18/1/16

Άγνωστη Χ ΙΙI

Beatrix is exiting...

X: τι με κόφτει για την ανωνυμία πλέον;

λλίο εχάσα το νόημα. Γιατί εν σας βάλλω την φάτσα μου δαμέ να την θωρείται;  Μια χαρά φάτσα, αν και είμαι καλλύτερη που κοντά.

Η αλήθκεια είναι ότι πλέον λογοκρίνεται και το μπλογκ. Δυστυχώς. Επειδή κάποια πράματα εν λιγοτερο σημαντικό να τα πεις και σημαντικότερο να μην πληγώσεις κάποια άτομα.

Να σας βάλω και το αγόρι μου δαμέ.

Να μιλώ για ότι θέλω.

Ξέρω, μπορεί να καταλάβετε ότι είμαι απλά ακόμα ένα άλλο άτομο, σαν όλα τα άλλα;

Η αλήθκεια είναι ότι άρκεψα και χάνω φίλους. Εν λέω ότι είμαι απόλυτα σωστή σε όλα, αλλά κάποια πράματα εγώ, για μένα θεωρώ τα τραγικά.

Εν μπορώ ο άλλος να είναι σίγκλ και να το αντιμετωπίζει σαν αναπηρία.
Εν μπορώ ο άλλος να θέλει να τον λυπηθώ. 
Εν μπορώ ο άλλος να λέει ξεκάθαρα ότι θα σιωπήσει για το καλό της παρέας.
Εν μπορώ να έχω φίλους που να είναι θύματα.
Εν μπορώ να μιλά κάποιος με υπονοούμενα και ασάφειες
Και εν μπορώ τα δράματα.

Εν μπορώ να είμαστε φίλοι και:
1. να είμαι η "μάμα" σου
2. να μεν σε εκτιμώ
3. να παίζεις άμυνα

 Το θέμα είναι ότι εχω κενά, είμαι σεδιαδικασία εξεύρεσης νέων φίλων. Οι υφιστάμενοι ή αποκαθηλωθήκαν, ή έχουν κοπελλούθκια!

Εν ξέρω ήντα σχέση έχουν τα πιο πάνω με την ανωνυμία. Απλά εσκέφτουμουν τα που εξάπλωνα εχτές με το μπουρνούζι στο κρεβατάκι, πίνοντας νερό με λεμόνι, μπροστά στην πισίνα με οξυγόνο και άλατα ενώ ο Φιτζ έκαμνε σάουνα. Το μαγιό μου εμίτσιανε, θέλω πιο μεγάλο σάιζ-τράτζικ?

Απλά θεωρώ πλέον ότι εν έχει νόημα αν ξέρετε ποιά είμαι ή όχι.
Που την άλλη κιόλας, σιγά την έννοια που έχετε, κοιμηθείτε με τες κλάτσες πόψε!

Είμαι η Χ, με δόξα και τιμή, έχω καστανά μαλλιά πκιον!
 

20 σχόλια:

  1. Με γεια. Εγώ εξαναείπα το. Είπαν μου ποια είσαι, αλλά εν θυμούμαι ούτε όνομα, ούτε φάτσα, ούτε τίποτε.
    Μεν μας την βάλεις τη φάτσα, εν χρειάζεται.

    Τούτο με τους φίλους έχω το μια ζωή. Τελευταία εσταμάτησε να με προβληματίζει. Νομίζω εν απλά θέμα αντιμετώπισης: που τη μια τζείνοι που έχουν πολλούς φίλους πάντα κατηγορούν, ή έχουν θέματα με τον ένα τζαι τον άλλο, τζαι εν μπορούν να βασιστούν σε κανέναν, ή πάλε τζείνοι στους οποίους θα στραφούν σε μια δύσκολη ώρα, εν λίοι που την άλλη τζείνοι που έχουν λίους φίλους αλλά ξέρουν ότι τζείνοι ένει, έννα εν τζειαμέ για τζείνους και αυτό είναι αμφίδρομο. Διαλέγεις και παίρνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι με εμποδίζει να έχω κατηγορίες φίλων; ντάξει οι στενοί φίλοι, που θα σε στηρίξουν που θα τους πεις τα θέματα σου και κείνοι τα δικά τους και θα στηρίζεστε ο ένας στον άλλο, όποτε χρειάζετε εν είναι κάτι συνηθισμένο, ουτε κάτι που το επιδιώκεις, απλά γίνεται. έχω τέτοιους φίλους, λίγους και καλούς.

      αλλά γιατί να μην έχω μια παρέα; ή δύο παρέες, που θα φκούμε να πούμε τες μαλακίες μας, να πάμε εκδρομές, να πηγαίνουμε για φαί, σε ιβέντς κλπ? δεν είναι όλοι οι φίλοι το ίδιο.

      γιατί πρέπει να διαλέξω είτε φίλους καρδιάς ή φίλους της παρέας; γιατί όχι και τα δύο;

      Διαγραφή
  2. Δεν ξέρω τι θα βοηθήσει οποιονδήποτε (μας) αν μάθει ότι είσαι η Μαρικκου Περτικου ή η Παναγιώτα Ππιριλλου. Ή αν είσαι η γειτόνισσα μου. Ξαφνικά θα ξέρω ούλλα τα προσωπικά σου και θα ικανοποιηθούν τα κουτσομπολιστικα μου ένστικτα; Κάποιοι σού βάζουν πίεση να υποθέσω. Περαστικά τους. Μην ασχολείσαι.

    Αυτό με την λογοκρισία το καταλαβαίνω απόλυτα "επειδή" ακριβώς "κάποια πράματα εν λιγοτερο σημαντικό να τα πεις και σημαντικότερο να μην πληγώσεις κάποια άτομα". Άρα δεν υπάρχει δυσαρέσκεια γιατί επιλέγουμε το πιο σημαντικό και το ζούμε.

    Αυτό με τους φίλους- τους χάνεις επειδή εκείνοι φεύγουν ή σε χάνουν επειδή εσύ απομακρύνεσαι; Δεν είναι θέμα οπτικής, αλλά κυριολεξίας. Συμφωνώ να βάζεις τα standards σου και ανάλογα να μένεις ή να απομακρύνεσαι. Δεν μπορείς όμως να έχεις πολλούς φίλους. Πολλούς γνωστούς, ναι. Επίσης, οι πραγματικές φιλίες κτίζονται μέσα από μακρόχρονες τριβές και αλληλεπιδράσεις. Ήταν καλά να ψάχναμε νέους φίλους και να τους βρίσκαμε έτσι απλά.

    Γενικά μιλώντας, σε κάποια πράγματα, δευτερεύουσας σημασιας, είναι καλά να υποχωρούμε/ανεχόμαστε, χωρίς να καταπιεζόμαστε. Όπως π.χ. δεν (τα) γράφω (όλα στο) μπλογκ για τους πιο πάνω λόγους ή μένω με αυτούς τους φίλους γιατί τα θετικά τους είναι τόσα που καλύπτουν τα αρνητικά τους (που όλοι έχουμε στην τελική). Άρα, βάλε τις προτεραιότητες και πραξε ανάλογα.

    My 2,000 pennies :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οκ, ντάξει, εγώ φίλους λέω και τους μεν και τους δεν, για να ακριβολογώ τότε, γνωστούς και παρέες χάννω.

      οι φίλοι-όπωςτο εννοείται όλοι εδώ συμφωνούμε, δεν είαι κάτι που επιδιώκεις, είναι κάτι που συμβαίνει, οι φίλοι μου-και δει οι φίλες μου 3 είναι όλες και όλες. έχω και 2 στην προετοιμασία αλλά θα δείξει :)

      παρέες χάννω, που θα φκεις έξω να γελάσεις, να πιεις το ποτό σου και να περάσεις μια ωραία βραδιά. εγώ απομακρύνομαι. ίσως ήρθε το τέλος και αυτής της παρέας, έκανε και αυτή τον κύκλο της.

      ντήαρ λορτ ευτυχώς που δεν με λαλούν μαρικκού

      Διαγραφή
  3. Αυτό με τα δράματα, είναι το χειρότερό μου. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο δεν το αντέχω.
    Κάποια απο αυτά που λες τα προσυπογράφω. Ειδικά αυτό με την ανωνυμία και πόσο λογοκρίνομαι. Καταπίεση.
    Μόνο που εγώ δεν ψάχνω νέους φίλους. Οταν κάνω ξεσκαρτάρισμα δεν αναμένω να αντικαταστήσω, αυτό δείχνει αδυναμία να σταθείς στα δικά σου πόδια μόνη σου, έστω και για λίγο και σου το λέω με όλη μου την αγάπη. Μια χαρά θα πρέπει να σου κάνουν οι λίγοι και καλοί. Τρεις, τέσσερις ας πούμε, εν τζιαι πολλούς που είπα. Οι υπόλοιποι εν καλοί παρέες, γνωστοί κ.ο.κ. Σύνελθε κόρη μου και επίδειξε δύναμη και πυγμή.

    Επίσης περισσότερο νομίζω είσαι πληγωμένη παρά θυμωμένη, αλλά έχεις πολλή εγωισμό να το παραδεχτείς ακόμα και εδώ. Συγχωρούμε μεν, κυρίως για το δικό μας καλό, δεν επιστρέφουμε δε και πάμε πάρακάτω γιατί δεν είμαστε και μαλάκες. Είπεν η ψυχαναλύτρια.

    Νομίζω θα σβήσω στο μπλογκ μου και θα γράφω στο δικό σου, αρέσκει μου δαμέσα, χε χε. Δε Κολον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μια χα΄ρα στέκομαι στα πόδια μου.

      δεν θέλεις αυτό το κέαρφρι μιας παρέας; που θα φκεις ναπεις 5 μαλακίες και να περάσεις ωραία; που δεν θα συζητήσεις τα ψυχολογικά σου και δεν θα ξέρουν σε τι φάση είσαι με τον γκόμενο σου, αλλά θα λέτε ατάκα στην ατάκα και θα περάσετε ωραία;

      αυτό εγώ το χρειάζομαι, διασκέδαση χαλαρή συζήτηση και γέλιο με άτομα που δεν χρειάζεται να σου λύνουν τα θέματα σου όλα αλλά ταιριάζει η αίσθηση του χιούμορ σας

      :) θέλεις να κάνεις κ ποστ να σε βάλω διαχειρίστρια; χεχε τσιάο κόλον!

      Διαγραφή
    2. Αν είναι για τέτοιο που μιλάς, ένεν φίλους που άρχισες και χάνεις όπως λές, εν παρέες. Εν οκ, θα βρεις άλλους, δεν ανησυχώ.

      Διαγραφή
  4. Το ότι χάνεις φίλους είναι ένα πολύ καλό σημάδι ότι εξελίσσεσαι.

    Αν θες καινούργιους φίλους, είμαι η Νεράιδα, έχω πορτοκαλοκαστανά μαλλιά ( μπορεί να κάνω και κάτι ροζ τούφες αν αλλάξω χρώμα ), δεν θα σε αντέξω για πολύ αλλά μπορούμε να "σκοτώσουμε" μερικούς "φίλους" με τα σπαθιά μας.

    Τώρα για το αν μας "ξέρουν" ή αν δεν μας ξέρουν, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν μπορούν να μας καταλάβουν. Ο καθένας περνά αυτό που του δίνουμε μέσα από τον εαυτό του, το αλλιώνει και μετά το κατανοεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α η τελευταία σου παράγραφος, όλα τα λεφτά!

      Διαγραφή
  5. Το ότι χάνουμε φίλους επειδή έκαμαν κοπελλούδι είναι λόγος ανάρτησης από μόνης της...και ικανό να με κάνει να κάμω ένα σύντομο καμπάκ. Επιφυλάσσομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω πολλοφύρνεσε. Επείδη ο συναισθηματικός σου κόσμος είναι αφιερωμένος στο αγόρι σου, δεν έχεις όρεξη και χρόνο για τα ίδια ανόητα διλήμματα από τους φίλους σου. Εβαρήθηκες τα δράματα και τους συναισθηματισμούς. Μερικοί ανθρώποι just need to grow the fuck up!
    Μεν ξεχνάς όμως ότι κάποτε είσουν τζιε εσύ σε τούντη θέση. Μπορεί να νομίζεις ότι εσένα ήρτε σου σαν φυσιολογική εξέλιξη αλλα εννεν ακριβώς έτσι. Ζιεις πράματα, προχωράς, ότι εν μπορεί να ακολουθήσει μεινίσκει πίσω. Ταφφ Λακ.

    Όπως τζιε να έσιει, φίλους καλούς χρειαζούμαστε, να μας καταλάβουν, να μας ανέχουνται, να μας πειράζουν τζιε να μας νευριάζουν. Γιατί κάποια πράματα μόνο σε τζιήνους μπορούμε να τα πούμε.

    Η ανωνυμία έσιει όση αξία θέλεις η ίδια να της δώκεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα πάντα τα βαρκούμουν τα δράματα. οπως και να είναι, όταν εγώήμουν σινγκλ δεν είχα τοσο μεγάλο θέμα. αν μπω μόνη μου σε ένα χώρο, ή επήα πρώτη στο meeting point

      το να είναι σε όλα δικαιολογία το ότι είσαι σινγκλ, και να θυματοποιείσαι τότε εν μπορώ να σε εκτιμώ ιδιαίτερα

      υγ. ρε μα ζεις?

      Διαγραφή
  7. Αμαν τούτα που γράφεις δαμέ δεν έχεις πρόβλημα να του το πεις του άλλου μες τα μουτρα του ή να πεις 'ναι ρε φιλε, έγραψα τα και εννοώ τα' τότε δεν έχεις κανέναν να σε βαστά που κάτω και δεν πρέπει να σε κόφτει καθόλου.

    Να σου πω, δεν ξέρω αν εν κάτι με το σύμπαν ή whatever αλλά νιώθω ότι οι ζωές μας εν πολλά συγχρονισμένες. Οκ, εσύ μάλλον δεν μπορείς να το δεις αλλά κάθε φορά που σε διαβάσω, οτι προβλήματα είχες ή καταστάσεις, επερνούσα κι εγώ ακριβώς τα ίδια την ίδια εποχή.

    Έτο τωρά και με τους φίλους που λες, και εγώ έχει αρκετό καιρό που άρκεψα και χάνω φίλους για πάρα πολλά παρόμιους λόγους.

    You don't owe anything to anyone. Αν σε επείραξεν κανένας για την ανωνυμία σου κλπ να του πεις 'ε και?'.

    Εμένα εν με κόφτει πια είσαι ούτε πως εν η φάτσα σου ούτε το όνομα σου. Για εμένα είσαι η Beatrix, και ώσα ξέρω για την Beatrix εν ώσα με θέλεις εσύ να ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή