1/3/16

Άκρως Κυπριακόν #6

Να πρέπει να συνεργαστούμε, επειδή και εσύ όπως και εγώ είμαστε συνεργάτες σε μια επιχείρηση και η δουλειά τους πρέπει να γίνει.

Να με πιάννεις τηλέφωνο και να μου μάσιεσαι κούκλα μου και αγάπη μου και να τα παίρνω.Να καταλάβεις ότι τα  πήρα και να μπαίνεις φουλ επίθεση και να σχίζεσαι ότι αν νομίζω ότι εννα διατάσσω και εσύ να εκτελείς είμαι γελασμένη. Κλείω σου το.

Πιάνω τον επιχειρηματία λαλώ του το κ το. Πιάννεις με πίσω και ζητάς συνάντηση.

Βρεθούμαστε και είσαι μες τα μέλια.

Και  μετά τελειώνει η συνάντηση. Ρωτάς με πόθεν είmαι. Ρωτώ σε και εγώ.

Και εκεί αρχίζει η απαγγελία της ζωής σου από το δημοτικό μέχρι σήμερα, είσαι πάνω που 60. Μισή ώρα. Διακόπτω σε αλλά εν καταλάβεις θεό. Φορώ το σακκάκι μου και έρκεσε μαζί μου και στέκεσαι πόξω που το αυτοκίνητο μου και συνεχίζεις.

Θέλω καριέρα ιμμισh

8 σχόλια:

  1. Η συνοδεία ως στο αυτοκίνητον τζιαι η φλυαρία για κανένα εικοσάλεπτον κρεμασμένος πασ'την πόρταν του άλλου όντως πρέπει να εν καθαρά δικό μας κουσούριν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. που τα καλά! όπως επισης και το να μεν καταλάβουμε που γλώσσα του σώματος

      Διαγραφή
  2. Έπρεπε και συ να πεις "Θέλεις να σου γράψω τον επίλογο?" και να φκάλεις το σπαθί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πφφφφφφφτ

      η άβολη στιγμή που κάποιος άλλος έχει καλύτερο τέλος στο ποστ από σένα

      Διαγραφή
  3. Καλά τζαι αντέχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Pareta tis karieres.Stin kupro en eshi kariera.to kalitero prama en to kathisin.Amu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γελοίος όποιος θεωρεί ότι στην Κύπρο μπορεί να κάνει καριέρα σε οτιδήποτε. Μόνο τα περίπτερα συμφέρουν. Απολαυστικό το κείμενο όπως πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή