14/9/16

εν γιος οξά εν κόρη;

Λόγω των επιπέδων των ορμονών που δεν ήταν και τα καλύτερα, μου συνέστησε ο γιατρός, για να μεν έχουμε έννοιαν να κάμουμε ένα τεστ, το Veracity. Το οποίο αναλύει το dna του μπεμπε από το αίμα σου και βλέπει εχτός από διάφορα γενετικά και ιατρικά, και φυσικά το πιο σημαντικό: το φύλο.

Ιμμίσh, λαλούν μου να μεν μάθω τι είναι να εν έκπληξη στην γέννα. Μα χάνετε;

Ασπούμε πρέπει να ξέρω, αν δεν ξέρω παίζει να φυρτώ.

Εκάμαμεν το τεστ, πίεση στην πίεση να φκουν τα αποτελέσματα, 10 μέρες αναμονή.
Στο μεταξυ έκαμα σελίδα  στο ίντερνετ κ δεχουμουν στοιχήματα από φίλους και συγγενείς. Ένα 90% έλεγε γιος.
Και όσοι με βλέπαν, ποντάραν σε γιο.
Εγώ είδα όνειρο, ροζ κουβέρτες και μιαν κόρη, είδα και το όνομα της.
Η αγωνία στο ζενίθ.
.
.
.
.
.
.
 Πιάννει με η γιατρός, όλα καλά είπε με το τεστ.
-"Ξέρω και το φύλο", έσυρεν μου
-"Μεν μου πεις μεν μου πεις" είπα αλαλάζοντας, "θέλουμε να το μάθουμε μαζί με τον Φιτζ"

Μετά επαίχτηκε μίσσιον ππόσιπολ γιατί σιγά μεν καρτερώ να μάθω μετά που μέρες

Ηταν να πάει ο γαμπρός μου-που ήταν ντάουν τάουν κοντά στην γιατρό-να πιάσει κλειστό σφραγιστό φάκελο που την γιατρό να βρεθεί με την αδερφή μου κάπου στο δρόμο, να της  τον δώσει, να πάει η αδερφή μου σπίτι μου να βάλει τον φάκελο κάτω από την πόρτα μας. Να συντονιστούμε εγώ κ Φιτζ, να επιστρέψουμε σπίτι από τες επαρχίες την ίδια ώρα και να ανοίξουμε τον φάκελο. Τελικά ο γαμπρός μου δεν μπορούσε να πάει, κ σηκώστηκε το αδέρφιν μου που την άλλη άκρη της Λευκωσίας, να πάει στο κέντρο Λευκωσίας να πιάσει τον φάκελο, να έρτει στην ποδά άκρη της Λευκωσίας να φέρει το μυστικό φάκελο.

Στο χάι γουέη εγώ προσπαθούσα να μεν υπερβώ το όριο.

Φτάσαμε σπίτι. Σταθήκαμε ο ένας απέναντι από τον άλλο.

Ανοίξαμε τον φάκελο. Και λουλούδια και μελωδίες και χρώματα και ένα μελλον, ένας καινούριος κόσμος, που βάλαμε τα δομικά υλικά βγήκε από αυτόν. Επιτέλους, το μπεμπε έγινε πιο αλήθεια. Έγινε πρόσωπο, απέκτησε όνομα-το ίδιο με το όνειρο που είδα.

Ο Φιτζ έμεινε λίγο χάσκοντας, να κοιτά τον φάκελο.

Εγώ έκατσα στον καναπέ και έκλαιγα από σιοκ κ χαρά. Έβαλα αυτό:



5 σχόλια:

  1. 'Ελα γιε μου!!!! (εμμ.. Εννοώ κόρη μου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ κι αύριο που θα τον αγκαλιάζει και θα του λαλεί "παπάκηηηη" τζι έννα κατουρά ππίττι ππίττι να τον δεις!
    Αρέσκει μου που τα γράφεις, κάποτε σκέφτου ότι έννα μπορεί να τα διαβάζει κ η ίδια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Dad is already practicing his scary face to intimidate future suitors!

    ΑπάντησηΔιαγραφή