12/5/16

Ελληνικές ταινίες

Ήταν κάτι σαββατόβραδα στην Αθήνα που εν είχα λεφτά να γοράσω τίποτε. Δηλαδή ούτε λεφτά να φκω έξω. Φάσεις που ενέρωνα το γάλα. Φάσεις που εκάπνιζα το μισό τσιγάρο, και φύλαγα το επόμενο για πιο μετά. Φάσεις που αναγκάζουμουν να φάω μακαρόνια του φούρνου που την κατάψυξη. "Έξω φτώχια και καλή καρδιά"! Ντάξει παραπάνω κακοδιαχείριση των χρημάτων μου αλλά οκ εζήσαμεν κ εμάθαμεν. Ασπούμεν εστέλλαν μου 900ευρώ, με το νοίκι, τους λογαριασμούς και να περνώ, και ήταν οκ, ήμουν που τες πλούσιες, είχα δυάρι χωρίς συγκάτοικο!

Και κείνα τα σαββατόβραδα, συνήθως το τελευταίο του μήνα έφκαλλα την με τηλεόραση που έδειχνε το ΣΤΑΡ παλιές ελληνικές ταινίες. Κάθε Σάββατο βράδυ. Ηντα κρίμα που δεν δείχνει δαμέ ούτε και μία. Να δώκεις πάνω σε μια Βουγιουκλάκη στο άσχετο και να κάτσεις να την δεις στο άσχετο. Έρωτες και χαππι έντιγκς. Μια Καρέζη, έναν Χορν-που ήταν και ο απόλυτος άντρας, κατα πολύ ανώτερος του Παπαμιχαήλ. Ax!

Μεγαλώσαμε, πκιον σπάνια καταφέρνω να δω ταινία ως το τέλος.





12 σχόλια:

  1. Πλούσια, αρκόντισσα.. Με ενοίκιο 350 σε σπίτι που είχε τρύπες το παρκέ και κενό πουκάτω 10cm ως την πλάκα-κουγκρί, εστέλλαν μου λιότερα... Και σε νησί, που ούλλα ήταν όβερπραϊσντ γιατί εζούσαν οι ντόπιοι που τους φοιτητές και τους τουρίστες.
    Ελληνική ταινία εν είδα ποτέ μου όμως. #ew :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εμεγαλώσαμεν, αλλά οι αφραγκίες τελος του μηνα σταθερές:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σταθερές ξισταθερές ένα γάλα κ πεζίνα πρέπει να έχεις να τα καλύψεις :)

      Διαγραφή
  3. Ότι ο Χορν εν ανώτερος του Παπαμιχαήλ εν κουβέντα του καφκά :-Ρ

    Ο Δημήτρης μου Δημήτρης μου για μένα είναι ο Απόλυτος Άντρας όλων των εποχών!

    Συμφωνώ ότι οι ταινίες της Βουγιούκλως είναι ότι διαχρονικότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αποψε θα γενεί καφκάς θα τραβηχτούν οι ππάλες;

      Διαγραφή
  4. Αν δεν κάμμω λάθος, δείχνει το Capital ελληνικές ταινίες, τζιαι όι σπάνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *κάμνω
      (μπορεί να εν το Extra τωρά που το ξανασκέφτηκα)

      Διαγραφή
    2. που τον καιρό που έχει να χαζεψω τηλεόραση, δεν έχωιδέα

      Διαγραφή
    3. Αν δεν θωρείς τηλεόραση, πώς λαλείς τότε ότι εν δείχνει ούτε μιαν στην Κύπρο; Εν σα να λαλείς πως εν κερδάς ποττέ το τζιόκκερ, ενώ εν έπαιξες ούτε μια φορά :)

      Διαγραφή