12/2/16

Νερόβραστα

Είμαι σε μια φάση που εν όλα νερόβραστα.

Όλα στο περίμενε.

Η δουλειά μου νεροβραστη.

Οι φίλοι μου νερόβραστοι.

Σπίτι νερόβραστα.

Όλα νερόβραστα.

Εν κάμνω τίποτε.

Και ενώ βλέπω ένα τσουνάμι να έρχεται, εγώ απλά στέκομαι και το περιμένω.

Εν θέλω να δουλεύκω, Μπρέντα ήβρες λύση οξά κόμα;

Εν θέλω να κάμνω τίποτε.

Λείπει μου μια Πέγκυ πάρα πολλά, που ήρτε και εν την είδα καθόλου.

Έβαλα και ένα νεκρικό σταυρό πάνω σε μια σημαντική σχέση που είχα. Εν ήθελα, αλλά κάποια πράματα τελικά άμα τελειώνουν, ότι και να κάμεις η νεκρανάσταση ισοδυναμεί με ζόμπι.
Γι`αυτό και εν παλεύω για φίλους για σχέσεις ούτε για ανθρώπους πλέον. Κάνω αυτά που νιώθω. Αν εν να κρατήσει θα κρατήσει. Αλλιώς...!

Ειμαι πολύ κουρασμένη που την καθημερινότητα. Εν υπάρχει κάτι αυθόρμητο ή ευχάριστο.  Ακόμα ένας καφές, ακόμα ένα φαί με παρέα.

Εν υπάρχουν καπνισμένα βράδια με μπύρες, ούτε χορός μέχρι εξάντλησης. Ούτε θυμάμαι πότε εφόρησα τακούνια.

άστα βράστα.

 

19 σχόλια:

  1. Μια από τα ίδια. Αλλά αυτό το περνώ πολύ συχνά όλα αυτά τα χρόνια. Τα καλά νέα είναι ότι κάποτε έρχονται και τα καπνισμένα βράδια με μπύρες και ο χορός μέχρι εξάντλησης ( με τακούνια ή χωρίς). Τα κακά νέα ότι θα ξανάρθουν οι νερόβραστες μέρες.

    Όσο για το τσουνάμι...ε καμιά φορά χρειάζεται ε;
    Το γνωστό πουκούπισμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καμιά φορά ναι :)ειδικά αν εν σίουρο ότι θα έρθει, και ότι θα αλλάξει την ζωή σου με τρόπο που δεν μπορείς ακόμα να καταλάβεις.

      αλλά πάλε, νιώθω απροετοίμαστη

      Διαγραφή
    2. Πώς μπορείς να είσαι προετοιμασμένη για κάτι που δεν ξέρεις υπό ποια μορφή θα έρθει;
      Απλά με τα χρόνια και με τα πουκουπίσματα, κάπως γίνεσαι κάθε φορά, ελαφρώς πιο αποδεκτικός.

      Διαγραφή
  2. Η διάθεση σου αθθύμισεν μου τούτον το τραγούδι:

    https://www.youtube.com/watch?v=QqVI_CHlFAI

    Η μουσική εν μια λύση. Θκιάλεξε λλία ανεβαστικά κομμάθκια τζιαι άκου τα δυνατά, σπίτι ή αυτοκίνητο. Εμένα βοηθά με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τζιαι μένα βοηθά με, αλλά δεν έχω όρεξη για τίποτε, ότι βάλλω φατσάρει μου επανάληψη

      αρέσκει μου πάντως το σονγκ.

      Διαγραφή
  3. Περιγράφεις την ζωή μου τους τελευταίους δυο μήνες που άρκεψα δουλειά, ετέλιωσα το πανεπιστήμιο και ήρτα Κύπρο, θέλω literally να αυτοκτονήσω!! Εν γίνεται απλά τωρά τζαι να πάει να δουλεύκω για ούλλη μου τη ζωή τζαι η κάθε γαμημένη μέρα να εν η ίδια!! JUST NO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, η Κύπρος σε καταπίνει

      εγώ έχει παραπάνω που 6 χρόνια και ακόμα να το χωνέψω

      Διαγραφή
  4. βόλτα με το αυτοκίνητο. βάλε μουσική τζιαι άνοιξε τα παράθυρα να σου δώσει αέρας.
    κάθε τέλος και νέα αρχή.
    κάμε τωρά τζίνο που ήθελες πάντα να κάμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα χάθηκε το κόμεντ μου δαμέ; που τα αγαπημένα μου το τραγούδι που έστειλες

      το τέλος-αν καικατάλαβες ότι εν γιασχέση-εν κυρίως για εποχή. τέλοςεποχής, και όσο καλή κι αν είναι η επόμενη φάση, κάθε τέλος ισοδυναμεί με πένθος.

      Διαγραφή
  5. Νερόβραστη κοινωνία, νερόβραστα ανθρωπάκια τζαι νερόβραστες συμβουλές. Άντε μη χέσω. Στην Κύπρο ζούμε, μια νερόβραστη κωλο-νησίδα, με μια χούφτα νερόβραστους κωλο-ιθαγενείς. Τι περίμενες δηλαδή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πες και συ. ίσως πάντα να πίστευα ότι αν γυρέψω πολύ πολύ πολύ κάπου θα έβρισκα κάτι παραπάνω, αλλά δεν...

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ate kopella mou pou en oi filoi sou nerovrastoi.
    llia tsiai kala manamou.

    agapw se polla na xereis.

    xx

    peggy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα εσύ καλά είσαι στα ξωτερικά

      λαβ γιου ττου

      Διαγραφή
  8. Μετά από όσα διάβασα στο πόστ και στα σχόλια...εκάματε μου την καρκιάν περβόλι. Ετοιμάζομαι να επιστρέψω στην Κύπρο μετά από 9 χρόνια σπουδών και δουλειάς στην Αθήνα.

    Δον και Πότης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουφ Δον και Πότη, ειδικά μετά την Αθήνα, τι να σου πω;

      Νταξ τον πρώτο καιρό θα ναι δύσκολα σου το υπογράφω

      Διαγραφή
  9. εν πιστευκω στα carpe diem τζιαι τουτα αλλα αμα νιωθεις ετσι, εβρε τροπο να σε ανεβασεις λλιο! μια μονοημερη εκδρομη το σουκου. θεατρο μια καθημερινη. οργανωσε νυχτα σπιτι με παρεα κατι που εν εξανακαμετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή