εν μουτωτή εν γιος, άμα εν στρογγυλή εν κόρη, έπρεπε να εν στρογγυλη, είσαι σίουρη ότι εν κόρη; κάμνουν λάθη οι γιατροί
Εγώ: @#$%^##

Αν πρέπει να ξανακάμω έτσι συζήτηση, θα γεννήσω μπροστά σου να μαθουμε, φουλ φυσικη φίλε μου γιαίματα υγρά ομφάλιους λώρους και πλακούντα, και θα τον φάω ύστερα-τον πλακούντα-μπροστά σου, και επειδή δεν θα έχω υπόθετο παίζει να σιέσω και μπροστά σου καθώς θα σπρώχνω. Οκ νομίζω επαράκαμα το

Ε οκ

3 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουφ το έσβησα κατά λάθος.
    Να δεις τα σχόλια για τις κοπέλες που δεν τους φαίνεται ότι είναι 9 μηνών.
    Ετοιμάστου επίσης για όλων των ειδών τα σχόλια για το παιδί σου. Στο σούπερμαρκετ μου είχε πει κάποιος που δεν τον ξέρω να κουρέψω τον γιο μου γιατί δεν φαινόταν ότι είναι γιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή