13/9/16

Το κόμκουατ

Κόμκουατ, ένα υπέροχο φρούτο. Εγώ στα πλαίσια της αγροτικής διαπαιδαγώγησης μου από πατέρα και γιαγιά ξέρω ότι μαλακία σκεφτείς, όπως μούττες της τριμυθκιάς, διάφορους τύπους μανιταρκών, χόρτα όπως μολόχες, στρουθούθκια, χοστές, λουβάνα (χόρτο), διάφορα φρούτα όπως ζίζιφα και κόνναρα, να μασουλλω τρεμίθκια φρέσκα όπως και να τρώω τον νούρο της αγκινάρας. Πέραν αυτών, ότι μαλακία φρούτο κ ζαρζαβατικο βρίσκει ο πατέρας μου που δεν ξαναείδαμε, φέρνει το να δοκιμάσουμε.

'Ετσι πριν χρόνια είχε φέρει κομκουάτς, και μας αρέσαν τόσο πολύ ώστε να φυτέψει και δέντρο. Και κάθε χρόνο φορτώνεται κόμκουατς τα οποία τρώγονται σε μια μπουκιά!

Τόσο καιρό δεν το ξέρουν οι δικοί μας για την εγκυμοσύνη, και γενικά ένα στρες ότι θα τους το πούμε το έχουμε. Και χρησιμοποιώντας το μικρό αυτό φρουτάκι, ετοιμάζω μια ανακοίνωση που δεν θα χρειαστεί να μιλήσουμε ιδιαίτερα, απλά θα το καταλάβουν.

10 βδομάδες και εγώ κουβαλώ ένα κομκουάτ.

Και την ώρα που το καταλαβαίνουν, φαίνεται στο πρόσωπό τους.

Κλάματα κ οδυρμοί και αγκαλιές!

ευτυχώς νο κόμεντ για το ότι δεν είμαστε παντρεμένοι.

Μπόνους ματίριαλ: η μάνα μου να μου ζητά συγνώμη που με έπρηξε να παντρευτώ και να κάμω κοπελλούι, φαντάζομαι τωρά που είμαστε προ-κοπελλουθκιού κατάσταση εν τους κόφτει για το γάμο.

Μπόνους ματίριαλ 2: ο Φιτζ γενικά δεν είναι άτομο εκφραστικό, ή άτομο που του αρέσει να του τζιήζουν. Ο παπάς μου το άλλο άκρο, κλαμούρης και συναισθηματικός. Τοπ σκηνή: ο Φιτζ, στην αγκαλιά του παπά μου, ο οποίος κλαίει με αναφιλητά. Ριπλέη, ριπλέη, ριπλέη χαχαχαχαχα

3 σχόλια:

  1. οι καλυτερες σκηνες,εγω λυπουμαι που δεν το εγυρισαμε βιντεο,η αδελφη να κλεει ο παπας μου να σβηνει κ η μαμα μου να της περνει κανενα 3 λεπτο μεχρι να το καταλαβει και να φιρνεται στο κλαμα.
    ατε με το καλο να το δεχτειται,εννοειται οτι ενα ξεχασουν τι γαμο προς το παρον,θα επανελθουν μετα την γεννα :-)

    μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν υπάρχουν σχόλια επί της ουσίας, το μόνο που έχω να πω εν ότι εν κουμκουάτ το φρούτο στα Ελληνικά :p
    Η ώρα η καλή, ξανά και ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://rain-tears-drops.blogspot.com.cy/2013/12/blog-post.html χεχεχε μου θύμησες τα δικά μου! Εγώ τους πήρα φωτογραφία του υπέρηχου που δεν φαινόταν και τίποτα δηλαδή και την έδωσα πρώτα στον παπά μου που φυσικά αφού δεν είχε ξαναδεί κάτι τέτοιο δεν κατάλαβε τι του έδειχνα! Ωραίες στιγμές!!
    Joy tears

    ΑπάντησηΔιαγραφή