26/1/16

Time Out #30 Cypriot brats τα αιώνια ΜΩΡΑ

Έτυχε και βρέθηκα σε τόπο που πρέπει να καρτεράς ενώ κάθεσαι πάνω σε μια μεταλλική καρέκλα ενωμένη με άλλες 5 στην σειρά. Έφκαλα το κινητό μου και άρκεψα το τσιατ. Όλα ωραία και καλά. Δίπλα μου μια άλλη γυναίκα έτσι 50άρα. Μια χαρά, εδιάβαζε εφημερίδα στο κινητό. Δίπλα της ένας νεαρός 25άρης έχασκε. Και δίπλα του ένας μιτσής 7-8 χρονών με τον παπά του 40 χρονών.

Εμείς οι 5 μοιραζόμασταν ένα κοινό κάθισμα.

Καθώς καθόμασταν άρκεψε ο μιτσής να σούζει τα πόθκια του και να τα φακκά χαμέ. Με κάθε σούσμα και φάτσhιμα και μεις μαζί.
Αρκέψαν και ανάφκαν τα λαμπάκια μου. Μα 3 ενήλικες να κάθουνται να τους σούζει ένας μιτσής; Αν δεν μπορείς παιδάκι  μου και έχεις ενέργεια πιάστο βούρος, κάμε τούμπες χαμέ, εν ξέρω, ποσκολίστου αλλιώς. Να με σούζεις πέρα δώθε ε όι, εν έχω την όρεξη σου.

Έτσι ευγενικά στο πεντάλεπτο σκύβω μπροστά λέω του:
"γειά σου αγοράκι, μπορείς να σταματήσεις να σούζεσαι; μας σούζεις όλους και εν μπορώ"
Το αγοράκι εν απάντησε.
Αλλά στο δευτερόλεπτο γύρισε από την άλλη και συνέχισε να σούζεται.
Χαμογέλασα στον παπά του.
"Είναι ενοχλητικό να μας σουζει όλους, τουλάχιστον εμένα"
"Ε εν μωρό τι θέλεις να κάνω" απαντά

Κόψε του τα πόθκια του, δώστου ένα γαουρόπατσο.
ΜΩΡΟ! 8 χρονών ΜΩΡΟ αν δεν μπορείς να του πεις να μεν σούζει άλλους 3 ενήλικες απλά επδ θέλει να σούζει τα πόθκια του ε πέταξε τον που το φαράγγι της κακκαρίστρας.

Τούτο το ΜΩΡΟ εν θα μάθει ποττέ να υπακούει, να σέβεται τους άλλους και θα γίνει άλλος ένας χώρκατος σκατοκυπραίος που θα νευριάζει το δικό μου το κοπελλούι που εν θα είναι τέλειο, αλλά σίουρα θα ξέρει ότι εν είναι μόνο του σε τούτη τη κοινωνία.

-ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΕΝ ΜΩΡΟ ΡΕ ΣΚΑΤΟΧΩΡΚΑΤΕ, λαλώ όπως σηκώνουμε πάνω και τραβω το σπαθί μου.8 ΧΡΟΝΩΝ ΕΝΝΑΙΝ ΜΩΡΟ! ΠΕΡΚΕΙ ΝΑ ΤΡΙΦΚΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΥΛΛΟΥ ΤΟΥ ΑΜΑ ΘΩΡΕΙ ΒΥΖΙΑ ΝΑ ΣΟΥΖΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΜΩΡΟ ΚΑΙ ΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΣΕ 20 ΛΕΠΤΑ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΟΥΜΑΣΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΘΙΣΜΑ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ Ο ΣΚΑΤΟΚΟΤΣΙΡΟΣ ΣΟΥ.

εσφαξα τον, και εμεινε και του μωρό ψυχολογικό. 

11 σχόλια:

  1. πολλά καλά του εκαμες. επρεπε να εσφαζες και το "μωρό" να γλυτώσεις τον κόπο μετά που χρονια που εννα μεγαλώσει τζιαι εννα γινει σπαστικός ενήλικας:Ρ

    αν δέχεσαι assignments σφάξε τζιαι κανενα που τουτους που ακουν μουσικη με ακουστικά τζιαι χτυπούν τα χερια τους ρυθμικά στον πάγκο στον οποίο καθεσαι εσυ. ή εγώ.

    'φχαριστώωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και όμως 8 χρονών είναι ακόμα μωρών.(ο πατέρας φέρει την ευθύνη θα έπρεπε να σηκωθεί και να απασχόληση το μωρών παρά να το αφήνει να ενοχλα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ νομίζω ότι ... επαραμεγάλωσες!
    Αντί να παίξεις κι εσύ με το μωρό και να σουστήτε πάνω στα καθίσματα, έκαμνες chatting!
    Είχες μια ευκαιρία να κάνεις κάτι παιγνιδιάρικο στη μέρα σου και την μεταμόρφωσες σε νεύρα και γκρίνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σιγά μεν κάτσω να ασχοληθώ με το κάθε κεντικελένικο κοπελλούι

      Διαγραφή
  4. χαχαχα πέταξε τον που το φαράγγι της κακκαρίστρας.!

    Μαζί σου κυρίως στο ότι θα μεγαλώσει και θα γίνει σκατοχώρκατος που δεν θα σέβεται κανέναν.
    Βλέπω τόσες περιπτώσεις που νιώθω ότι είμαστε καταδικασμένοι για τα επόμενα 100 χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφού είμαστε χώρκατοι. Χώρκατοι γεννηθήκαμε, χώρκατοι ανατραφήκαμε τζαι χώρκατοι θα πεθάνουμε. Σφάξε με το κατάνα όσους μπορείς τζαι μετά όπως λαλεί τζαι η Μπρέντα πέταξε τους που το φαράγγι της Κακκαρίστρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πριν καμω μωρο ημουν σαν εσενα. Τωρα άλλαξα. Καποια πραματα εννα αλλάξουν οταν καμετε μωρο. Ο παπας του θα εμπορουσε με άλλους τροπους να τον καμει να σταματησει. Το ξυλο εννεν ποττε λυση. Εμαθα το μ.μ. (μετα μωρου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλάν κόρη ελπίζω να μεν πιστεύκεις οτι σφάζω τους κιόλας

      Διαγραφή
    2. @cypriopoula Το ξύλο μερικές φορές είναι η μόνη λύση. Και δεν αναφέρομαι στα μωρά/παιδιά αλλά στους ενήλικες, που επειδή πηδηχτήκαν και ακολούθησε η φύση την πορεία της, ξαφνικά τούτοι οι επαρμένοι, οι αλάζονες και ξερόλες, νομίζουν ότι έγιναν γονείς. Και το έμαθα και εγώ αυτό μ.μ.

      Διαγραφή
  7. Ουάο, γράψαμε πάλι παρόμοιο κείμενο χωρίς να είμαστε συνεννοημένοι. Καλά έκανες και τον έσφαξες. Έπρεπε να σφάξεις και τους υπόλοιπους γιατί είμαι σίγουρος ότι εν τζιαι τζείνους πολλύν τον χάλιν τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή