28/10/16

34 βδομάδα

Ασπούμε γιατί με ρωτούν αν πάω δουλειά κόμα;;;

Η νομοθεσία της Κύπρου, η απόλυτα ευρωπαϊκή και προοδευτική,  δίνει στις μαμάδες δικαίωμα να μείνουν σπίτι τους 15 μέρες πριν γεννήσουν. (Εν ξέρω αν κυοφορήσετε ποττέ, αλλά μετά τες 30 κάτι βδομάδες η κατάσταση αρκέφκει να δυσκολέφκει.)

Οπότε αφού γεννάς στις 40 βδομάδες, σημαίνει ότι πηγαίνεις δουλειά ως τες 38 βδομάδες, (αυτό που λέμε με την κοιλιά στο στόμα).

Άρα εγώ έχω ακόμα ένα μήνα.

Άρα ήντα με ρωτάτε ούλλοι αν πάω δουλειά ακόμα; Ειδικά γυναίκες που εγεννήσαν, κοπέλλες που ασχολούνται με την εγκυμοσύνη ή την γέννα, άλλες έγκυες, ήντα με ρωτάτε;

Εν ξέρω ρε φίλε σε ήντα χώρα ζιουν τούτοι, εγώ σε τούτη τη χώρα είμαι αναγκασμένη να έρκουμαι δουλειά ως τες 38 βδομάδες, με τους πόνους και τες συσπάσεις. Επειδή έτσι εν η νομοθεσία. Γιατί  με ρωτάτε, ξέρετε κάτι που δεν ξέρω;

Ασπούμε έπρεπε να παρετηθώ και να μείνω έσσω; Εν ούλλες πλούσιες σε τούτη τη χώρα και φεύκουν που την δουλειά όταν εγκυμονούν; Εννά σπάσω γιατί με ρωτούν!

Εχτός του ότι έχω ανάγκη τη δουλειά, εδούλεψα πολλά σκληρά για να έρτω δαμέ για να τα παρετήσω όλα. Για να μείνω σπίτι με το μωρό. Εν καταλάβω τι γίνεται.

Σο μεν με ξαναρωτήσετε. Ναι δουλεύκω ακόμα και θα δουλεύκω ώσπου μπόρω.




5 σχόλια:

  1. Δημόσιοι υπάλληλοι μάνα μου, πιάνουν άδεια όποτε τους καυλώσει τζιαι νομίζουν ότι έχουμεν ούλλοι τούντην πολυτέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξέρω γαδούρες που επιάσαν άδεια 9 μήνες πριν γεννήσουν και 4 μετά. Με άδεια γιατρού κανονικά... Γιατί είχαν ιμίσιημου δύσκολη εγκυμοσύνη. Και μετά βλέπαμε φωτογραφίες τους μες τα φέησμπουκ από εκδρομές και εξκέρσιονς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τα ειπαν οι προηγουμενοι,υπαρχουν γυναικες που καθουνται απο την μερα που μενουν εγκυος και κανενα 6μηνο μετα,μην το ψαχνεις,εμεις απλα δουλευουμαι μεχρι κ την τελευταια μερα,με την κοιλια στο στομα στην κυριολεξια.
    your not alone,been there done that.

    maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η πρώτη μου εγκυμοσύνη ήταν αρκετά εύκολη που και την τελευταία μέρα να ερχόμουν δουλειά δεν θα ήταν δύσκολο. Εξαρτάται πως νιώθεις. Αν μπορείς να πάρεις λίγες μέρες sick leave να γεμίσουν οι παταρίες σου κάτι γίνεται.
    Εγώ χτες έλεγα ότι θα ήθελα το maternity μετά την γέννα να μπορούσα να το πιάσω στους 6 μήνες του μωρού. Να μπορούσα να πάω και τις βόλτες του και να το απολαύσω καλύτερα. Άτε πάλι καλά που έχουμε και αυτό. Και για τους πατεράδες έπρεπε να τους είχαν 2-3 βδομάδες τουλάχιστον πατρότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή