3/8/16

Οι πρώτες μέρες

Φυσικά και δεν το είπαμε σε κανένα.

Είναι το μυστικό μας.

Το ξέρουμε εγώ και ο Φιτζ.
Εγώ σε κατάσταση πανικού του στυλ: ΕΓΩ ΑΚΟΜΑ ΜΕΛΕΤΩ ΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΕΓΚΥΟΣ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΕΙΜΑΙ;
Και δεν έχω πιει αρκετό φολικό οξύ, μόλις το ξεκίνησα.
Και τι κάνουμε τώρα;
Τι πρέπει να τρώω; Τι πρέπει να κάνω; Ααααα, για αυτό λες να κοιμάμαι σαν αρκούδα τις τελευταίες μέρες; Γυρεύκω στο ίντερνετ τι πρέπει να τρώω. Και τι δεν πρέπει να τρώω. Πρέπει να πάω σούπερμαρκετ. Τις επόμενες μέρες εμφανίζομαι στην δουλειά με ένα τάπερ με σέλινα καρρότα, γιαoύρτι αιγοπρόβειο, φαγητό μαγειρευτό.
"Ξεκινώ διατροφή" ανακοινώνω.
Στέλνω απανωτά μηνύματα στον Φιτζ με όλες τις σκέψεις μου.
Που είναι τάχα μου απασχολημένος με την εργασία του και δεν μπορεί να μιλήσει.
Αλλά εγώ δεν έχω πουθενά αλλού να τα πω.

Τηλεφωνώ στην γιατρό. Κλείνω ραντεβού. Δεν  μπορεί να με δει πιο νωρίς από 3 μέρες.

Ενδέχεται να σπάσω που την αγωνία.

ΛΟΡΤ δώσμου δύναμη! 

4 σχόλια:

  1. Ιιιι μα κάμνεις σεξ;!!! :)))

    Μεν αγχώνεσαι. Είτε είσαι, είται εν είσαι εν θα αλλάξει τίποτε για 3 μέρες. Αν δεν μπορείς όμως να περιμένεις πήαιννε σε άλλο γιατρό να σιουρευτείς, να σου φύει η αγωνία.

    Εύχουμαι να σας έρτουν τα πράματα (κ το μωρό) όπως τα θέλετε!

    Τζιαι το πρώτο του δώρο ενναν μια μητσιά σπάθα:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε όχι έχει ανακρίβειες το ποστ σου. Πρέπει να κάμει την αποκάλυψη τώρα. Έπρησε σε και μια άλλη και έμαθε το. Να τα λρμε και αυτά.:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 'Ελα γιε μου!! Εγώ εχάρηκα, είτε είσαι είτε όι. Ελπίζω να παν ούλλα καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ούλλα καλά να παν! Εν καλόν τζιαι το low profile τους πρώτους μήνες. Όπως τζιαι η διατροφή τζιαι η αποφυγή του περιττού άγχους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή