20/9/16

20η Βδομάδα

Γενικά λένε ότι το έμβρυο το νιώθεις κάπου στις 16-20 βδομάδες.

Εχτός που μια παλαβή στα μαθήματα του Μακάρειου που μας είπε ότι το ένιωσε στις 2,5 βδομάδες και ήθελα να είμαι ο Χιτλερ να της απαγορεύσω την γονιμοποίηση και κυοφορία διαπαντώς.

Εγώ εν ξέρω τι γίνετουν. Τάχα ένιωσα, τάχα εν ένιωσα, λίγο μπερδεμένα πράματα. Επίσης έχεις και τις διαταραχές του πεπτικού σωλήνα, και με το ότι τα έντερα σου εν ξέρεις πλέον ακριβώς που επιάσαν μετάθεση, κάθε τσίμπημα φτερούγισμα νεκάτωμα νομίζεις ότι εν το μωρό, αν και μπορεί να είναι και κακά. Μια άλλη παλαβή επίσης μου είπε, ότι νιώθω στην κοιλιά μου μετά την 16η βδομάδα είναι το μωρό. Είμαι σίουρη ότι τούτη είναι καλή υποψήφια για αίρεση, ή καλή χριστιανή. Πολλα το παίζει το "πίστευε και μη ερεύνα".

Και προχτές σαν οδηγούσα στο highway και έπαιζε αυτό:



Ένιωσα την! Ξεκάθαρα, και έντονα, και δεν ήταν σαν κάτι άλλο. Ούτε φτερουγίσματα ούτε κλωτσιές, ούτε τπτ από ότι χρησιμοποιούν για να το περιγράψουν. Είναι ακριβώς όπως άμα έχεις ένα ανθρωπάκι μες την κοιλιά σου.

Φυρμός




2 σχόλια:

  1. Ναι. Ρεεεεε. Ήταν άψογα αυτά. Τα ωραία της φάσης. Και πιο μετά που θα είναι ολόκληρο ματς καράτε μέσα. Πλάκα είχε. Έβαζα πράγματα πάνω στην κοιλιά μου να δω αν τα ρίξει κάτω.


    Όχι δεν πάω για τέταρτο! Όοοχιιι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή