12/8/16

ΣΟΣ ΣΟΣ ΣΟΣ

Περνούν οι μέρες και εμείς είμαστε πάνω κάτω σε σοκ. Έχω κατεβάσει 6 αππλικέητιονς για να ξέρω τι γίνεται. Έχω διαβάσει άπειρα άρθρα, σε άπειρα ιστολόγια για την εγκυμοσύνη.

Είναι γενικά μια περίοδος ανασφάλειας που νιώθω εντελώς παντελώς απροετοίμαστη. Λόγω του ότι δεν περίμενα να μείνω έγκυος μόλις πούμε οτι προσπαθούμε, και επειδή είναι κάτι που κρατούμε για τους δυο μας έτσι δεν έχω μαζέψει την απαραίτητη πληροφόρηση και επίσης δεν μπορώ να ζητήσω γνώμες και συμβουλές.

Και έτσι ένα βράδυ που αποκοιμήθηκα στον καναπέ, ένιωθα πολύ βρεγμένη όταν σηκώθηκα για να ξαπλώσω στο κρεβάτι. Όταν κοίταξα την πυζάμα μου, είχε κόκκινους λεκέδες. Ξαφνικά κοπήκαν τα πόδια μου και κάθισα κάτω, φώναξα τον Φιτζ. Άλλαξα, ξαπλωσα και αμφιταλαντεύομουνα μεταξύ του "οτι είναι να γίνει θα γίνει" και του "κρατήθουυυυυυυυυ τζιαμέ μάζα από κύτταρα".

Την άλλη μέρα πήρα την γιατρό τηλέφωνο και πήγαμε.

Μέχρι να μου πει το "όλα εντάξει" δεν ξέρω πως κρατήθηκα.

Μου έδωσε άδεια 10 μερών για ξεκούραση και ξάπλα, συνταγή για ένεση προγεστερόνης και υπόθετα προγεστερόνης. Η άδεια έγραφε πάνω "επαπειλούμενη αποβολή". Ξεροκατάπια.
Πήγα μόνη μου για την ένεση. Εκεί που περίμενα, βγήκε ένας πατέρας από το μαιευτήριο, μόλις είχε γεννήσει η γυναίκα του, γιο. Έδειχνε φωτογραφίες στις γιαγιάδες που κλαίγανε. Αγκαλιάζονταν. Ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί. Τους ευχήθηκα.

Και τώρα, περιμένουμε. 10 μέρες. Για να δούμε τι θα γίνει.


6 σχόλια:

  1. Ψυχραιμία! Τζιαι υπομονήν! We are with you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπομονή, και ηρεμία. Θέλω να πιστεύκω πως ό,τι μας συμβαίνει εν για καλό, κάπως, ακόμα κι αν δεν μπορούμε να το δούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πηγαίνοντας σπίτι την έφεξα του μπροστινού ναι ξέρω ο πισινός φταίει. λίγο αργότερα εντόπισα αίμα. πήγα στο γιατρό μου είπε ότι έχω αποκόλληση. το χαρτί για άδεια ασθενείας έγραψε ακριβώς το ίδιο πράμα ότι υπάρχει φόβος για απειλή. έχω ξεχάσει πολλά πράματα τζείνο το χαρτί όχι.

    ήπια τα χάπια που μου είπε, κατάφερα να κάτσω τζαι τον κώλο μου κάτω και να μην κινούμαι.

    Η πιτσίρτα (λέμε τώρα σε 9 μήνες θα γίνει δέκα χρονών, αν είναι δυνατόν έχω κόρη δέκα χρονών, όχι δεν είναι ώρα για μια κρίση ηλικίας) γεννήθηκε μια χαρά. Πελλοκοπελλούι όμως είμαι σίγουρη πως μέσα στην κοιλιά μου έκαμνε τούμπες για αυτό πήγε να ξεκολλήσει :)).

    Είναι κάτι συνηθισμένο, μην τρομάζεις. οι γιατροί το έχουν γράψει πολλές φορές και πίστεψε με τις περισσότερες έχουν κάνει λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Been there. 6 times.. Recurrent misscariage sundrome. Xerw oti den voitha th psixologia s na s pw mhn anusuxeis oti einai na ginei tha ginei h mporei k na egine hdh. Omws etsi einai gia auto katse fronima k perimene. Opws m eixe pei k enas pragmatika korufaios doctor palia ama h zwh thelei na proxwrhsei tha proxwrhsei k stis pio antixoes suntikes. Einai opws eipes k esu sta prohgoumena posts s kati pou erxetai panta enw pote den eisai etoimos k einai ena thauma. Esu mporeis apla na to dekteis k na perimeneis. Euxomai na s pane ola kala. If its any consolation egw telika ta katafera k kratw to diko m thauma.

    ΑπάντησηΔιαγραφή